14-01-2022, 13:54 PM
Mul haagis uuena ostetud aastal 2006. Ei ole ma seda paneeli puru saanud ja tulededki originaalid. Ja kasutust (üldjuhul mõistlikku) saab piisavalt. Aga see Tähetorni haagis ongi pisut tummisem kui muud.
(13-01-2022, 20:35 PM)muska71 Kirjutas: Kõige muuga võib nõus olla,aga tuledepaneel on saatanast...
(14-01-2022, 14:13 PM)v6sa Kirjutas:Et siis ostan poest 300kg 5m pikka prussi,sõidan koju laadin traktori haakele ümber ja siis aeda? Kui mul suht madal buss suudab ajas sõita nii,et põhi kordagi maad ei puuduta on ELEMENTAARNE et poe käru tuleb tervelt ja puhtalt järgi...Ma kahjuks ei ole miljonär,et jõuaks 10 eri käru osta ja ülal pidada....odavam on soetada 1 päriskäru mis sõidab kõikjal.Ja ma pole ainuke kes hädas.(13-01-2022, 20:35 PM)muska71 Kirjutas: Kõige muuga võib nõus olla,aga tuledepaneel on saatanast...
Ei tasu jah isand muska71 pahandamist tõsiselt võtta - ta kasutab kerghaagist ju raskel murdmaastikul ülekaalus koormate vedamiseks. Teised kasutavad sarnastes kohtades kõrgeid traktorikärusid
(14-01-2022, 14:13 PM)v6sa Kirjutas: Põhjavineeri vahetuse tülikaim osa on saada kinnitusaugud täpselt kohakuti. Kuidas 13piisab selle probleemi lahendas?
(18-02-2022, 14:54 PM)Walter Kirjutas: Käru rattamõõt vist passis kirjas?
(18-02-2022, 14:21 PM)Walter Kirjutas: Kirjeldaks probleemi. Nimelt istub kerghaagis Tiki auto taga liiga viltu e. tagumine ots on liiga madalal. Koormaga asi veel hullem. Kuidas haagist trimmida? Esimene idee oleks vahetada välja veopea käru tiisli küljes. Kas kellelgi on silma jäänud nn. jõnksuga veopea (või selle pikendus) mis tiisli auto veokonksu suhtes allapoole laseks ning sellega käru tagaotsa ülespoole tõstaks? Omavalmistatud sellised asjad ilmselt TÜV meestele ei meeldi, seega eelistaks tööstuslikult valmistatud lahendust. Käru vedrude kallale esialgu minna ei tahaks.No näete ise,et see buldooser on probleemiks mitte ainult mul vaid ka teistel...tikidel see eriti suur,respol väiksem.Lihtsam eemaldatavaks teha pole?
Veel ideid?
(18-02-2022, 16:49 PM)MeelisV Kirjutas: teed tiisli ja veopea vahele vahetüki ja kogu muusika tüv ei kobise poole sõnagaKuidas auto kõrgusega on? kui auto konks tavalisest kõrgemal, siis pigem haaget ei näpiks, pärast teiste autode taga p---e püsti ja vaja teist rattapaari vms. mul polditav LC konks pea 20cm alla toodud.
vahetad rattad suurema vastu ja seni kuni koormus kiirus indeksid sobivad ja koopasse ära mahuvad siis tüv ei kobise
hirmul on suured silmad aga tegelikult on palju rohkem lubatud asja teha kui arvatakse ja linnalegendides räägitakse
(02-04-2022, 08:57 AM)vant Kirjutas: Mina oleks natuke toekama vineeri ka pannud
(02-04-2022, 10:05 AM)Janka Kirjutas: Ma muidugi ei tea, mida nende koorma kinnitamise aasadega peale hakatakse ehk siis kui suurt tõmmet nad on sinna mõeldud taluma, aga koormaauto juhina peaks Daff ise ka teadma, millised jõud seal töötavad ja mõjuvad.
Tõstetöödel olen arvestanud alati ja igas asendis ankru, ankurdamise punkti, troppide ja tali vastupidavuseks tonnaaži, mis võrdub vähemalt kahekordse tõstetava eseme massiga.