24-04-2013, 19:12 PM
(24-04-2013, 16:26 PM)Tift Kirjutas:(25-03-2013, 14:30 PM)v6sa Kirjutas: Kuidas iganes aga kui peaks veel mingitki väiketehnikat ehitama, valiks hüdrostaadi,Raideritel on kasutatud kahte ühesugust hüdrostaatilist silda, mida käitatakse rihmadega.... väga kena o nii ehitada, a rahakott peab sobiva paksusega olema. Vahtisin kah mõnda aega saadaolevaid...kui taskurätid otsa said, lõpetasin ära .
Jah,paljud raiderid tõesti kasutavad süsteeme kus hüdropump ja mootorid ja pidurid on ühes korpuses koos mida rihmaga käitatakse.
Viga on selles,et nad on MÕELDUD liigutama ainult masinat ennast ning üldiselt varuosasid väga saada pole. Kui miskit lendab siis osta uus süsteem.
Niisama kulguri liigutamiseks sobivad küll aga mitte koormat vedama nagu 99% iseliikuvatest muruniidu masinatest!
Ise 3a jooksul kui olin hooldustehnik siis oli 0 probleemi hüdromootoritega küll aga hoovastik on suht kapriisne neil oma keerukuse tõttu.
Korra sai raiderit ka lume peal katsetatud. Väga abitu ja kohmakas oli sõita võrreldes tavatraktoriga kuna tava traktoril rattad juhivad ja tagasild veab. Võrreldes sellega kus tagarattad proovivad jõuga esiotsa pöörata. Ma ei kujuta hästi ette kuidas pöörad esirattad välja mudase tee rööpast. Ennem kaevad end veoratastega sisse end .
+raider stiilis juhtimine võib mõnikord väga äkiliselt käituda mis mõjub väsitavalt. Proovi ise linttraktoriga ringi sõita
On olemas ka rooli ja pööratavate ratastega raiderid kuid nendel on tähtis kõike sünkroonis hoida.
---------
Kõike mõtekam ja lihtsam oleks tavaline lahtine differ +hüdro ülekanne ning külgpidurid. On olemas sõidumugavus ja vajadusel saad järsemaid pöördeid teha. Külgpidur oleks ka difri luku eest mingil määral.