MTZ-05 ja MF-70 vs MB-1 jaMB-2 lisad

Tervitus,

Ega juhuslikult mõnel mõnda üleliigset MF-70 pole pakkuda?
Ootan pakkumisi koos piltidega!

-MetsaVana-
Vasta

(15-06-2021, 14:29 PM)MetsaVana Kirjutas:  Tervitus,

Ega juhuslikult mõnel mõnda üleliigset MF-70 pole pakkuda?
Ootan pakkumisi koos piltidega!
Kirjutasin meilile, on üks pakkuda.
Vasta

(22-05-2021, 21:25 PM)ivo86 Kirjutas:  Tervist,

Maakodus üks mtz-05 vedeleb päris mitu aastat ja otsustasin käima ajada. Kütusesüsteem puhtaks ja no ega ta naljalt käima ei taha minna.

Ja siis mõni üksik kord lööd ja käib 10 min ilma probleemideta, aga siis sureb välja suvaliselt ja käima ei saa.

Diagnoosimisega jõudsin nüüd aga selleni, et kui sädet proovida, on säde väga ilus. Kui aga mootorit ühe ise leiutatud abivahendiga kiiremalt ringi ajada, on säde paar sekundit ja siis kaob. Eri küünaldega sama lugu. Vahel 1 sekund, vahel 5 sekundit. Kui mootorit aeglaselt ringi ajada, on säde nagu olemas. Aga nagu kiiret pööret saab, säde kaob.

Oskate äkki otsa kätte juhatada, ma pole selle süütega väga kursis. 

Mõte oli vene mootor ikka käima ajada ja natuke mööda õue ringi praalida, et siis otsustada, kas panna lääne mootor või ei taha seda lummutist ikka kasutada.


Mõeldud-tehtud. Kiire meilivahetus läti Provento poega ning panin tellimuse teele. Ca nädalaga jõudis siis pakk minuni.

[Pilt: IMG-20210611-114839.jpg]
Otsisin maal motoploki välja ja laotasin asjad sinna kõrvale laiali. Ahjaa, linnast ostsin kaasa väikse varu 8 ja 10mm polte, seibe, vedruseibe ja mutreid. Läks vaja küll.
[Pilt: IMG-20210612-120806.jpg] [Pilt: IMG-20210612-120812.jpg] [Pilt: IMG-20210612-120819.jpg] [Pilt: IMG-20210612-120823.jpg]
Motoplokk siduri juurest pooleks ning sidur ka laiali, tellisin sinna sisse kangemad kettad ka, sest uus mootor 13 hp.
[Pilt: IMG-20210612-124350.jpg] [Pilt: IMG-20210612-124407.jpg] [Pilt: IMG-20210612-124809.jpg]
Uusi kettaid oli kaasas 6tk, aga vaja läks mul neid ainult 5 tk.
[Pilt: IMG-20210612-190316.jpg]
Tihendid sai veel Loctite gasket makeriga natuke kokku tehtud ja asi kokku laotud.
 [Pilt: IMG-20210612-190456.jpg] [Pilt: IMG-20210612-213839.jpg] [Pilt: IMG-20210612-213848.jpg]
Eriti pole sõita jõudnud veel, aga käivitus esimesest tõmbest see mootor, kui õlid ja bensud sisse said. Vaja veel starteri jaoks aku peale ehitada ja lenksude külge gaasitross jms.
Aga antud komplekt oli täitsa ok lahendus, mingit väntvõlli lõikama ei pidanud vms.
Maksma läks nõks alla 700 koos kangemate siduriketaste ja transpordiga.


Kes peaks vene mootorit endale tahtma, siis võib mingit kaupa arutada.
Vasta

(26-03-2020, 15:38 PM)Romka Kirjutas:  Täna võtsin MB-1 mootori vahetuse käsile. Kuna mulle meeldivad "bolt-on" lahendused, siis tellisin Lätlaste lehelt mootori aluse ja 20mm avaga rihmaseibi. 



Postikulu jälle vaid 3€ ning asi kohal 2 päevaga. Rihmakate veel vaja veel külge panna, selleks vaja mootori poolne jalg leiutada. 


Tere, ostsin ka ära midagi taolist lätlaste Eesti esindusest Pärnust, öeldakse 7 hp isegi. Praegu veel vaid kastist välja võetud. Ja kõik muu sama, platvorm ja rihmaratas. Videot vaadates tekkis küsimus, et miks gaasi juurde andes mingi kriiskav heli tuli. Kas rihmaratas kipub vastu seda tagurpidikäigu hooba minema? Või peab seal üldse seda hooba veidi kohendama (pildis on tükk juurde istutatud). Kuidas mootor siiani on tegutsenud?
Vasta

Lätlaste Pärnu esindus? Kus?
Vasta

(10-11-2021, 22:40 PM)ronny25 Kirjutas:  Lätlaste Pärnu esindus? Kus?
Talutehnika OÜ, info@motoplokk.ee 54588944  Asukoht vist küll Pärnumaal Tori vallas Tammiste külas. Kiire tegutsemine oli, umbes 24 tunniga oli mootor Omniva pakiautomaadis.
Neil on lätlastega praktiliselt üks koduleht. https://motoblok.neva.lv/?gclid=EAIaIQob...gK9bvD_BwE
Edit: Kontori aadress oli seal, kauplus on Pärnus Mere 7
Vasta

(18-05-2021, 15:50 PM)Inri Kirjutas:  
(16-05-2021, 21:30 PM)madis368 Kirjutas:  Tere
Läheb küll natuke teemast välja, aga siiski suund on motoplokk.
Mis arvate, või on lausa kogemust.
ObjektSelline

Olen vaadanudpilti jatundub ehituselt nõrk, eriti rataste reduktor. Samas, küll ingliskeelses infos, on selle mainitud ka pto, ehk jõuvõtu, olemasolu.
Ahvatleb samas hind ja mitte idanaabri päritolu mootor.
On äkki keegi päriselus sellisega kokku puutunud?
No ei oskagi midagi arvata. Rattad on väiksed, masin kadus liivase kohapeal maasse hetkega. Käru on tehtud plekist, mitte ajalehepaberist, see plastmass iste on kah nii ja naa. Reduktorit pole sellise pilguga vaadanud, aga masin on käigukastiga mitte ei sõida rihmadega. Käima läheb hästi ja pto´s ma poleks nii kindel lülitust otsevaates silma ei jäänud, muidugi keegi pole seda plekki sealt maha kruttinud. Ma ladusin tuttaval ta lihtsalt kokku.
Tere omal hecht 785 hansaposti pill

Rihmarattaid läinud 2tk  ühte on lapitud.Lõpuks sai neva alumiinum ratas ja korras.
Lenks ka neva oma,sest nii originaal lenks kui raam on õhukesest plekist.


Ülekanne on tal kiire see ainuke -

Hoorattal lõi magneti puru ja sellega lõhkus süütepoole. Täna sai masin kokku ja käib jälle.
Vasta

Kellegil uute NEVAdega on pikemaajalisi kogemusi? Aastaid tagasi sai mõnda ikka tööl kohatud, suht viisakad tundusid - kui nüüd esmapilgu järgi hinnata.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

abi vaja!
kas keegi oskab öelda, kust kohast oleks võimalik saada MB1 ratta võllile sobivat mõõtu simmerlinge.
vaatasin motoblok.neva.lv pakub MB2le küll, kuid väline mõõt tundub neil erinev vist. hakkas nii palju läbi laskma, et kiskusin lõpuks välja. laagrid tunduvad okei, kuid simmerile oleks midagigi tarvis asemele.
puid vaja vedada ning kohe ju ka lume lükkamine tulemas ning täitsa jama seis praegu  Sad
ette tänades...

kas näiteks see võiks sobida?
Vasta

(22-11-2021, 02:55 AM)kaktusepea Kirjutas:  abi vaja!
kas keegi oskab öelda, kust kohast oleks võimalik saada MB1 ratta võllile sobivat mõõtu simmerlinge.
vaatasin motoblok.neva.lv pakub MB2le küll, kuid väline mõõt tundub neil erinev vist. hakkas nii palju läbi laskma, et kiskusin lõpuks välja. laagrid tunduvad okei, kuid simmerile oleks midagigi tarvis asemele.
puid vaja vedada ning kohe ju ka lume lükkamine tulemas ning täitsa jama seis praegu  Sad
ette tänades...

kas näiteks see võiks sobida?
Mõõdu järgi peaks simmerling igas hästivarustatud laagripoes olemas olema, 10a jooksul proovitud neid igasugu variante sinna, kõige paremini kestab 2 kitsast simmerit, üks õigetpidi ja teine valepidi välja, et muld jne kohe vahele ei pääse.
Vasta

(22-11-2021, 09:26 AM)lauren Kirjutas:  
(22-11-2021, 02:55 AM)kaktusepea Kirjutas:  abi vaja!
kas keegi oskab öelda, kust kohast oleks võimalik saada MB1 ratta võllile sobivat mõõtu simmerlinge.
vaatasin motoblok.neva.lv pakub MB2le küll, kuid väline mõõt tundub neil erinev vist. hakkas nii palju läbi laskma, et kiskusin lõpuks välja. laagrid tunduvad okei, kuid simmerile oleks midagigi tarvis asemele.
puid vaja vedada ning kohe ju ka lume lükkamine tulemas ning täitsa jama seis praegu  Sad
ette tänades...

kas näiteks see võiks sobida?
Mõõdu järgi peaks simmerling igas hästivarustatud laagripoes olemas olema, 10a jooksul proovitud neid igasugu variante sinna, kõige paremini kestab 2 kitsast simmerit, üks õigetpidi ja teine valepidi välja, et muld jne kohe vahele ei pääse.
suured tänud!
see kahe õhukese variant tundub väga asjalik.
eks vaatasin et vanad, mis läbi lasid polnud samuti õiget mõõtu ning üks pool, mis rohkem lekkis oli vildakalt sisse aetud ja sealt muld vahele läinud jne. eks ma seepärast mõõdus kahtlesingi (et mis õige paksus oleks). tundub et originaal peaks olema 30x42x10,5. lähengi nüüd vaatan kas leian sellised mis sinna 10,5 sisse 2 kordselt lähevad.
Vasta

Sai enda MB-2te natuke tuunitud ja lumepuhur töötab nagu kellavärk. Rihmapinguti vähe paremaks tehtud ja pasku lume puhumine probleeme ei tekitanud
Vasta

Tere.
Sai pühapäeval kartulitele vahelt harimist tehtud ja mootorisse tekkis lagin. Tegelikult ootasin midagi sellist juba kevade poole kui ahjupuid metsast välja vedasin, sest mulle tundus et jõudu hakkas vähemaks jääma kuid eeldasin, et silindripea tihendi teema.
Kuid puud tehtud ja põld freesitud, vaod aetud ja kartul maas ja ka esimese muldamise sain isegi napilt tehtud.
Mulle endale tundus kepsu lagin. Aga nägin siis et oli õli ka lõpuks veidi välja visanud starteri poolt.

Nüüd siis mootor lahti ja selge on, et starteri poolne vända laager omadega kutu. Kuid ma ei saa seda poolt kuidagi lahti. Võtsin 32 võtme ja lihvisin selle õhemaks, et seda junni mis magneetot kinni hoiab ära keerata aga see ju alumiiniumist ja kardan raiska ära lõhkuda. Oskab keegi nõu anda, kuidas vänt kätte saada? Äkki tahab teistmoodi lähenemist saada, õrnemat hoopis?  Smile  Teine pool on lahti ja teise poole laager on igati okei.

- Lahti sain lõpuks. Nagu ikka juhtub oli peamine süüdlane enda vigane loogika mis suunas 90% pingutustest vales suunas keerama.

Ja küsiks siis kohe ära ka kolvi komplekti kohta - kas briggsi kolb ja keps sobivad? Lugesin kusagilt, et Neva sõrm on jämedam, kuid et kui kolb koos kepsuga vahetada, siis pidavat minema?
Kuid esmapilgul mulle tundub see kolb suurem. Pean üle mõõtma.

- Mõõtsin üle, kolb 76mm. Oskab keegi äkki öelda kas on üldse mingit sobivat lääne alternatiivi sinna? Kuigi hetkel tundub et ainult laager läbi õnneks ning loodetavasti käib mõne aasta veel peale vahetust.

Tegu siis MB1 originaal mootoriga.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(13-06-2023, 19:48 PM)kaktusepea Kirjutas:  Tere.
Sai pühapäeval kartulitele vahelt harimist tehtud ja mootorisse tekkis lagin. Tegelikult ootasin midagi sellist juba kevade poole kui ahjupuid metsast välja vedasin, sest mulle tundus et jõudu hakkas vähemaks jääma kuid eeldasin, et silindripea tihendi teema.
Kuid puud tehtud ja põld freesitud, vaod aetud ja kartul maas ja ka esimese muldamise sain isegi napilt tehtud.
Mulle endale tundus kepsu lagin. Aga nägin siis et oli õli ka lõpuks veidi välja visanud starteri poolt.

Nüüd siis mootor lahti ja selge on, et starteri poolne vända laager omadega kutu. Kuid ma ei saa seda poolt kuidagi lahti. Võtsin 32 võtme ja lihvisin selle õhemaks, et seda junni mis magneetot kinni hoiab ära keerata aga see ju alumiiniumist ja kardan raiska ära lõhkuda. Oskab keegi nõu anda, kuidas vänt kätte saada? Äkki tahab teistmoodi lähenemist saada, õrnemat hoopis?  Smile  Teine pool on lahti ja teise poole laager on igati okei.

- Lahti sain lõpuks. Nagu ikka juhtub oli peamine süüdlane enda vigane loogika mis suunas 90% pingutustest vales suunas keerama.

Ja küsiks siis kohe ära ka kolvi komplekti kohta - kas briggsi kolb ja keps sobivad? Lugesin kusagilt, et Neva sõrm on jämedam, kuid et kui kolb koos kepsuga vahetada, siis pidavat minema?
Kuid esmapilgul mulle tundub see kolb suurem. Pean üle mõõtma.

- Mõõtsin üle, kolb 76mm. Oskab keegi äkki öelda kas on üldse mingit sobivat lääne alternatiivi sinna? Kuigi hetkel tundub et ainult laager läbi õnneks ning loodetavasti käib mõne aasta veel peale vahetust.

Tegu siis MB1 originaal mootoriga.

Komplektina sobivad Briggsi omad küll. Selline kogemus endal olemas. Hortulusest tellisin.
Vasta

(14-06-2023, 14:59 PM)Reinhold Kirjutas:  [quote pid='553047' dateline='1686674930']

Komplektina sobivad Briggsi omad küll. Selline kogemus endal olemas. Hortulusest tellisin.

[/quote]

Aitäh info eest. Kas saaksid veidi täpsustada. Hetkel ma ei leidnud hortuluse lehelt kovi komplekti koos kepsuga, on ainult rõngaste ja sõrmega komplektid. Kolb peaks minema ehk see 76,2mm ? Kuid keps?

Õli koguse kohta küsiks samuti üle - tahaks kinnitust kas see 1,3l on reaalne mis mingitel .ru lõpuga lehtedel kirjas? Sest olen ka mitmest kohast lugenud 0,6l.

PS. Hetkel laagrid ja simmerlingid vahetatud ja käib nagu kellavärk. Saab peenraid mugavalt edasi kasta äsja võllilt ette kombineeritud pumbaga - 2 x 120l vaati kärus ja pole mingit pika vooliku vedamist ümber põllu ja maja. Pärast 2019a. ostmist igal aastal midagi vajaduse põhiselt juurde ehitanud/modifitseerinud. Eelmine aasta panin lausa palgi tõstuki külge, mis on nüüdseks ennast igakülgselt tõestanud  Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Kas keegi teab kust kohast saab MB-1-le edasi - ja tagasiveo rihma osta. Miniagrotehnika ei eksisteeri enam.
Vasta

(11-07-2023, 00:45 AM)Härg Kirjutas:  Kas keegi teab kust kohast saab MB-1-le edasi - ja tagasiveo rihma osta. Miniagrotehnika ei eksisteeri enam.
Uuri siit.
Vasta

Tegu ju tavaliste kiilrihmadega. Edasikäik A-1210 ja tagasikäik Z-1400. 
Ehk siis kõik kiilrihmade müügiga tegelevad ettevõtted ja ei pea spetsiaal poest spetsiaal hinnaga ostma.
Vasta

(11-07-2023, 22:52 PM)meli666 Kirjutas:  Tegu ju tavaliste kiilrihmadega. Edasikäik A-1210 ja tagasikäik Z-1400. 
Ehk siis kõik kiilrihmade müügiga tegelevad ettevõtted ja ei pea spetsiaal poest spetsiaal hinnaga ostma.
Tänan info eest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 28 külali(st)ne