26-11-2021, 15:52 PM
Tööriistadest
26-11-2021, 16:33 PM
Egas keegi ei hakka päriselt oma head kaupa 30% odavamalt ära andma. Nii tehakse ehk mingi seismajäänud asja puhul.
Alghind näidatakse suurem ja "soodushind" on ikkagi see mis müüjale ka kasulik on. No võibolla mõni protsent antakse tegelikult ka alla müügikampaania ajal. Sooduskampaania tõmbab rahva küll üsna hästi kokku
Ma tean, kuna töötan ise ka sarnasel alal
Alghind näidatakse suurem ja "soodushind" on ikkagi see mis müüjale ka kasulik on. No võibolla mõni protsent antakse tegelikult ka alla müügikampaania ajal. Sooduskampaania tõmbab rahva küll üsna hästi kokku
Ma tean, kuna töötan ise ka sarnasel alal
26-11-2021, 18:36 PM
Kellel akut vaja pole, siis Espakis 245€
26-11-2021, 19:44 PM
Need 700/1000Nm keeravad ilmselt iga mutri lahti?
Kas hiinlased on väetid?
Mul on 200Nm Makita mutrikeeraja paari-kolme aasta tagant: siis olid need siinviidatuga samas hinnaklassis ja kangematel toimus ca 2x hinnahüpe. 200Nm on küll abiks, aga nt rattavahetusel tüütu - osad poldid vajavad täiendavat abi ja mul pole vist ühegi masina ratta-nelipaki vahetus puhtalt mutrikeerajaga õnnestunud.
Kas hiinlased on väetid?
Mul on 200Nm Makita mutrikeeraja paari-kolme aasta tagant: siis olid need siinviidatuga samas hinnaklassis ja kangematel toimus ca 2x hinnahüpe. 200Nm on küll abiks, aga nt rattavahetusel tüütu - osad poldid vajavad täiendavat abi ja mul pole vist ühegi masina ratta-nelipaki vahetus puhtalt mutrikeerajaga õnnestunud.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
26-11-2021, 20:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2021, 20:07 PM ja muutjaks oli pannkook.)
tuhandene ei suuda suurt midagi, rattapoldid pead ikka toruga enne avama. Natuke kätt väristab. Sisu on pask, lendab peagi laiali....
Mõttetu kräpp
Mõttetu kräpp
26-11-2021, 21:14 PM
(26-11-2021, 20:06 PM)pannkook Kirjutas: tuhandene ei suuda suurt midagi, rattapoldid pead ikka toruga enne avama. Natuke kätt väristab. Sisu on pask, lendab peagi laiali....See on siis ilmselt hiinlase kohta?
Mõttetu kräpp
Muidu parandan - mul siiski 280Nm, mis on "nii ja naa": https://www.makita.ae/tools/cordless/lit...TW281.html
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
26-11-2021, 21:35 PM
(26-11-2021, 21:14 PM)13piisab Kirjutas:egas ei suuda jah tuhandene tõsiseid polte-mutreid lahti keerata. Meil töö juures see kahetuhandene, seegi jääb vahel hätta, ammu seisnud masinate restaureerimise juures eriti. Aga raske on raip ...(26-11-2021, 20:06 PM)pannkook Kirjutas: tuhandene ei suuda suurt midagi, rattapoldid pead ikka toruga enne avama. Natuke kätt väristab. Sisu on pask, lendab peagi laiali....See on siis ilmselt hiinlase kohta?
Mõttetu kräpp
Muidu parandan - mul siiski 280Nm, mis on "nii ja naa": https://www.makita.ae/tools/cordless/lit...TW281.html
26-11-2021, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2021, 21:38 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-11-2021, 20:06 PM)pannkook Kirjutas: tuhandene ei suuda suurt midagi, rattapoldid pead ikka toruga enne avama. Natuke kätt väristab. Sisu on pask, lendab peagi laiali....
Mõttetu kräpp
Kui rattapoldid tuleb enne avada toruga, siis on need kas:
A. kaubikurattad, mis tõmmataksegi 200+ Nm kinni või
B. jaburalt kinnitäristatud.
Tuhandene 110 Nm peale tõmmatud rattapolte krõbistab mõnuga.
26-11-2021, 21:41 PM
Mul see 700ne Makita ja suht tihti tuleb mõni rattapolt veljeristi ja meetrise toruga lahti keerata....
26-11-2021, 22:49 PM
(26-11-2021, 21:48 PM)v6sa Kirjutas:Jumal teab kuidas kinni keeratud. See Makita annab oma lubatud numbrid ilusti välja, aga kui mingi tegelane on hullu jõuga poldi kinni tõmmanud, jääb sest 700 nm ikka puudu. Samas jumal teab, millal viimati lahti käinud Jumzi rattamutrid keeras ilusti lahti. Kokkuvõtteks väikessesse rehvitöökotta piisav, aga kui pidevalt mingeid suuri asju vaja keerata, tasub ikka suurem võtta(26-11-2021, 21:41 PM)ronny25 Kirjutas: Mul see 700ne Makita ja suht tihti tuleb mõni rattapolt veljeristi ja meetrise toruga lahti keerata....
Ja kinni on need poldid pandud dünamomeetriga? Või "umbes sada ja põlvega peale"?
26-11-2021, 23:30 PM
Milwaukee 600nm on 2 aastat kasutuses olnud ja russi juures saab kõik tehtud, ühe 4ah akuga mõlemad tagarattad vahetatud.
See aasta sai lisaks ostetud makita tw1000 1", mul küll 110v aga 1000nm ikka.
Keeras kõik zillide ja muude haagiste rattamutrid lahti mis olid arvatavasti nõuka-ajast kinni keeratud ja roostes.
Hea täristada, ei pea akude pärast muretsema, et kas saad ikka kõik mutrid lahti ühe akuga. Ei hakkanud pikendusi vedama vaid kasutasin geneka pealt et oleks mobiilsem.
Hirmus jurakas on ainult: ~9kg ja pea 40cm pikk
See aasta sai lisaks ostetud makita tw1000 1", mul küll 110v aga 1000nm ikka.
Keeras kõik zillide ja muude haagiste rattamutrid lahti mis olid arvatavasti nõuka-ajast kinni keeratud ja roostes.
Hea täristada, ei pea akude pärast muretsema, et kas saad ikka kõik mutrid lahti ühe akuga. Ei hakkanud pikendusi vedama vaid kasutasin geneka pealt et oleks mobiilsem.
Hirmus jurakas on ainult: ~9kg ja pea 40cm pikk
27-11-2021, 15:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2021, 16:04 PM ja muutjaks oli Aare R..)
Ma võtsin omale ka selle 700Nm Makita septembris ligi ja pean ütlema, et pean seda viimase aja parimaks ostuks. Kui oleks 50€ juurde pannud, oleks ka tonnise kätte saanud, aga kuna mul kasutan seda enamjaolt oma sõidukate juures, ei pidanud ma seda vajalikuks ja seda just suuruse pärast. Väiksemal ei näinud ma väga pointi.
Vahetasin mingi aeg sõidukal esiamortide tugilaagreid koos patjadega ja põrr-põrr kõik mutrid-poldid lahti, vedrutõmmits samamoodi sellega ja korras. Rataste vahetus käis ka sellega, kuid kuna eelmine kord sai käsitsi keeratud, tuli osad poldid rattavõtmega lahti keerata, tulid lausa naksuga lahti.
Ühel peretuttavast pensionäri autol on ka igakevadine ja - sügisene rataste vahetus minu kanda ja ka see sai lausa lustiga tehtud.
Isal on see juhtmega, andmete järgi küll 600Nm, aga veoka rattamutrid pläristas küll tuimalt lahti. Suur on ka see kurinahk muidugi.
Vahetasin mingi aeg sõidukal esiamortide tugilaagreid koos patjadega ja põrr-põrr kõik mutrid-poldid lahti, vedrutõmmits samamoodi sellega ja korras. Rataste vahetus käis ka sellega, kuid kuna eelmine kord sai käsitsi keeratud, tuli osad poldid rattavõtmega lahti keerata, tulid lausa naksuga lahti.
Ühel peretuttavast pensionäri autol on ka igakevadine ja - sügisene rataste vahetus minu kanda ja ka see sai lausa lustiga tehtud.
Isal on see juhtmega, andmete järgi küll 600Nm, aga veoka rattamutrid pläristas küll tuimalt lahti. Suur on ka see kurinahk muidugi.
27-11-2021, 16:08 PM
Oletan siis ka oma viis senti. Oman kõikse odavamat 69EUR Tööriistamarketi (AWD vms hiinakas) juhtmega mutrikeerajat, paberil 300Nm. Sõiduauto rattamutrid keerab lahti/kinni kenasti. Rattaristiga üle pingutada käe jõul väga ei jaksa. Eeltoodud tabeli järgi tuleks 110Nm'iga kinni keerata ja seda ehk see hiinakas ka suudab. Seni pole rattad alt ära jooksnud.
28-11-2021, 01:11 AM
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
28-11-2021, 20:18 PM
Täna sai natuke mutrikeerajaid kasutatud, oli ühel suurel relakal mutter nii kõvasti kinni jäänud, et ei tahtnud kuidagi lahti tulla(sai ka eelmine aasta proovitud aga tulemusteta). Keevitasin padruni mutrile otsa ja kettaga kruustangide vahele.
Alguses täristasin 600nm milwiga, aga sellel sai peaaegu aku tühjaks, aga ei midagi. Vedasin siis vooluvõrgust töötava makita välja ja see täristas umbes 5 sekundiga lahti(lahti-kinni ja uuesti lahti).
Müstika minu jaoks kuidas see mutter nii kõvasti sai kinni olla, sai igasugu susse lastud vahele, aga edutult.
Alguses täristasin 600nm milwiga, aga sellel sai peaaegu aku tühjaks, aga ei midagi. Vedasin siis vooluvõrgust töötava makita välja ja see täristas umbes 5 sekundiga lahti(lahti-kinni ja uuesti lahti).
Müstika minu jaoks kuidas see mutter nii kõvasti sai kinni olla, sai igasugu susse lastud vahele, aga edutult.
29-11-2021, 10:41 AM
Sai siis seda uut ilma -makita mutrikeerajat katsetatud , kuna oli vaja talverattad alla panna- talv tuli lõunaosariikidesse ootamatult. Need poldid, mis Opelile teenenduses seoses siduri vahetusega alt olid keeratud ja tagasi pandud, ei suutnud see 700Nm (avamine vist oli 1000Nm) mitte muhvigi teha. Võtsin siis võtme ja tegin kergeid Sabonise hüppeid ja alles siis avanesid ilge raksatusega, kaua need valuveljed ka sellisele jamale vastu peavad. Muidugi tegija oli õpilane kõrgesti haritud kutseahariduskeskusest. Huvitav, kui vend ise omal valuveljed katki keerab , kas siis saab aru, et mingi spetsiaalse võtmega käib lõpu asi kinni? Ise endal aastast 95 dünamovõti poolakate oma ( sai teenendusest kasutatuna ostetud), kuid väsimuse märgid on samad ja täpsus ka, mis tollel ajal võtmel oli. Vot nii.
29-11-2021, 11:24 AM
(28-11-2021, 20:18 PM)Kult Kirjutas: Täna sai natuke mutrikeerajaid kasutatud, oli ühel suurel relakal mutter nii kõvasti kinni jäänud, et ei tahtnud kuidagi lahti tulla(sai ka eelmine aasta proovitud aga tulemusteta). Keevitasin padruni mutrile otsa ja kettaga kruustangide vahele.Kui tahad, et iga kord mutter lahti tuleks, tuleb vindi osa ja ketta küljed vanaõliga kokku teha. Lahti tulevad pärast kenasti. See värk seal muidugi kulub ka, mingit abrasiivset sodi läheb vahele ja ei taha enam miski lahti tulla. Flantsi küljed kuluvad ka kumeraks, vahest võiks treipingis sirgeks lasta.
Alguses täristasin 600nm milwiga, aga sellel sai peaaegu aku tühjaks, aga ei midagi. Vedasin siis vooluvõrgust töötava makita välja ja see täristas umbes 5 sekundiga lahti(lahti-kinni ja uuesti lahti).
Müstika minu jaoks kuidas see mutter nii kõvasti sai kinni olla, sai igasugu susse lastud vahele, aga edutult.
T.
29-11-2021, 14:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2021, 14:33 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kuidas kogenumad hindavad: kas AN tehnika pakutav komplekt on neli korda kehvem mõistliku jõukasutuse korral Tööriistamarketi pakutavast?
Tööriistamarketi tolline 499 € komplekt: https://www.xn--triistamarket-imba.ee/et...mpl1-15-os
VS
AnTehnika 120 € veidi lahjem komplekt: https://www.antehnika.ee/toode/384/26-os...t-21-65-mm
Nagu ikka, sisaldab odavam variant halba pakendit (plastkohver ) ja mittevajalikku (kuni 30 on juba pooletollisena olemas)...
Tööriistamarketi tolline 499 € komplekt: https://www.xn--triistamarket-imba.ee/et...mpl1-15-os
VS
AnTehnika 120 € veidi lahjem komplekt: https://www.antehnika.ee/toode/384/26-os...t-21-65-mm
Nagu ikka, sisaldab odavam variant halba pakendit (plastkohver ) ja mittevajalikku (kuni 30 on juba pooletollisena olemas)...
29-11-2021, 14:54 PM
Mõistlikult kasutada tähendab et 1" ikka saaks 1 meetrise toruga vähemalt kangutada.
See antehnika komplekt kaalub ka jube palju, kui just riiulis ei ole siis ei viitsiks ju kõike kaasa vedada.
1/2" padruneid saab kuni 36mm suuruseni vähemalt. Sealt edasi võid ju jupi kaupa osta seda mida täpselt vaja.
Ise jätsin 3/4" mõõdu vahele ja läksin suurematel kohe 1" peale ja padruneid(löökpadrunid, eeldusel et mahub vahele) siis eraldi tööriistamarketist või baltic boldist(odavam) ja padrunisaba sai nagu lingil, kestab hästi. (küsimus vist oli natuke teine, aga mõte samasse suunda)
See antehnika komplekt kaalub ka jube palju, kui just riiulis ei ole siis ei viitsiks ju kõike kaasa vedada.
1/2" padruneid saab kuni 36mm suuruseni vähemalt. Sealt edasi võid ju jupi kaupa osta seda mida täpselt vaja.
Ise jätsin 3/4" mõõdu vahele ja läksin suurematel kohe 1" peale ja padruneid(löökpadrunid, eeldusel et mahub vahele) siis eraldi tööriistamarketist või baltic boldist(odavam) ja padrunisaba sai nagu lingil, kestab hästi. (küsimus vist oli natuke teine, aga mõte samasse suunda)
29-11-2021, 15:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2021, 21:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Läks õigesse suunda küll
Plekist kastis Suurt Komplekti olen vahel naaberküla sepalt laenanud. See kaalub vist mingi 40 kilo...
Kusjuures kuni meetrist toru kannatab veel ka GT 1/2" saba, aga sellele 100 kiloga otsa ronides läheb katki. Kaks korda kontrollitud. Gedore T-saba veel ei ole katki läinud.
Plekist kastis Suurt Komplekti olen vahel naaberküla sepalt laenanud. See kaalub vist mingi 40 kilo...
Kusjuures kuni meetrist toru kannatab veel ka GT 1/2" saba, aga sellele 100 kiloga otsa ronides läheb katki. Kaks korda kontrollitud. Gedore T-saba veel ei ole katki läinud.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne