Keerme taastamine Power coil vedruga .
#1

Mure selline, et ühel treipingil on 4  tikkpoldi augul keere maas ja plaan taastada.Sai muretsetud selline 5-ne vedrukomlekt https://www.xn--triistamarket-imba.ee/et...6-x-20-5tk-
Puur millega auk läbi lasta on olemas (16,5 mm), aga nüüd küsimus, et mis mõõdus see keermepulk peab olema kui vedrule jaoks keere sisse keerata ? 
Supleriga vedru välisläbimõõtu mõõtes saan üsna kummalise mõõdu 19,2 mm ?
Vastav komplekt https://www.xn--triistamarket-imba.ee/et...0#tab1-tab 
kus keermepulk juba olemas oli, ning vaadata oleks saanud kahjuks Rakvere kauplusest puudus. 
Millegipärast on mul selline karvane tunne, et standard keermelõikuriga vist seda probleemi ei lahenda.
Tervet komplekti ei raatsi kah 4 augu pärast tellida.
On kellegil mingeid mõtteid ja kas üksikult kah seda keermpulka liigub, et osta ?
Vasta
#2

(23-01-2022, 19:44 PM)ecuadoor Kirjutas:  Mure selline, et ühel treipingil on 4  tikkpoldi augul keere maas
...
On kellegil mingeid mõtteid ...

Astmeline tikkpolt hääst materjalist ja täpselt tehtuna?

Igat masti coil-d on pigem hädatapmine välioludes, kus õigesti teha mingil põhjusel ei kannata.
Vasta
#3

(23-01-2022, 20:04 PM)v6sa Kirjutas:  
(23-01-2022, 19:44 PM)ecuadoor Kirjutas:  Mure selline, et ühel treipingil on 4  tikkpoldi augul keere maas
...
On kellegil mingeid mõtteid ...

Astmeline tikkpolt hääst materjalist ja täpselt tehtuna?
Igat masti coil-d on pigem hädatapmine välioludes, kus õigesti teha mingil põhjusel ei kannata.

Tikkpolte ei saa panna, sest regulaarselt on vaja teri vahetada Smile 
Detail ise on põhimõtteliselt  selline, mille poltide keermed on maas.
http://thevms.net/glossary/t/tool_post.html
Vasta
#4

Ära sinna küll neid vedrukesi pane! Ronivad välja, kindel see. Ühekordseks koostamiseks hädapärast käivad, pidevat kruttimist kindlasti ei talu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(23-01-2022, 20:38 PM)Marko Kirjutas:  Ära sinna küll neid vedrukesi pane! Ronivad välja, kindel see. Ühekordseks koostamiseks hädapärast käivad, pidevat kruttimist kindlasti ei talu.
Nii on.Küünlakeerme taastasin ühel mootoril ja keerad küünla välja ja tuleb koos selle huinjaaga...Kuna mootor kohvi siis vahetasin hoopis mootori.

Sinna aste jämedamat keeret ei saa teha?Ja uued poldid muidugi.
Vasta
#6

Oot, esimeses postituses on tikkpoldid mureks. Nüüd räägitakse terahoidiku poltidest. Need ei ole tikkpoldid!

Arvestades seal mõjuvaid jõudusid ja liite pidevalt liikuvat iseloomu, siis järgmise mõõdu keermed ja uued poldid heast materjalist on iga kell paremad, kui keerme"taaste"komplekt.
Vasta
#7

Terahoidja poldiga on jah niimoodi, et uus järgmine keere sisse.
Ja võtme saba lõigata nii pikaks kui on käelaba laius, siis ei keera keermeid maha.
Ja ei paenuta terahoidja aluspinda banaaniks.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#8

(23-01-2022, 21:47 PM)M.R. Kirjutas:  Terahoidja poldiga on jah niimoodi, et uus järgmine keere sisse.
Ja võtme saba lõigata nii pikaks kui on käelaba laius, siis ei keera keermeid maha.
Ja ei paenuta terahoidja aluspinda banaaniks.
Tundub, et nii ongi mõistlik teha ja järgmine M18 keere sisse keerata.Selle plaadi 12 august 8 on keere maas ja põhjus vist oligi eelmises treialis kes oli eriti pika saba võtmele teinud ja tulevalt sellest siis pingutas kõigil neljal serval 2 esimest polti üle.
Eelnevatest vastustest koorus välja ka tõsiasi, et see vedru kõlbab ainult kohta kus rohkem seda ei torgita ja lahti kinni ei keerata.
Vasta
#9

Aga pane Time-Sert . Need on keermeparandus hüllsid. Eestis Würth müüb näiteks. Ise olen neid elus ikka paarsada tükki kasutanud , väga edukalt kannatab pidevalt kinni/lahti sõlmi.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#10

Pole mõtet sinna midagi sisse kruvima hakata, kui uus m18 polt ajab ka asja ära.
Vasta
#11

Juhiks tähelepanu, et 16 standardkeere on 2mm sammuga ja 18mm on 2,5.
Seega ikka 18x2 et keerme profiil täielik jääks...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne