UUE KASTIKA OTSING

Tavakasutajale sõidu ajal kuvatavast menüüst või vaid teatud tingimustel etteantavast diagnostikamenüüst? Ma eeldan, et ka Toyotal tehakse vahet minusugusele lollkasutajale alati lubatud valikutel ja edasijõudnud kasutajatele kättesaadavatel võimalustel Big Grin

Pluss vaid arvutile kättesaadavad valikud.
Vasta

(21-10-2021, 10:09 AM)v6sa Kirjutas:  Tavakasutajale sõidu ajal kuvatavast menüüst või vaid teatud tingimustel etteantavast diagnostikamenüüst? Ma eeldan, et ka Toyotal tehakse vahet minusugusele lollkasutajale alati lubatud valikutel ja edasijõudnud kasutajatele kättesaadavatel võimalustel Big Grin

Pluss vaid arvutile kättesaadavad valikud.
Selle aasta Corolla saab ka sõiduajal rooli peal olevate nuppudega juhiabilisi sisse-välja lülitada.
Vasta

Veel üks lisa...! Big Grin
Sellel kui vool otsa saab, paneb ATV´ga edasi.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

Hiina kastika POER test
Vasta

Olles nüüd ka objektiivsetel põhjustel (RAM-i saadavust ega hinda ei julge meie mandril hoomatavas tulevikus keegi isegi ennustada) käinud saadavaid kastikaid testimas - tähelepanekud: kuna pole iialgi unistanud lülitatava nelikveoga sedaanist, millel pagasiruumi luuk eemaldatud ja tagaistme seljatugi liikumatu, siis:

a) Sutsupitsu ei tulnud kõneallagi, kuna poolpikka kabiini siinsetele aborigeenidele ei pakuta.
b) Issand lahkus turult jewroliidu idiootsete kägistamismängude ajel. (Reunalt ja Mersu, derivaatidena, juba varem).
c) Daihatsu jättis oma mikromootori ja kuuepügalaga tomatiga pehmeltöeldes armetu mulje.
d) Fjord oli oma kangemas erimis pea söödav, paraku sai juba proovisõidu broneerimise käigus selgeks, et inimliku kastipikkusega viisakat varustust ei anta.
e) Testida jäänud vaid Hilux 2.8, mille sise-ega väliskujustus ei soosi just nägijatest kundesid.

Elagu Nõukogude Liit ja tema usinad alamad.

Daihatsu all pidasin silmas siiski Isuzu-t.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(29-10-2021, 23:40 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Olles nüüd ka objektiivsetel põhjustel (RAM-i saadavust ega hinda ei julge meie mandril hoomatavas tulevikus keegi isegi ennustada) käinud saadavaid kastikaid testimas - tähelepanekud: kuna pole iialgi unistanud lülitatava nelikveoga sedaanist, millel pagasiruumi luuk eemaldatud ja tagaistme seljatugi liikumatu, siis:

a) Sutsupitsu ei tulnud kõneallagi, kuna poolpikka kabiini siinsetele aborigeenidele ei pakuta.
b) Issand lahkus turult jewroliidu idiootsete kägistamismängude ajel. (Reunalt ja Mersu, derivaatidena, juba varem).
c) Daihatsu jättis oma mikromootori ja kuuepügalaga tomatiga pehmeltöeldes armetu mulje.
d) Fjord oli oma kangemas erimis pea söödav, paraku sai juba proovisõidu broneerimise käigus selgeks, et inimliku kastipikkusega viisakat varustust ei anta.
e) Testida jäänud vaid Hilux 2.8, mille sise-ega väliskujustus ei soosi just nägijatest kundesid.

Elagu Nõukogude Liit ja tema usinad alamad.

Daihatsu all pidasin silmas siiski Isuzu-t.


Ma suvel käisin sama ringi. Izusu Trooper jäi minu jaoks talutavaks. Seda ainult hinna ja kvaliteedi suhte osas. Mugavuselt ja seda minu seisukohalt, jäi peale siiski Fordi F seeria masin.
Vasta

Mina kui diisli poole vaataja tahaks näha fordi 3 liitrise diisliga 150 ? On keegi kursis ,tuuakse neid siia või on ainult bensiinid,näha kusagil müügis küll pole. Ma ostma muidugi ei hakka ilmselt,praegusegi käruga saab asjad aetud. Tahaks lihtsalt lähedalt näha, mootori hammasrihma ajam tundub nagu hooldesõbrlikum olema kui tarvidust on.
Vasta

Mis sellesse Fordi puutub, siis ülimalt kahtlane, et nii suure mootoriga diiselkastikat uuena euroturule pakutakse. Kusihappe paak koos summutistaffiga läheb nii suureks, et kasti ei mahu midagi. Ime, et Toyota selle vaeva ette võttis. Tänaseks sai ka uue 2,8-sega esimene paagitäis tühjaks sõidetud. Kulu, mis pidanuks sirgel ja selgel maanteel lubaduste järgi olema nii 7 l/100-le, oli kompu järgi kümme. Toda DPF põletusprotsessi tehti paagitäie kohta kaks korda. Kuulduste järgi läheb hiljem paremaks. Suhteliselt jäik vana (2012) Hiluxiga võrreldes. Vana Hilux oli uuena mugavam sõita minu meelest. Aga peab harjuma. Vana autoga on imelik fenomen- selle hind paistab nädalatega aina tõusvat. Kuna ma uut ei pidanud vajalikuks ja võimalikuks kohe välja osta ja läks liisingusse, siis alguses- no nii enam- vähem aasta tagasi, kui see uue kastika plaan tekkis- mõtlesin vana vastu anda. Naeruväärset hinda pakuti ja nii tegin sissemaksu rahaliselt. Jumala õnn. Uuele autole kuuti- mille ma tellisin- pole ja ei tea millal tuleb. Tööd tuleb vanaga edasi teha. Iga kord, kui kuudi asjus helistan, huvitub müügimees vana auto ostust. Mitte kuudi tarnest, mida mina ootanSmile Iga kõnega lisandub vanale autole k €, nii et mine sa tea, äkki saamegi kaubale.
Vasta

(30-10-2021, 16:59 PM)vant Kirjutas:  Vana autoga on imelik fenomen- selle hind paistab nädalatega aina tõusvat. Iga kord, kui kuudi asjus helistan, huvitub müügimees vana auto ostust. Mitte kuudi tarnest, mida mina ootanSmile Iga kõnega lisandub vanale autole k €, nii et mine sa tea, äkki saamegi kaubale.

See on praegu paljude autodega nii. Seal on kaks põhjust, esiteks uute autode tarneraskused (ooteaeg ulatub kohati juba paari aastani), teiseks ka kiipide puudus, mis tõmbab tootmisvõimekuse alla. Väiksema kasumimarginaaliga sõidukite tootmist tõmmatakse kokku ja see mõjutab otseselt ka järelturu hindu.

Lisaks muidugi ka see, et paljude autode vanemad mudelid on praegupakutavatest lihtsalt palju paremate kasutusomadustega.
Vasta

Vana Hilux suundub mõnesse arengumaasse kuulipildujat vedama...

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(30-10-2021, 18:55 PM)Aspelund Kirjutas:  Vana Hilux suundub mõnesse arengumaasse kuulipildujat vedama...
Jah, see võib nii olla. Osa Hiluxeid siit kindlasti oma algupärasele kodumandrile naaseb. Mis ülesandeid nad seal täitma hakkavad, ei tea. Kui militaarseid, siis oleks autot maha müües ka justkui terrorismi toetaja...
Kuigi pisut metallitööd tundes saaks äkki hinda juurdegi kui kuulipilduja aluse ise valmis teen.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

Üks Soome kunde just külastades rääkis,kuda nende hoov vanadest kastikatest tühjaks tassiti. Ainus tingimus oli,et peab suutma omal jõul konteinerisse sõita. Seisma võis jääda juba kolakaga vastu kondi seina  Big Grin 
Kaubaks läksid ka nii öelda transiti ja volkari baasil kastikad. Piltide järgi ise ei julgeks neisse isegi sisse istuda. Aga läksid nagu soojad saiad.
Tõmmud härrad maksid täpselt nii palju kui küsisid. Kenasti sulas. Sihtkohaks Aafrika. 

Aga omal ka mõlguvad kastika mõtted. Kuidagi ei tõmba aga need mikromootoritega isendid.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(31-10-2021, 11:48 AM)wagoneer Kirjutas:  Kuidagi ei tõmba aga need mikromootoritega isendid.
Ega peale üksiktüübika siin jewrosojuuzis enam valikuid valgele inimesele jäetud polegi. Kohapealt ostmise ainus pluss saaks olla garantii aga mulle näiteks meeldib ka selline garantii, et ma ei pea end ribadeks vihastama mingi hobuse unenäoga kulgemise tagajärjel.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Tsitaat:Ega peale üksiktüübika siin jewrosojuuzis enam valikuid valgele inimesele jäetud polegi.
Ma mäletan liitu kus valikut polnudki, A/Ü ja administratsioon direktori isikus kaklesid ühe ostuloa pärast. Tööinime sai mustalt turult nende läbisõidetud auto osta kallimalt kui nemad uue eest maksid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(31-10-2021, 22:44 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Ega peale üksiktüübika siin jewrosojuuzis enam valikuid valgele inimesele jäetud polegi.
Ma mäletan liitu kus valikut polnudki, A/Ü ja administratsioon direktori isikus kaklesid ühe ostuloa pärast. Tööinime sai mustalt turult nende läbisõidetud auto osta kallimalt kui nemad uue eest maksid.
Ma mäletsen olukorda, kus ettevõttes ripnes tükimat aega UAZ 469 ostuluba, mida keegi ei tahtnud, sest pariteedi printsiibist juhindudes oli oht järgmise ringi sõiduauto ostuloast ilma jääda. Ise olin äärmiselt solvunud, kuna raha oli olemas ja vanem generatsioon keeldus luba realiseerimast. Mingi 18 kilo oli ehk letihind vms.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Mina ei mäleta selleaegsetest ostulubadest midagi, seetõttu edastan raamatust loetud mälestusi.

Elas sel õndsal ajal üks tubli varustaja, kes näiteks sebis tuttavale kolhoosile midagi vajalikku. Kolhoos müüs odavalt(3000-4000ruublit) vastu mingi vana uaaziku. Tema viis selle Pihkvasse tuttava sõjaväelase kätte, kes meelehea eest sõjavarude platsi pealt konserveeritud tutika vastu andis. Numbrid löödi ümber, masin läks arvele järjekordse tuttava naisterahva nimele. Kevadel või sügisel, kui meil veel pori laialt levinud, tegid kasvõi koos sellesama naisterahvaga järjekordse ringreisi lõunasse. Reisi lõpus polnud vaja muud, kui auto kuskile suvalise kesk-aasia vennasvabariigi turu parklasse seisma jätta, kui vuntsidega mehed omaalgatuslikku oksjonit korraldama hakkasid. Tavaliselt läks asi kaubaks vähemalt 20000-30000 rubla eest. Nõks oli selles, et auto jäi sinna ja ostja pidi tehingut siia läbi komisjonikaupluse vormistama tulema. Mõlemal olid küll seetõttu riskid üleval, aga kordagi ei juhtunud suuremat jama, sisteem kokkuvõttes toimis. Ei mäletagi täpselt, kuidas ta lõpuks vahele võeti, mängus oli vist üks armukade naisterahvas, kes asjast kuhu vaja ette kandis ja kinni ta läks. Ja hea, et vaid 8 aastat vangimaja anti. Tänada sai loomulikult maailma hummaanseimat kohust, sest vahendatud oli kokkuvõttes oma paarkümmend masinat ja sel ajal algas kõrgeim määr vist 10000 rubla eest riigile kahju tekitamise eest. Väga huvitava elukäiguga inimene oli, tegi ilma ka uue vabariigi ajal.
Vasta

Et mitte mingisse NSVL- aegsesse autolubade pläusti edasi laskuda, siis üks pea- aegu kodumaine kastika kuulutuse link. Mõniteist või mõnikümmend postitust tagasi oldi minu mäletamist mööda see kohe valmis ära ostetama. Isiklikult kahtleks Smile
Landcruiser pick up
Vasta

Bensiin? Neid tehti vist länkar saja ilma turbota diisliga kah. Hind on mehine muidugi. Kui ta nüüd euro 6 ka on nagu ma välja lugesin,siis peaks ju meile ka kõlbama?
Vasta

Igati päri..!
Ja kui asisemad amordid alla panna- paraneb sõidumõnu ja lõhub veermiku ka vähem.
Pidamine paraneb ja kiirus suureneb (seda viimast muidugi eriti  ei propageeri).
Ise omasin paar aastat uut Mitsu Pajero Sporti (2002. 2,5td. facelift), ette ja taha kaldeid kannatab päris hästi ja niisama mütata.
Aga suureks miinuseks üsna nõrguke mootor (eriti käruga) ja külgkallet kardab eriti.
Kuigi kohe sai uue asisemad veljed/rehvid paigaldatud. Meenub seik kus ükskord oleks peaaegu külili käinud, 
aga see rohkem linnameeste aps kes "esineda püüdsid".
Ise enam maasturi/kastika leeris pole, kui seda elukoha/tööalaselt ja muude tegemiste tõttu vaja pole.
Sõbral on lisaks eelviimasele F Ranger´ile ja Mazda B2000 (87´bens.tagavedu) Ja igakord kui selle autoga sõitta saan- teen seda suure naudinguga.
Pilt internetist, sellist korralikumat kastikatet vaja- raam igati terve ja asjaliku pika kastiga.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

Elu läheb paremaks ja huvitavamaks, nagu vene ajal tavatseti öelda. Valikusse hakkab ilmuma üha enam elektrilisi pikappe.
 Kummaline on asjaolu, et üks neist, Rivian nimelt, pole veel autosid tootma õieti hakanudki, aga juba on turuväärtus suurem kui VW- l Smile
 Konfigureerida juba saab. https://rivian.com/configurator/r1t
 Järelikult on ilmarahval elektrilisse väikesesse veoautosse usku. Kuigi veokina ei kasuta mikimaal kastikat vist küll enamik omanikest.
Vääramatu jõud sunnib jääkarude ja pingviinide päästmise nimel elektrilisi monstrumeid üha enam müüki. Fordi F 150 on samuti pakkumises elektrilisena. Juba need 400- 700 hp macho- pikapid on oma olemuselt tööautost üpris kaugele läinud, elektriline on juba uus tase. Kiirendus on poole nobedam kui Bondi omaaegsel DB 5- l, kas ta kurve ka sama hästi võtab, ei tea.
[Pilt: 22_FRD_F15_BEV_53787.tif?croppathe=1_21x...op&hei=925]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne