Mida arvata mopeedautodest.- kas keelustada.

Kuuldavasti tuleb varsti mopeedautodele tehnilise ülevaatuse kohustus. Kas keegi teab täpsemalt, millal see asi reaalsuseks võib saada?
Vasta

(06-05-2021, 10:53 AM)Romka Kirjutas:  Kuuldavasti tuleb varsti mopeedautodele tehnilise ülevaatuse kohustus. Kas keegi teab täpsemalt, millal see asi reaalsuseks võib saada?
Kuuldavasti? Kust seda siis kuulda saaks?
Mopeedautode arv Eestis on viie aastaga viiekordistunud | Eesti | ERR
Vasta

(07-05-2021, 10:22 AM)maaks Kirjutas:  
(06-05-2021, 10:53 AM)Romka Kirjutas:  Kuuldavasti tuleb varsti mopeedautodele tehnilise ülevaatuse kohustus. Kas keegi teab täpsemalt, millal see asi reaalsuseks võib saada?
Kuuldavasti? Kust seda siis kuulda saaks?

Siin on sellest juttu https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/riigi...aris-hull/
Vasta

ei tea kas ülevaatus on aga nt. Saksas on kõik mootoriga liiklusvahendid numbritega ja neid jagab kindlustus vist
ka "bolti" jms. elektrilised tõuksid on numbrimärkidega.

olen ise näinud mõnda mobo autot siin Eestis ja noh - päris kole pilt on mõnes elemendis.
Vasta

Nüüd  rontide mopeedautode omanikud värisege sest on selge et alanud aasta  jooksul kehtestab Majandusministeerium tehnoülevaatuse kohustuse kõikidele mopeedautodele . See on hea uudis  sest nii saab neid ohtlikke putukaid liiklusest vähemaks seadusandlike vahenditega  , sest vähemalt pooled   Soomest toodud risud enam tehnoülevaatusest läbi ei läheks. 
https://www.err.ee/1608454154/mopeedauto...usel-kaima


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Kas need mopeedautod segavad kaasfoorumlast isiklikult ?
Palju hullemad ning ohtlikumad on elektritõuksid , vähemalt vigastatute statistika niimoodi väidab .
Vasta

(04-01-2022, 00:13 AM)edvard Kirjutas:  Kas need mopeedautod segavad kaasfoorumlast isiklikult ?
Palju hullemad ning ohtlikumad on elektritõuksid , vähemalt vigastatute statistika niimoodi väidab .
Ma olen arvamusel et enamus autojuhte keelaks tõesti nii rollerautod kui elektritõuksid ära sest nendega ei mõisteta sõita ja see pole vaid eesti probleem. Sest  praegune noorsugu ehk lumehelbekesed  ei viitsi  eeskirju selgeks tegema ja siis sõidetakse kuidas jumal juhatab  ja nii kuidas pähe tuleb  nende rollerautode ja tõuksidega.  On olnud mitu ohtlikku olukorda rollerautodega  kust avariise sattumisest on päästnud vaid kiire reageerimine.  Elektritõuksid on ohutud niikaua kui nad sõidavad 10 km tunnis. Kuid suurte ratasega  elektritõuksid mida avalikult ka müüakse  sõidavad 60 km välja. Selliseid on nähtud ka linnas nii kõnniteel kihutamas kui koos  autodega   tänaval  sõitmas. Selline aparaat tõeline oht nii jalakäijatele kui autojuhtidele  ja seepärast ma olengi nii negatiivselt meelestatud selliste sõiduvahendite peale mida juhivad kas poolearulised alaealised või vanadusest nõdrad inimesed tundmata elementaarseid liiklus eeskirju.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Mind näiteks mind need mopod väga seganud pole, aga tõesti, hakkasin just mõtlema, et vähemalt üks hea asi talvel on- elektritõuksid on kadunud. Ja elektritõuks on küll saadanast, sinna selga hüpates kaob enamusel igasugue reaalsustaju. Iseasi, palju neil lumehelbekestel seda muidu üldse on.
Vasta

Eeh, tõuksi tüübid on lahedad.. eriti kui nad selle laua peal kahekesi ökonoomitavad. Eespool on tavaliselt pipi ja tagumine.. noo ütleme karsson. Mõlemad on muidugi näppupidi lenksus kinni. Lendavad nagu vaibaga, pipil suu kõrvuni ja vaatab mulle otse silma sisse.. noo karsson muidugi ei vaata, sest tema uurib mis need pipil seal põues põrkavad. Aga ei see ei ole teooria, see on praktika. See praktika sihtis oma kursiga mulle otse kümpi.. kiired jalad ehk hüpe tundmatusse päästis halvimast. 
Mis on selles loos valesti? Lugu ise on päris. Aga valesti on see, et pipi (kes on kahe käega lenksus kinni) ja kes vaatab sulle otsa, siis ma eeldan, et ta näeb mind ja teeb sellest tulenevalt otsuseid, ehk muudab kurssi. Aga ei, ta on reisija. Piloteerib hoopis karsson, kes tegeleb roolis.. noh visuaalse vaatlusega pipi dekoltees. Ma arvan, et see karsson ei pannud seda väikest intsidenti tähelegi, et üks miis pidi vahepeal saltosid viskama.
Vasta

(04-01-2022, 02:36 AM)spitfire Kirjutas:  ... pipi (kes on kahe käega lenksus kinni) ja kes vaatab sulle otsa, siis ma eeldan, et ta näeb mind ja teeb sellest tulenevalt otsuseid, ehk muudab kurssi. Aga ei, ta on reisija. 
Meenus analoogia loomariigist - jaanalinnul on suured, teleskoopilise nägemisega silmad. Paraku on nad ühendatud ajuga, mis on väiksem kui silm ega oska selle infoga suurt midagi mõistlikku peale hakata...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(06-11-2018, 16:48 PM)h2rra Kirjutas:  Big Grin Big Grin Big Grin Tõde mopeedautodest.

https://www.youtube.com/watch?v=3EhQ1qJ_...e=youtu.be

meenutame vana teemat.
ja see pole üksik erand see on korduvalt nähtud reaalsus 
sellised nad paljud ongi maapiirkonnas.
tuli läheb katki panen popneedi ja makroflexiga suvelise täiesti teisest ooperist tule külge
see, et kapoti nurk ja tiiva nurk asja varjavad ja tuli näitab kuhu ise tahab pole ju probleem.
vibra lõhub midagi ära, murrab lahti, pragu sisse jms. pole probleemi nipukas, mäki teip, silikon, makroflex jms. on parimad vahendid
seda siis mitte remondi eesmärgil aga, et päris ära ei kaoks.

poeuus mobo on üks asi ja see mis on sõitnud linnas asfaldil 
aga hoopis teine asi on 5-nda ringi "auto" koos kolme rulli teibi, poole kilo popneetide ja isepurevatege ning purgi makroflexiga.
lisaks põrandale pandud paksu jäiga vaibaga mis varjab murdunud raami ja katkist põrandat ning mis nüüd maal saab kruusateedel retsi. 

antitiib  Big Grin Big Grin Big Grin

jne. jne.

suurel maanteel õnneks kohtab neid vähe, väiksematel teedel aga ikka ja siis peab olema eriline hiromant arvamaks mida see apastraat nüüd ette võtab
palju jalgu ei jää ja saab ikka mööda kah
linnas nad suures plaanis on lihtsalt ergutid kus sellist nähes peab kohe meeled jälle ekstra teravaks lükkama sest manöövrid võivad olla ekstraordinaarsed
kiirusega linnas probleemi ei ole kui just 70 alas ei ole. 

mina olen ülevaatuse poolt iga kell.
Vasta

See ülevaatusekohustus on sulaselge poldivolditudengite ja teadlaste ahistamine. Jään ootama igatmasti emmteeüüde hukkamõistu.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Mind need masinad liikluses kordagi häirinud ei ole aga 90% juhtudel, kui näen, siis tekib tõdemus - liikuv peldik. Pole juhust olnud sellisega liiklemist proovida.
Vasta

Meil oli lukksepal ka mopoveokas- ütleme nii, et kesta materjal ja kujundus oli sõna otseses mõttes nagu välipeldikul. Lisaks ei kujuta ette, kuidas sellise asja teelpüsivus on, sest see on nii kerge, et ühe korra võtsin kätte ja tõstsin selle tagaotsa üksinda oma kätega töökoja juures üles ja keerasin asja risti Big Grin
Mul on tunne, et see võiks mitme korraga vastutuleva veoka tuules olla ise- nagu spitfire ütles- kar(l)sson.
Vasta

(04-01-2022, 14:29 PM)Aare R. Kirjutas:  Meil oli lukksepal ka mopoveokas- ütleme nii, et kesta materjal ja kujundus oli sõna otseses mõttes nagu välipeldikul. Lisaks ei kujuta ette, kuidas sellise asja teelpüsivus on, sest see on nii kerge, et ühe korra võtsin kätte ja tõstsin selle tagaotsa üksinda oma kätega töökoja juures üles ja keerasin asja risti Big Grin
Ohjah. Kas kõik need kerghaagised, mida ma amatöörtagurdajate konksude otsas olen otseks tõstnud, on ka siis olematu teelpüsivusega?
Kõikidel asjadel on otstarbest lähtuv kasutusviis. Kui sõidukas liigse kiirusega käest läheb siis miskipärast vaadatakse esmalt juhile otsa.
Eespool oli rehvide osas veider küsimus, mis pani ka kukalt kratsima... Kuidas tehnikafoorumi staazikas kasutaja näeb probleemi mopeedauto rehvides, aga aastakümneid saanud rahulikult magada maailmas, kus sama kaaluga sõitja võib ketti venitada nii maantee- kui ka maastikuratta lenksus...
Vasta

Einoh, käru teelpüsivus on veidi teine teema, tühi käru kaalub autoga võrreldes nii vähe, et selle laperdamine väga ei määra. Juhul kui ta peaks laperdama hakkama.
Vasta

Kui paljud siin teemas kemplejatest peale minu veel mobo roolis ise on istunud?

Pole sel käulal häda midagi, kui teda sihipäraselt kasutada. Eesmärki täidab. Minul pole selle vastu mitte kui midagi, kui mõni inimene, kel muu liikumisvõimalus poes leiva järel käimiseks puudub, moboga sõidab. Las sõidab. Jaksab veel tööd teha, sõitku tööle kah. Igatahes tunduvalt parem alternatiiv, kui jalgratta seljas iga ilmaga tervist tappa.
Jääb mul maanteel jalgu & so what??? Kas pidurid puuduvad ja rool ei keerdu, et vabanenud hetkel sellisest liikurist mööda ei mahu? Hobutranspordist sõidaksite ka läbi ve???
Ühistranspordi kasutamine  pole teemaks ja ei tule kõne allagi mitte. Eesti algab teiselpool Tallinna linna küll, aga Eesti pole Tallinna linn.
Vasta

Mina arvan et mopoauto peaks läbima nii ülevaatuse, kindlustuse kui ka juhiloa protrseduuri. Mul pole otseselt midagi nende vastu, aga  kui mingi juuatäis peaga load ära andnud ahv leiab endale liikluses alternatiivi edasi sõita nimetatud naljaliikuriga, siis on see saatanast. Smile
Vasta

(04-01-2022, 17:31 PM)vant Kirjutas:  Mina arvan et mopoauto peaks läbima nii ülevaatuse, kindlustuse kui ka juhiloa protrseduuri. Mul pole otseselt midagi nende vastu, aga  kui mingi juuatäis peaga load ära andnud ahv leiab endale liikluses alternatiivi edasi sõita nimetatud naljaliikuriga, siis on see saatanast. Smile
Vaat' juhiluba ei tohi nende juhtide käest nõuda. Selles selle liikuri mõte ongi. Esiteks: kui palju mopeedautojuhtide seas neid "juuatäis peaga load ära andnud ahve" on? Ja teiseks, mopeedautoga ei saa keegi kuigi palju pahandust teha.
Ärge, kurivaim, tahtke jälle üht keeldu juurde! Niigi on neid juba ülearu.
Vasta

Esiteks, juhiloa kohustus on mopeedidele juba seatud. Küll ei tehtud seda tagasiulatuvalt kõigile vaid ainult tulevastele põlvedele. Ehk need, kes on sündinud 1993 või hiljem, peavad omama juhiluba.
Teiseks, joobes juhtimise eest karistatakse juhtimisõiguse äravõtmisega, mitte juhiloa äravõtmisega. Kui juhtimisõigs on ära võetud, siis ei tohi juhtida ühtegi mootorsõidukit. Ka mopeed on mootorsõiduk.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne