Originaalteemaga täiesti seosetu mula ehk OT
#41

(11-11-2021, 11:59 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  
(11-11-2021, 10:10 AM)Peeter2 Kirjutas:  kas see on nüüd mingi nali jälle või paranoia või lihtsalt suvaline vingumine. Sa ikka inimeste eluea pikenemist, samuti tervena elatud aastate lisandumist oled täheldanud viimaste aastakümnete jooksul?
Statistika, see ju puha tõde. 
Ei ole ving ega paranoia, lihtsalt mula.
terve inimene ei too midagi sisse, kellele? Riigile? Haige inimene toob sisse, riigile? Päriselt ka või? Äkki on hoopis vastupidi, et vana ja haige inimene on riigile hoopis kulu? Ja terve inimene on kasulikum nii riigile kui kogu majandusele, jaksab rohkem tööd teha, raha teenida ja seda ka kulutada. 
Kahtlemata võiks ju toit olla säilitusainete vaba, aga siis oleks see ka hulga kallim. Pigem mõjutab su eluiga su enda eluviisid, rohkem kui poetoit. Vingumine ja stressamine samuti.
Vasta
#42

Mina natuke mäletan maaelu, samuti tean midagi linnas elamisest, ahiküttest, söega kütmisest, gaasiküttest jne. @PlyVal64 AGA rehve valin teadlikkult üheainsa põhimõtte järgi: suverehvid on suverehvid ja talverehvid on naastrehvid.
Võin selgitada: naastrehve ostan ~5ks talveks ja kui selle aja jooksul õnnestub ära hoida kasvõi 1x libedusest tekkiva ohtliku olukorra (kus mina/ minu pere või vara oleks kannatada saanud), siis olen teinud ainuõige valiku.
Kusjuures ei ole tegu ainult minu, mina jne. - õnnetus ei hüüa tulles ja mulle võib ette võib jääda ka "elupõline lamellikunn", kes väljus oma "seal kus ta enamasti sõidab" (või töllerdas üldse jalgsi poodi) ja kelle vara/ tervis mul tänu minu naastudele õnnestuks säästa  Big Grin
Ehk siis kui jälle rehve valite, siis ei oma mitte mingit tähtsust need 60...80kkm, mida te "tavaliselt" ühe rehvijookuga läbite vaid hoopis need 2-3m ootamatult libedat kurvi.
Vasta
#43

(11-11-2021, 11:59 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  
(11-11-2021, 10:10 AM)Peeter2 Kirjutas:  kas see on nüüd mingi nali jälle või paranoia või lihtsalt suvaline vingumine. Sa ikka inimeste eluea pikenemist, samuti tervena elatud aastate lisandumist oled täheldanud viimaste aastakümnete jooksul?
Statistika, see ju puha tõde. 
Ei ole ving ega paranoia, lihtsalt mula.
Miks on vaja seda "lihtsalt mula" igasse teemasse postitada?
Vasta
#44

Lihtsalt kelkimise mõttes spetsiaalselt Nõmme krahvile : Mul on labidaga lume lükkamist  130 meetrit valla poolt hooldatava teeni , sinna jõuab sahk mitte enne kella kahte päeval , lähim bussipeatus on 2 kilomeetrit , aga mulle meeldib linnalähedal maal elada . On mul korter Mustamäel keenia bussipeatuse juures , no ei suuda sealses "inseneride ja tohtritega" asustatud linnaosas elada .
Vasta
#45

(11-11-2021, 13:45 PM)karlarnold Kirjutas:  
(11-11-2021, 11:59 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  
(11-11-2021, 10:10 AM)Peeter2 Kirjutas:  kas see on nüüd mingi nali jälle või paranoia või lihtsalt suvaline vingumine. Sa ikka inimeste eluea pikenemist, samuti tervena elatud aastate lisandumist oled täheldanud viimaste aastakümnete jooksul?
Statistika, see ju puha tõde. 
Ei ole ving ega paranoia, lihtsalt mula.
Miks on vaja seda "lihtsalt mula" igasse teemasse postitada?
Selleks, et Sul midagi lugeda oleks ja et saaksid ka oma arvamust avaldada.
Vasta
#46

(11-11-2021, 12:06 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Teate, mis on nii ahjukütte kui naastrehvide teemaga alati SUURIM häda: ...
 Ära uhkusta, mul on akuga Makita tikksaag.
Vasta
#47

(11-11-2021, 12:06 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Teate, mis on nii ahjukütte kui naastrehvide teemaga alati SUURIM häda: maamehed EI TEA linnaelust sittagi,
...
Ära enam peale võta...
Maamehed on äkki kunagi ka linnamehed olnud?
Muud postitust ei hakka lugemagi, sattud kord talvel siia Morna  kanti, tule proovi mu hoovist oma linnarehviga liikuma saada ja siis paneme veel haagise ka sappa.


Vasta
#48

(13-11-2021, 16:59 PM)hulgus Kirjutas:  
(11-11-2021, 12:06 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Teate, mis on nii ahjukütte kui naastrehvide teemaga alati SUURIM häda: maamehed EI TEA linnaelust sittagi,
...
Ära enam peale võta...
Maamehed on äkki kunagi ka linnamehed olnud?
Muud postitust ei hakka lugemagi, sattud kord talvel siia Morna  kanti, tule proovi mu hoovist oma linnarehviga liikuma saada ja siis paneme veel haagise ka sappa.
10 punkti minupoolt.
Vasta
#49

Ära enam peale võta...
Maamehed on äkki kunagi ka linnamehed olnud?
Muud postitust ei hakka lugemagi, sattud kord talvel siia Morna  kanti, tule proovi mu hoovist oma linnarehviga liikuma saada ja siis paneme veel haagise ka sappa.

  Lisan omalt poolt veel  10 plusspunkti .
Vasta
#50

(10-11-2021, 11:42 AM)mossepower Kirjutas:  See naelrehvide keelustamine vaidlus on analoogne praegu teise väga palju leierdatava vaidlusega, et kas peaks keelustama ahjukütte. Nii naelrehv kui ahjuküte saastavad meeletult õhku. Ideaalmaailmas siis lõhutakse kõik ahjud välja ja asendatakse roheelektripõhiste kütteseadmetega või kaugküttega ning samuti naelrehvid visatakse minema ning kasutatakse ainult lamellrehve.

E303
Ma usun küll eesti rahval on nii palju kainet  mõistust sellisele ajuvabale rohepöördele mis 
lõhub euroopa  riikide majandusi ning vähendab inimeste heaolu  vastu hakata  , kas või isiklikul tasandil kui avalikult ei julge protestima hakata .  Ma ei ole nõus   tarbimist piirama   ja enda heaolu vähendama mingite segaste roheliste eesmärkide nimel mille tulemuslikkus on kaheldav  .Mis puutub naastrehvidesse siis panen need autole alla vastavalt vajadusele ehk siis kui lumi maha tuleb , siis on turvalisem sõita.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#51

Elan ise ka maal, küllalt tihti satun Haanjamaale vanaisatallu ja naelrehve ei ole kasutanud ega puudust tundnud aastaid. Enamus lamellikritiseerijaid ei ole ise ilmselt lamelliga kordagi sõitnud.
Vasta
#52

Umbes kuus aastat tagasi sai usku vahetatud, see tähendab, et kasutan lamelle. Sõidan nii linnas, kui maal, nii asfaldil, kui kruusal, lükatud ja lükkamata teedel, kerghaagisega ja ilma. Peavad pigem paremini, kui viimati kasutatud naeltega võrud. Ei vali ise, usaldan spetsialisti, kes pakub hea hinna ja kvaliteedi suhtega rehvid. Suveks olgu ikka suvised rehvid, korra olen proovinud lamellidest suvel veel lisaväärtust välja pigistada, teist korda ei taha. Korraliku sajuse ilmaga võttis tõsiselt ujuma,suvistega pole sellist kogemust olnud.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#53

Need linnainimesed, kes oma autodele naastrehvid alla panevad, sest "mis siis saab, kui ma ükskord peaksin linnast välja sõitma ja samal päeval ilge kiilasjää tuleb", peaksid linnas jalgsi liikudes ehitaja kaitsekiivrit kandma, sest "mis siis saab, kui ma kõnnin mööda tänavat ja katuselt kivi alla kukub".
Vasta
#54

Mul juhtus eelmine aasta selline asi, et üks naastrehv jooksis mingil põhjusel tühjaks ja lõppes sellega, et pidin rehvi maha kandma. Panin nüüd siis ka kaks uut naastu, seda just põhjusel, et 2 rehvi jäid naastud ja pean ütlema, et kuiva asfaldiga, eriti kui rehv veel uus ka on, peab 169kw esiveolisega veidi jälgima, mismoodi sõita. Esimesel päeval võttis ka 4- käiguga 70km/h veojõukontrolli tule vilkuma. Üks asi on kindlasti ka see, et naaste tundub ka üsna tihedalt olema ja metall vs kivi teatavasti teab mis hea kooslus pole.
Kui oleks pidanud terve jooksu uusi ostnud, oleks ma kindlasti lamellid ostnud, aga mu teinepool, kes see "kõikse targem" on, arvas, et mina ei tea teeoludest midagi (metsas ju teeolusid pole!) ja et nael on ikka see, mis peab. No ju ta siis peab, igaühel oma arvamus ja kuna ma ise sõidan sõiduautoga suht vähe, pole mul isiklikult üldse väga vahet, mis seal all on.
Vasta
#55

(15-11-2021, 11:11 AM)Aare R. Kirjutas:  Panin nüüd siis ka kaks uut naastu, seda just põhjusel, et 2 rehvi jäid naastud ja pean ütlema, et kuiva asfaldiga, eriti kui rehv veel uus ka on, peab 169kw esiveolisega veidi jälgima, mismoodi sõita. Esimesel päeval võttis ka 4- käiguga 70km/h veojõukontrolli tule vilkuma.

Siit koorub jällegi üks igipõline vaidlusteema välja. Kas paremad rehvid panna esi- või tagateljele.
Antud näite puhul näen jällegi üht põhjust, miks uued rehvid peaks vähemalt esiveolisel kindlasti tagasillal olema - saab rehvid kenasti sisse sõita, mitte tuliteradel rehvidel kohe naaste välja ehmatada liigäkilise sõidustiiliga. Ma ei usu, et nende uute naastude pidamine asfaldil nii kehva on, et tagarattaid maaga kontaktis ei suuda hoida.
Vasta
#56

(15-11-2021, 12:59 PM)zazik Kirjutas:  
(15-11-2021, 11:11 AM)Aare R. Kirjutas:  Panin nüüd siis ka kaks uut naastu, seda just põhjusel, et 2 rehvi jäid naastud ja pean ütlema, et kuiva asfaldiga, eriti kui rehv veel uus ka on, peab 169kw esiveolisega veidi jälgima, mismoodi sõita. Esimesel päeval võttis ka 4- käiguga 70km/h veojõukontrolli tule vilkuma.

Siit koorub jällegi üks igipõline vaidlusteema välja. Kas paremad rehvid panna esi- või tagateljele.
Antud näite puhul näen jällegi üht põhjust, miks uued rehvid peaks vähemalt esiveolisel kindlasti tagasillal olema - saab rehvid kenasti sisse sõita, mitte tuliteradel rehvidel kohe naaste välja ehmatada liigäkilise sõidustiiliga. Ma ei usu, et nende uute naastude pidamine asfaldil nii kehva on, et tagarattaid maaga kontaktis ei suuda hoida.
Ega kõik rehvid pole loodud võrdseks. Ikka päris suured käärid on viletsaima ja parima rehvi vahel.

Pähkliajude hirm
Vasta
#57

Vahe on loomulikult olemas, aga eks ma sellega ka arvestan. Samas, kuna olen teadlik ka rehvi värskusest, siis kindlasti ei harrasta ma ka väga äkilist sõidustiili.
Kuid kuna mul hetkel tagasillal olevatel rehvidel mustrit veel omajagu ning enamus on nagunii linnasõit, siis jäi praegu nii. Kunagi ammu ühel bemmil oid taga kehvemad rehvid kui ees ja siis võttis küll lappama, õnneks küll mitte väga hullude tagajärgedega.
Vasta
#58

(15-11-2021, 12:59 PM)zazik Kirjutas:  Siit koorub jällegi üks igipõline vaidlusteema välja. Kas paremad rehvid panna esi- või tagateljele.
Antud näite puhul näen jällegi üht põhjust, miks uued rehvid peaks vähemalt esiveolisel kindlasti tagasillal olema - saab rehvid kenasti sisse sõita, mitte tuliteradel rehvidel kohe naaste välja ehmatada liigäkilise sõidustiiliga. ...

Ja ohutum ka. Ning kehvade oludega ei kaeva end nii lootusetult kinni.

Maakal on olulisem liikuma pääseda, seega oma autodel paremad alati veosillale. Isa ja naine ka nii koolitatud. Ei ole veel liikluse rütmis sõites satttunud olukorda, kus rehvide erinevuse pärast oleks asi hapuks läinud. Tunda on vahel küll olnud, kui tühja esiveolise all on liiga head esirehvid tagumistega võrreldes.
Vasta
#59

(14-11-2021, 20:22 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Elan ise ka maal, küllalt tihti satun Haanjamaale vanaisatallu ja naelrehve ei ole kasutanud ega puudust tundnud aastaid. Enamus lamellikritiseerijaid ei ole ise ilmselt lamelliga kordagi sõitnud.
Huvi pärast küsin, et palju aastas sõiduautoga umbes kilomeetreid tuleb ja kas sõidud on enamuses enda valitud ajal või kella peale minek iga ilmaga?
Vasta
#60

Aastaid muidu lamellidega sõitnud. Pole kunagi mingit jama nendega olnud. Sel aastal mõtlesin, et prooviks naastud ära uuesti. Peale suurema müra muud erinevust pole tähendanud. Aga mul sõidud olenemata ilmast ja kella ajast. kuna ma sõidan igasuguste teeoludega, siis aja jooksul olen aru saanud. Tasa sõuad, kaugele jõuad. Teinekord lihtsalt pikem maa välja vintsida XD
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne