Postitused: 2,894
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
Nõuka Buick põeb läbi kohutavaid laste haiguseid või mehhaanilist Koroonat. Ei aita vaktsineerimine ega midagi. Kuna projekt peab valmima mitme auto juppidest, siis igasugu hädasid on palju. Auto on ju ehitatud puit sõrestikule, siis uste vahed tuleb kokku sobitada alusraami ja kere puitraamin vaheliste patjadega. Viimase peenhäälestuse saab teha ukse hingesid reguleerides. Kuna tegemist pool käsitöölise autoga, siis uksed ise ka kõverad. Kõverad selles mõttes, et ukse välisäär ei jookse sirgelt, vaid alaäär on pool senti kitsam, kui ta olema peaks. Eks tollal ei pööratud sellistele pisiasjadele erilist tähelepanu, kuigi tegu kõrgklassi autoga ja Buick mudeli lipulaevaga. Muidugi Peterburi tehasest tulnud L1-d olid palju hullemad. 31 aasta mudeli tagaosa ei sobi ideaalselt kokku ka 32 aasta mudeliga ja tagumiste poritiivad ei lähe kokku tagumise poripõllega, vaid jääb kummalegi poole 0,5 cm vahe. Selle likvideerimiseks tuleb veelkord relaka ja keevitusega tagaotsa kallale minna. Nii et hõisata pole millegagi. Enne kui need haigused pole välja ravitud, pole ka suurt midagi kirjutada ega millestki pilte ka panna.
Postitused: 2,651
Teemad: 264
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Ampermeetril kiri АКП - ei suuda praegu välja mõelda, mida see lühend tähendab?
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(03-12-2021, 21:41 PM)Raudpats Kirjutas: Ampermeetril kiri АКП - ei suuda praegu välja mõelda, mida see lühend tähendab?
Akumuljatornaja patareja???????? Sai nemetskimi bukvami.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 890
Teemad: 3
Liitus: Jan 2014
Maine:
9
Ilus.
Aga õli manomeetriga on midagi juhtunud?
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Õlinäidiku skaala on ka huvitav. Võimalik muidugi, et seegi näitab temperatuuri. Küllap Formika annab teada, mis ja kus.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
04-12-2021, 01:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2021, 02:10 AM ja muutjaks oli
Mossemees.)
(03-12-2021, 23:23 PM)Raivo Kirjutas: Nagu ma eespool mainisin, siis sellest originaalileiust võib saada uus reaalsus. Kas näit on ühe või kahekohaline nr?
Kiirusemõõtja on jalad ülespidi, ja sellest on nüüd 3 versiooni.
Numbri kujud on erinevad.
Aga mis mind segadusse ajab, siis mida tähistab kriips 15 ja 30 vahel - 22,5 ??
Spido nr. 2 numbrite šrift paistab olevat täpselt Volga oma pealt maha kopeeritud (või on hoopis vastupidi, eeldusel, et nr. 1 on USA originaal):
Nr. 3-l oleks loogilisem, kui kahe numbri vahel oleks kaks kriipsu, muidu läheb jah kiiruse arvamine juba komaga numbrite peale
. Loogiliselt võttes võiks pojezdka samuti ühe ketta võrra pikem olla (999,9km 99,9 asemel). Aga see puhtalt minu arvamus. Kuidas originaalis tegelikult oli, eks võta kinni...
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 2,894
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
Eks nende näidikute taastamine või õigemini ümbertegemine on lihtsalt üritus taasluua midagi millest keegi ei tea mitte midagi. Isegi kui tabaks naelapead ja näidikud saaks samasugused nagu 90 aastat tagasi, pole seda võimalik tõestada. Kindel see, et need näidikud osteti USA-st sisse. Pole ju ka võimatu, et need pandigi sinna nagu USA-st saabusid, kuigi vähetõenäoline. Uhkus ei lubanud ja pealegi oli autosid vaja presenteerida sm Stalinile. Tõenäoliselt poodeti need laiali ja tehti uus venekeelne taust nagu mina tegin. Mis puutub spidomeetri skaala jaotusse, siis siin pole taotletud mingit kindlat numbrilist väärtust. Lihtsalt kiirus kusagil 30 ja 45 vahel. Polnud ju need spidomeetrid kuigi täpsed. Buick 67-ga sõites ja näidikut GPS-ga võrreldes näitab see kuskil 10% vähemat kiirust kui momendil spidomeetril.
Postitused: 2,894
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
78
12-12-2021, 01:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2021, 01:13 AM ja muutjaks oli
Formika.)
Täna sai natuke statistikat tehtud, st tegin paberimajandust korda. Mul terve raamatupidamine nende autode kohta mis aastatega tehtud. Kuna autosid on palju, siis ilma ei saa. Üles on kirjutatud kõik varuosad mis muretsetud. Hinnad mis nende eest makstud. Statistika näitab, et ühe taastamis väärt 21 Volga hinna olen nende aastatega tuulde lasknud. Ostetud küll valesid asju, küll topelt ja ka praaki. Suur enamus apsakaid on tehtud vanemate mudelitega (gaz A ja Gaz M1). Neid pole ka kellelegi edasi müüa, sest vaevalt keegi sellist koormat oma õlgadele võtta tahab.
Vaatasin ka kaua need projektid on aega võtnud
L1, alustasin juppide kogumist 2015 aastal, kui sain Ukrainast sillad. 2016 alustasin süstemaatilist tööd projekti kallal, otsides kontakte USA-st ja üritasin midagigi leida Venemaalt. Ega mul suurt usku polnud, et see kunagi teoks saab aga lootus on, et järgmise aastaga saab sellele projektile joone alla tõmmata. Ühtekokku siis 7 aastat.
Mõlema M1V8 projektid on veel pikema habemega ja lõppu ei paista. Kui Jumal annab, saan replika suveks valmis aga originaali valmimine sõltub replika müügist. Igatahes need kaks autot võtavad tõenäoliselt 8 aastat minu elust.
Veel on töös ZIS 110, sellega on nüüd mässatud 2 aastat ja tõenäoliselt 2 läheb veel.
Pobi mootoriga Volga on tort kirsil. Töid sai alustatud 2021 okt. ja 2022 okt. peaks valmis olema.
Peale nende on mul käsil projekt, mida ma ei tohi tellija tahtel siin kajastada. Tegu nimelt 4x4 Volgaga 24-95. Töö on käinud selle kallal juba mitu aastat. Tegu üliraske projektiga ja Eesti oludes poleks selle teostamine võimalik. Vene omanik tõi selle auto, või õigemini selle auto jäänused Venemaalt juba 2013 aastal. Viisin selle Ukrainasse, toona olid nad Venemaaga veel suured sõbrad. Kuidagi sai ta veel enne neid jamasid Ukrainas arvele ja siis algas sõda. Projekt jäi seisma. Ettemaksu ei laekunud ja arvasin, et olen pääsenud. 2 aastat tagasi ärgati, maksti 10K € ette ja töö läks lahti. Rohkem makseid tehtud ei ole aga olen seda momendil ise finantseerinud. Kirjadele pole ka enam vastatud. Auto nüüd Ukraina passiga ja mine tea mis mõtteid seltsimees mõlgutab. Jaanipäevaks peaks auto valmis saama, toon ta Eestisse, maksan tolli ja kui seltsimees järgi ei tule, siis võin seda projekti ka siin kajastada või kui tuleb, siis pärast seda, kui auto Eestimaalt läinud. Kogu tööde käik mul piltidele salvestatud.