Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
01-08-2004, 00:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2004, 21:17 PM ja muutjaks oli
Martti.)
Ja mis aastal tehti mudel H(N), minu meelest oli viimane mudel aastal 1970, või ma eksin?
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Seni teatu põhjal lõhuti Vana Volga tsehh 1971. aastal maha, sest GAZ 24 tootmiseks oli ehitatud kõrvale uus ja moodsam tsehh. Kirjandust ja katalooge kirjastati muidugi ka veel 80-ndatel.
Ise kaldun arvama, et tegemist on ikka parempoolse rooliga Volga käigukasti hoovastikuga, millel oli ka topelt jõnks, või hakati tegema miskit remondikomplekti.
Niipalju kui mina olen näinud 70. aasta Vanu Volgasid, on neil kõigil käigukang olnud roolisambal. Juhul kui kang on põrandal, ei saa istet piisavalt ette nihutada, et istme seljatuge ilusasti alla lasta. Muidugi takso ja kiirabi esiistme seljatugi ei käinudki alla.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
02-08-2004, 20:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2004, 20:52 PM ja muutjaks oli
Martti.)
Kas koos tehase lamutamisega läksid kaduma ka kõik mis seal sees oli( töövahendid ja igasugu eritehnika), või on need veel kuskil alles. Et kui on raha siis võiks teha praegu Uue vana Volga.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Siin üks pilt Inglismaal müüdud Volgast.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Martti küsimus tuleks saata seltsimees Puginile, kes on Avatud Aktsiaseltsi \"GAZ\" direktor.
Selle inglise Volga käigukangi hoovastik sarnaneb tavalise roolisamba hoovastikule, aga on lühem ja asub põrandal. Ilmselt oli siis põhjuseks väiksem vibratsiooni üle kandumine kastilt kangile. Tegemist ei ole GAZ 69 kaanega.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Kui palju on Eestis arvel/alles 1957 Volgasid, teadupärast peaksid need olema automaat käigukastiga? On keegi näinud/sõitnud sellisega?
Postitused: 5,833
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Kõik 1957 toodetud Volgad ei olnud automaatkastiga. Mõningatel andmetel toodeti neid vaid tuhatkond. Kindel info automaatkastiga 21 olemasolust Eestis hetkel mul puudub.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Ma vaatasin järgi ja seal oli kirjas et olid ainult taksod automaat käigukastiga.
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
Tere kõigile!
Vaevalt need automaatkastid taksodele paigaldati. Vähemalt mina küll ei mäleta sellist taksot. Tolleaja kirjanduses võis see ju nii olla. Kuid tegelikult olid need nii öelda taksod\" KGB taksod\". Tean seda, et need automaatkastid olid väga mittetöökindlad ja nendest üldse loobuti. Vähemalt VOLGA-dele neid enam ei paigaldatud.
Lugupidamisega
Alar.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Neli aastat tagasi Tartus kaesin ühte sellist tumesinist hästi säilinut, millel automaatkäigukast oli vahetatud tavalise vastu. Auto oli käinud uuest peast välismaal näitusel ja tagasiteel Nõukogude Liitu ostis selle ära Tartu Telefonitehase direktor. Nelja aasta tagune teine omanik müütas seda 20.000 krooni eest soomlastele, kas ta sellega ka hakkama sai, pole teada. Automaatkasti kaasa anda ei olnud, aga muu oli väga heas originaalis.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Kas 1957a. Volga ongi Viisnurk Volga?
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Olen vist kuskil kirjutanud, et viisnurk ilmus \"Volgale\" vastavalt tollase Ülemnõukogu presiidiumi esimehe marssal sm Kliment Vorošilovi juhistele.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.