Postitused: 1,191
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Huvitav, kui palju neid kahevärvilisi Volgasid reaalselt tehasest väljus? Pole nagu fotodelgi näinud (v. a. näituse- ja näidiseksemplarid vastavatel ilupiltidel), rääkimata sellest, et tänaval. Nojah, minu isiklikud mälestused algavad varajastest kaheksakümnendatest. Kui mõni oligi, siis tolleks ajaks oli see ilmselt juba üle värvitud ja kes see tol ajal vana autot ikka enam nii põhjalikult tegi. Hea, kui veel enam-vähem normaalse värvi peale sai, mitte ei võõbatud kolhoosi töökoja nurga taga lihtsalt Belarussi-siniseks
. Aga ei mäleta ka, et mõni vanem mees midagi sel teemal rääkinud oleks, et vot Heinol või Juhanil või Endlil oli kahevärviline Volga - ikka oli kas valge, beež, helesinine või heleroheline. No mõni mees värvis enda taksopargist mahakantuna saadud ja ülesputitatud masina mustaks kah ja kui juhtus 1. või 2. põlvkonna auto olema, siis ehitas vähemalt välimuselt 3. põlvkonna omaks. Sellisega ikka kuuekümnendate teises pooles restorani ette laekusid, lasti väljaspool järjekorda sisse
. OK, tegelikult üht kahevärvilist olen vast nii 15-20 aastat tagasi Tartus sõitmas näinud, aga see viisnurgaga kreemikas-tumepunane Volga nägi välja nagu uus ehk oli kindlasti restaureeritud masin.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 3,288
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
On nähtud kahevärvilist Volgat mingis vanas vene kultusfilmis. Ei suuda hetkel pilti kokku panna aga nad on olnud olemas.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
Klient kahjuks ei määra autopargi koloriiti tänavatel, ei siis ega ka täna. Autod mis tänavatel ringi vuravad, nende värvi määravad kahjuks mitte maksvad kliendid vaid müügikalad või moodsas keeles "sisseostu spetsialistid", kes neid tehasest tellivad. Ja ka nemad ei pruugi tehasest saada neid värve mis nad muidu oleks valinud, vaid ikka neid mis tehase platsilt saada, kuna kähku vaja. Kui kunde läheb poodi autot ostma, siis tal mõlgub mõttes.. - noo ütleme kollane, aga välja tuleb ta sealt poest ikkagi hõbedasega, sest see oli platsil olemas. Aga kollast oleks pidanud ootama kolm kuud. Kui pajud teist-meist on ka täna lapanud reaalselt kataloogi ja teinud linnukesi blanketile uurinud-puurinud värvikaarte ja siis 3-6 kuud oodanud?.. Või ikkagi vaatad laoplatsi pealt mis saada on? Ikka platsilt. Auto on millegi pärast asi mida enamus ei läbe oodata.
Nõuka ajal mul vana jättis ostuloaga auto (06) välja ostmata, kuna platsil oli ainult sinepi-kollane ja masslevinud beež. Tahtis kirsipunast või kohvipruuni. Hui tam. Kordusteade tuli kuu-paari pärast, siis enam ei riskinud loobuda ja beež sealt tuli.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 6,764
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
07-01-2022, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2022, 12:40 PM ja muutjaks oli
Marko.)
(07-01-2022, 12:13 PM)Daff Kirjutas: On nähtud kahevärvilist Volgat mingis vanas vene kultusfilmis.
https://youtu.be/jZ33mMmfvaM?t=4406
Siin see on. 66 aasta film, ju on originaalvärv ikka.
Hollywood algab 48:22
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,820
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(07-01-2022, 12:27 PM)spitfire Kirjutas: Kui pajud teist-meist on ka täna lapanud reaalselt kataloogi ja teinud linnukesi blanketile uurinud-puurinud värvikaarte ja siis 3-6 kuud oodanud?.. Või ikkagi vaatad laoplatsi pealt mis saada on? Ikka platsilt. Auto on millegi pärast asi mida enamus ei läbe oodata.
Olen tellinud uue auto salongist ning valinud ja teinud linnukesi vastavasse kasti. Ooteaeg oli talutav (mingi alla 2 kuu?) - ei mäleta enam vahest oli sobiv eksemplar Euroopast võtta. Samas ega konkreetsel mudelil palju valida ka saanud - miski 6-7 värvitooni ja 2-3 salongi ehk? Varustustasemeid oli üldse 2 ja mootori valikuid suisa 1 (?!) ning 2 käigukasti varianti ka. Samas oli see mudel mida vajasin just tol hetkel istekohtade arvu pärast - FR-V. Alternatiive suurt polnud.
Enam seda lollust ei tee kuna ''uue auto lõhn'' on ikka päris kallis ning hinnahäving müües korralik. Samuti ei kannatanud toonane Veho järelteenindus suurt kriitikat.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 83
Teemad: 4
Liitus: Aug 2007
Maine:
1
Restaureerimise teooria annab omanikule suuremad õigused, kui me oleme harjunud arvama. Seega omanikul on õigus taastamise käigus saada selline ese, mis talle meeldib. Las koerad hauguvad ...
Mina juhtun olema sedavõrd eakas, et veidi ikka mäletan neid I- ja II-seeria autosid. Vene autotööstus tootis kahevärvilistena suuremas koguses just M-407 ja ka veel M-403 autosid, mille külgedel jooksid kroommoldingud. Ajaliselt siis nii 50date lõpp kuni 60 keskpaik. Küllap see oli seotud tollase moega.
Nüüd kahevärviliste Volgadega on Paderini raamatus esitatud värvikombinatsioonide autentsuses kaheldud. Autor on ju ise ka veel keskealine mees. Minu mälus ja vene foorumites nähtud originaalide järgi olid kahevärvilised just II-seeria alguse autod, millel oli katus ja akendeümbrus kuni ekspordikroomini värvitud heledamaks ja luugid-küljed tumedamaks. Peamiselt mäletan neid eksportkroomiga varustatult.
Ka Ettevaatust, Auto! episoodis on tegemist teise seeria Volgaga.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
07-01-2022, 18:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2022, 00:27 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
See värvi teema pani tegelikult mõtlema, kuidas (ja kas üldse) saigi tavakodanik värvi
tellida. See, et hinnakirjas oli kahevärviline kaks sotti kallim, ei tähenda et seda tellida sai. Kui oli kahevärviline platsil olemas ja valisid selle, siis pidid lihtsalt kaks sotti rohkem välja käima, see pole seotud tellimisega.
Meie ralliäss Uno Aava oma memuaarides, stseenis kus minnakse Volga tehase laoplatsile välja võtma M21 võistlusautosid Monte Carlo ralliks. Aasta 1964 oktoober kirjutab järgmist:
Valikuvõimalus oli suur, sadu igat värvi Volgasid Gaz-M21 seisis kõrvuti. Arutasime mis värvi autot valida, pakuti siniseid, mina pakkusin roosat, kuid lõpuks võtsime ( koos lätlase Aleksander Karamõševiga) soliidsed musta värvi autod.
Imestama paneb juba tegelikult see, et "meie suure kodumaa" rahvusvahelise ralli esindusautode värvivaliku peale ei olnud keegi varem mõelnud (või puudus selle jaoks mehhanism) vaid see jäi tegelikult juhuse hooleks. Kahevärvilisi ta ei maini, kuigi tegelikkuses olid need ikkagi valge katusega mustad ehk kahevärvilised. Selguse huvides igaks juhuks mainin, et Uno ise Montes ei osalenud vaid sõitis nn. tehnitškal ja ükski Volga rallit
ei lõpetanud. Selle viimase unustavad venelased regulaarselt ära. Nende kirjapildis lõpeb lugu tavaliselt, et kõik Volgad toodi kangelaslikult finišisse. Kangelastegu millise eest Monaco vürst neid isiklikult autasustas. See viimane võib isegi tõsi olla, sest iga osaleja saab mingi tilu-lilu. Mis tol ajal oli nu vabšee..
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 5,788
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
See Tartu esimese seeria puna-valge, mis kuulus kollektsionäär Andres V-le, sündis tehasest ühtlasest peale kantud rohekas-sinises värvitoonis "Morskaja Volna".
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,191
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Tekkis vahepeal selline mõte, et huvitav, kas seda jämedate kolbidega mootorit viimase otsa Pobedadele ka peale pandi või läks see eranditult ainult osadele Volgadele ja UAZ-ikutele?
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 2,469
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
54
Mingit indikatsiooni ehk, et palju ühe sovjeedi amortisaatori elustamine maksab ka? Ehk ei peakski Cadillac-ide jms tarbeks kodumandrilt kaugemale vaatama.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi