14-12-2021, 00:08 AM
Üldiselt konkreetset mootorit teadmata pakun, et see vedru kruvi sees on käivitusrikasti ja normaalsel tööl teda kokku ei suruta.
Regulaator seisva mootoriga vastupanu ei avalda ja kui gaasihooba max pöörete asendisse nihutada peaks vedru kokku surutama ja seega antakse kütust lisakogus.
Nagu mootor käivitub avaldab regulaator vastupanu ja see vedru enam lisarikastust ei tee.
Pöörete ja kütusekoguse reguleerimine seletati juba väga hästi lahti eelnevalt.
Liiga kõrge pinge vastu aga on paljudel generaatoritel pingeregulaatoril reostaat kust saab pinget tehases paika.
Tavaliselt on ta kasutaja eest ära turvatud kas plastist kattega või on tihendusmassi sisse peidetud et igaüks ei näpiks.
Võibolla aga on keegi selle üles leidnud...
Regulaator seisva mootoriga vastupanu ei avalda ja kui gaasihooba max pöörete asendisse nihutada peaks vedru kokku surutama ja seega antakse kütust lisakogus.
Nagu mootor käivitub avaldab regulaator vastupanu ja see vedru enam lisarikastust ei tee.
Pöörete ja kütusekoguse reguleerimine seletati juba väga hästi lahti eelnevalt.
Liiga kõrge pinge vastu aga on paljudel generaatoritel pingeregulaatoril reostaat kust saab pinget tehases paika.
Tavaliselt on ta kasutaja eest ära turvatud kas plastist kattega või on tihendusmassi sisse peidetud et igaüks ei näpiks.
Võibolla aga on keegi selle üles leidnud...