06-01-2022, 00:41 AM
Kes viitsib teeb kokkuvõtte keelt mitteoskajale aga järjekordne episood uue "maailmatasemel" kvaliteediga traktori elukaarelt.
(11-01-2022, 19:58 PM)I.A Kirjutas: Vii poodi tagasi ja võta järgmine, nii lihtne ongi! Neil on kohustus praak tagasi võtta.
(11-01-2022, 19:45 PM)Mägi Kirjutas: Jälle jama MTZ-iga. Mass ei lülitu sisse. Kasutusel siis see orginaal lüliti distantsjuhtimisega kabiinist. Masslüliti ise on uus. Sai just vahetatud, sest vana jamas ja ei lülitunud iga kord välja. Uus toimis mõned päevad normaalselt, aga nüüd ühtäkki ei toimi üldse. Kas see kummist "nuputaoline" asi masslüliti otsas on lüliti? Proovisin seda vajutada, aga midagi ei muutu. Ise kahtlustan seda lülitit kabiinis. Kui seda vajutada, siis mingi "klõps" ikkagi traktori ninas käib, aga see on tunduvalt vaiksem kui muidu ja ükski lamp armatuuris isegi ei vilksata. Mis veel selles ahelas võiks probleeme tekitada? Lisan, et akudes voolu on ja juhtmete ühendused akude ja masslüliti vahel on korras. Kas kuidagi saaks seda masslülitit ilma kabiini nuputa testida?
(11-01-2022, 20:43 PM)unimüts Kirjutas:Kriitika täesti asjakohane. Samas 24volti käivitusega on peal 2 akut, seega päris iga lüliti vist asenduseks ei sobi. Vanade aku juhtmetega ja viisakalt saaks manuaalse paigaldada ainult ninasse kapoti alla, kus on selle lülitamine küllaltki ebamugav(tarktoril on ka frontaallaadur ees). Sellega olen aga täiesti nõus, et masslüliti on masinale "elulise" tähtsusega ja peab toimima.(11-01-2022, 19:45 PM)Mägi Kirjutas: Jälle jama MTZ-iga. Mass ei lülitu sisse. Kasutusel siis see orginaal lüliti distantsjuhtimisega kabiinist. Masslüliti ise on uus. Sai just vahetatud, sest vana jamas ja ei lülitunud iga kord välja. Uus toimis mõned päevad normaalselt, aga nüüd ühtäkki ei toimi üldse. Kas see kummist "nuputaoline" asi masslüliti otsas on lüliti? Proovisin seda vajutada, aga midagi ei muutu. Ise kahtlustan seda lülitit kabiinis. Kui seda vajutada, siis mingi "klõps" ikkagi traktori ninas käib, aga see on tunduvalt vaiksem kui muidu ja ükski lamp armatuuris isegi ei vilksata. Mis veel selles ahelas võiks probleeme tekitada? Lisan, et akudes voolu on ja juhtmete ühendused akude ja masslüliti vahel on korras. Kas kuidagi saaks seda masslülitit ilma kabiini nuputa testida?
Oled sa kuulnud ütlust, et loll saab kirikus ka peksa.
Kas tõesti tänapäeva inimesed tahavad enda traktoriga jaanituld teha? neid russe ju piisavalt maha põlenud. Ma ei saa aru, kui kaua peab sitamüüjatel mune lakkuma, et aru saada, et mass käib korraliku lülitiga ja peab olema manuaalse lülitusega.
Kui aga tõesti kael juba kange ja lolli pead ei kanna - alumisest peast ei räägi. Siis mõtlemisorgani võiks raamatupidajale/naisele anda üle. Nod oinad vähemalt hingelt ei tahaks traktorit maha põletada nagu säästumees.
Otsi nõukaaegne masslüliti 50A selline millel on 2 ümariku nuppu See tänapäevane ilus tsingitud ühe ümara nupuga ei kõlba kahjuks
Ehita kast ümber masslüliile korralik 30mm2 juhe sappa ja vaadata, et vesi kohe sisse ei jookseks.
(11-01-2022, 20:43 PM)unimüts Kirjutas:(11-01-2022, 19:45 PM)Mägi Kirjutas: Jälle jama MTZ-iga. Mass ei lülitu sisse. Kasutusel siis see orginaal lüliti distantsjuhtimisega kabiinist. Masslüliti ise on uus. Sai just vahetatud, sest vana jamas ja ei lülitunud iga kord välja. Uus toimis mõned päevad normaalselt, aga nüüd ühtäkki ei toimi üldse. Kas see kummist "nuputaoline" asi masslüliti otsas on lüliti? Proovisin seda vajutada, aga midagi ei muutu. Ise kahtlustan seda lülitit kabiinis. Kui seda vajutada, siis mingi "klõps" ikkagi traktori ninas käib, aga see on tunduvalt vaiksem kui muidu ja ükski lamp armatuuris isegi ei vilksata. Mis veel selles ahelas võiks probleeme tekitada? Lisan, et akudes voolu on ja juhtmete ühendused akude ja masslüliti vahel on korras. Kas kuidagi saaks seda masslülitit ilma kabiini nuputa testida?
Oled sa kuulnud ütlust, et loll saab kirikus ka peksa.
Kas tõesti tänapäeva inimesed tahavad enda traktoriga jaanituld teha? neid russe ju piisavalt maha põlenud. Ma ei saa aru, kui kaua peab sitamüüjatel mune lakkuma, et aru saada, et mass käib korraliku lülitiga ja peab olema manuaalse lülitusega.
Kui aga tõesti kael juba kange ja lolli pead ei kanna - alumisest peast ei räägi. Siis mõtlemisorgani võiks raamatupidajale/naisele anda üle. Nod oinad vähemalt hingelt ei tahaks traktorit maha põletada nagu säästumees.
Otsi nõukaaegne masslüliti 50A selline millel on 2 ümariku nuppu See tänapäevane ilus tsingitud ühe ümara nupuga ei kõlba kahjuks
Ehita kast ümber masslüliile korralik 30mm2 juhe sappa ja vaadata, et vesi kohe sisse ei jookseks.
(11-01-2022, 21:23 PM)2715 Kirjutas: Toetan soovitust otsida vana asi mis toodetud CCCP ajal.
Uuematele pole väärismetalli sisse pandud ja siis nad ei kestagi.
Vanadel on vasest klemm ja hõbedast kontaktid ning sellist enam ei tehta tsiviiltarbeks.
Selle elektrilise ma ka ostsin kunagi et hea mugav nupust aga mugav oli ta vaid paar korda ja edasi eriti ebamugav käia teda sealt kumminupust lülitamas.
Probleem nagu ikka rauast vasetatud klemmid, kuumeneb korra ja kui vanasti oli tekstoliitpuks mis soojenemist ei kartnud siis nüüd plastik mis sulab ja pärast pole ühendust ega lülitamist.
Pood ka tagasi ei võta nagu on selgunud, kuna sõber vaidles ekspertiisini välja, kus leiti et on üle koormatud, mis on ka loogiline sest kiri on peal 50A.
Niisama nagu 24V käivitusega on ühe aku jaoks muundur, millel peal kiri 12V ja kuidagi ei nõua et peaks 14V andma et aku ka täis laadida.
(11-01-2022, 19:45 PM)Mägi Kirjutas: Jälle jama MTZ-iga. Mass ei lülitu sisse. Kasutusel siis see orginaal lüliti distantsjuhtimisega kabiinist. Masslüliti ise on uus. Sai just vahetatud, sest vana jamas ja ei lülitunud iga kord välja. Uus toimis mõned päevad normaalselt, aga nüüd ühtäkki ei toimi üldse. Kas see kummist "nuputaoline" asi masslüliti otsas on lüliti? Proovisin seda vajutada, aga midagi ei muutu. Ise kahtlustan seda lülitit kabiinis. Kui seda vajutada, siis mingi "klõps" ikkagi traktori ninas käib, aga see on tunduvalt vaiksem kui muidu ja ükski lamp armatuuris isegi ei vilksata. Mis veel selles ahelas võiks probleeme tekitada? Lisan, et akudes voolu on ja juhtmete ühendused akude ja masslüliti vahel on korras. Kas kuidagi saaks seda masslülitit ilma kabiini nuputa testida?
(12-01-2022, 00:06 AM)hillar2 Kirjutas:Väga huvitav. Proovin selle üles leida ja need ühendused üle vaadata.(11-01-2022, 19:45 PM)Mägi Kirjutas: Jälle jama MTZ-iga. Mass ei lülitu sisse. Kasutusel siis see orginaal lüliti distantsjuhtimisega kabiinist. Masslüliti ise on uus. Sai just vahetatud, sest vana jamas ja ei lülitunud iga kord välja. Uus toimis mõned päevad normaalselt, aga nüüd ühtäkki ei toimi üldse. Kas see kummist "nuputaoline" asi masslüliti otsas on lüliti? Proovisin seda vajutada, aga midagi ei muutu. Ise kahtlustan seda lülitit kabiinis. Kui seda vajutada, siis mingi "klõps" ikkagi traktori ninas käib, aga see on tunduvalt vaiksem kui muidu ja ükski lamp armatuuris isegi ei vilksata. Mis veel selles ahelas võiks probleeme tekitada? Lisan, et akudes voolu on ja juhtmete ühendused akude ja masslüliti vahel on korras. Kas kuidagi saaks seda masslülitit ilma kabiini nuputa testida?
Mul oli sama jama, vahepeal töötas esimese klõpsuga, vahepeal ei töötanud üldse. Lõpuks leidsin akude lähedalt paremalt küljelt 4 poldiga ühendused (originaalis vist seal must plastikkate peal) - pingutasin neid ja töötas jälle tükk aega.
(11-01-2022, 22:00 PM)Tegelane5 Kirjutas: Samas, miks mitte loobuda massilülitist üldse ning tekitada nö süüte lüliti- ehk siis massi lüliti asemel lülitaks + poolt nagu autol süüdet?Võimalik. Vene traktorite puhul tahab aga elektrisüsteemis nokitsemist - välistada kõik tarbijad kui süüde väljas on. Ehk siis - arvatavasti uus genekas (nn vene omad kipuvad olema pideva ergutusega), veidi kaabeldust armatuuris ja releesid ja kaitsmeid ning voilaa. Enamus tööst põhikoolifüüsika