Postitused: 119
Teemad: 7
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Kusjuures teise masinaga, 99 a Passatiga saab nendest "lamajatest" palju kiiremini üle kui tugevdatud vedrustusega Transporteriga(tegu endise kiirabiga, raud jäme-mass kah). Kõige valutum on pidur vahetult enne lahti lasta, munad pihku ja veidi gaasi-nagu vanapiiga tantsupeol, kergitab end ja hõljub üle. Seda vähemalt valdavalt kodumaal, Soomes ei aita miski, on "õppinud ehitama lollikindlalt"
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Pull on see, et kui lamava politseiniku ees on märk kiiruspiiranguga, siis tavaliselt sellise kiirusega sealt üle sõita ei saa, eriti veokaga on lubatud kiirus paarkümmend km/h liiga suur. Meenub Norra lõunapoolses otsas üks väikelinn, kus oli kilomeetrisel lõigul neid lamavaid politseinikke iga 100m tagant ja vot see oli küll üks jube tüütu kõõlumine- ikka üles ja alla ja üles ja alla ja üles ja... alla... ja... Minu meelest ühed hullemad siin on need maha kleebitud musta-kollasetriibulised, mis on kuidagi nii järsu alguse ja lõpuga, et sealt peab küll mitte üle sõitma, vaid seisma.
Mõistusevastastest asjadest rääkides- täna avastasin taas end mõttelt, et näe, sügis on käes! Sõitsin mina siis Pärnu linnas õhtupimeduses ühe auto taga (täna mul esimene vaba päev, seega sõitsin sõiduautoga), kui minu ees olev mulluniversaal pidurdas ja põhjus selleks oli kolm musta riietatud inimest lonkisid üle tee. Jah, lonkisid, kuigi neil helkurit ju loomulikult ei olnud! Arvata on, et tegu on iga aasta korduva mõttemalliga, et linnas ju tänavavalgustus ja seal pole helkurit vaja. OK, mõelgu nii, aga ma ise mõtleks ikka niipidi, et kui mul helkurit ei ole, siis ma arvestan sellega ja katsun tee ületada nii kiiresti kui võimalik ning mitte loota sellele, et äkki autojuht nägi ja kuna ma olen ülekäigurajal, võin ma nina nokkides ja kuud vahtides lihtsalt loivata.
Eriti arvestades, et ka neid nutijobusid tekib rooli üha juurde, loomulikult ka ülekäigurajale. Alles ükspäev nägin järjekordselt kaht tatikat, kes ei vaevunud isegi veenduma, kas autot tuleb või ei tule, sest ilmselgelt oli mõlemal telefonis midagi põnevat pooleli, võibolla pidid nad teineteisega suhtlema. Õnneks on tõukse vist vähemaks jäänud- midagi positiivset ka.
Postitused: 1,842
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Siinse kultuuriruumi lamavad on ikka normaalsed võrreldes näit. Mehhiko omadega, kus sobivaks kiiruse mahavõtjaks arvatakse olevat väga hea need telliskividest ehitada (ca. 10 cm kõrgusega klotside rivi seguga lihtsalt üle tee veetud, ilma mingite peale- ja mahasõidu kallakuteta
) - ja loenda siis selliseid kuskil väikeasulas, kus neid iga 50 m takka maas... Ning rohkem hoiad hinge kinni kui vannud et renditud Daewoo Nubira mõne sellise otsa ära ei kooleks või suisa kinni ei jääks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,181
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
20-10-2021, 08:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2021, 08:48 AM ja muutjaks oli
ZIL 131.)
Miks on jobu juhitud auto hägustatud?
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Tänapäevane pehmoühiskonna värk- kellelegi ei tohi ju liiga teha, isegi kui ta jobu on. Kuigi minu meelest tuleks sellised just "autahvile" panna.
Postitused: 351
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Tegu pole just mõistusevastase manöövriga, aga südame alt võttis külmaks küll.
Pühapäeva õhtul Tartust tulles kasutasin ümber Pärnu kulgevat ringteed. Ma ei armasta eriti rekkade vahel sõita, aga seekord juhtus nii, et minu ees liikus Olerexi kütuseveok, vasakpoolsel kõrvalrajal üks Dacia Duster ning tagantpoolt tulid kaks rekkat algul kõrvuti, siis hakkas vasakpoolsel rajal olev jõudsalt ettepoole nihkuma. Dacia blokeeris minu jaoks rajavahetuse võimaluse, kuid tagant tuleva rekkani oli piisavalt maad, et end veel mitte väga ebamugavalt tunda.
Eespool fooris süttis roheline tuli. Kuna vahemaa oli piisav, lähenesime ristmikule ilma piduradamata, lihtsalt gaasi järele andes, et foori taga seisvad autod jõuaksid eest ära minna. Vasakpoolsel rajal nii juhtuski, aga minu ees olev Olerexi veok pidurdas äkitselt üsna jõuliselt. Jõudsin veel näha, et kütuseveoki ees näitas üks sõiduauto vasakut suunda, siis tuhisesid mõlemad rekkad üksteise kannul minust mõnekümne sentimeetri kauguselt vasakpoolsel rajal mööda. Hoog oli nii suur, et minu taga sõitev rekka poleks päris kindlasti enne minu autot pidama saanud, kui rekkad oleksid aga rajal kõrvuti olnud, siis poleks tal kuhugi mujale minna olnud.
Tundub, et mul on põhjust tähistada. Kui mitte uut sünnipäeva, siis vähemalt seda, et minu auto mõlkis konservikarbiks ei muutunud.
Enne järgmist foori keeras Olerexi auto ära ja minu ette jäi pisike punane sõiduauto. Roolis tundus olevat noor ema ja salongis mõned pisipõnnid, sest ema tegeles väga intensiivselt kõrvalismel olijatega. Kui süttis roheline tuli, suri tema auto kohaltvõtu ajal lihtsalt välja ning liikuma saime alles mõni hetk hiljem. Tundus, et täpselt sama asi oli juhtunud ka eelmise foori taga. Ühe liikleja pisike apsakas oleks võinud põhjustada korraliku ahelavarii. Õnneks oli minu taga sõitnud rekkajuht kindla käe ja külma närviga.
Postitused: 3,780
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Mainitud lõigul ei hooli rekkajuhid vahel foorituledestki ja kütavad kirsipunasega üle. Kõrvaltänavast sinna vasakpööret tehes peab lisaks rohelise tule olemasolule veenduma ka kamikaze-kandidaadi puudumises mõlemal suunal. Ristmikuil olevaid kaameraid ei jälgi vist keegi. Ainult siis kui pauk käinud, vaadatakse salvestust.
Poolitsate ainus huvi on riigikassa täitmiseks aeg-ajalt Wendre juures osmiku nurga varjust kiirust mõõta.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 10,797
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
133
Ma julgen siinkohal esineda ebapopulaarse sõnavõtuga lapsevanemana, et laps autos ON liiklusoht, kui juht ei taju vastutust.
Ka meil oli korduvalt teravaid vestlusi rooliva ema tähelepanu jaotamise üle. Liiga tihti jäi auto omapäi ja tähelepanu pöördus turvahälli/-istmele, kus midagi akuutset parasjagu ei toimunud.
Liiklus ei ole koht, kus oma järeltulijate pärast asjata riskida.
Harva nõuab olukord vahetut sekkumist NÜÜD.
Postitused: 676
Teemad: 0
Liitus: Jan 2013
Maine:
15
Eile ootasin ca 30 min. ühe kuulsa taaraautomaadi järjekorras. Juba enne mind ja ka peale minu lahkumist harjutas 1 neeger parkla ruudu sisse sõitmist, teine juhendas väljas. Ruutu sõitis ta edaspidi mitte ei tagurdanud. Ja kogu selle aja jooksul mis ma seal olin ei õnnestunud see tal kordagi, kuigi oli üsna järjekindel.
Kuidas tal õnnestus iga kord põiki sisse või joone peale sõita ja sedagi vähemalt kolme tagurdamisega jäi arusaamatuks.
Arvatavasti harjutas ka väljaspool parklat, taga oli 3 õppesõidu märki.