KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Kiireloomuline bobiku küsimus, hüdraulikaga sinapääl olevatele. Masinaks UNC 060.Sai vahetatud hüdronfiltrid.koos uue õliga.Ning uus hüdroõli paagi kork (automootori kork, sobis kenasti mõõtude poolest ,eelnevalt oli sinna to universaal plastmassist punn.Pealt must ja kollased ribid siis allapoole )Nüüd aga jama majas. Poob justkui mootori  töödates kinni,hüdrosüsteemi algasendisse kogub mootor pöörded ilusti ülesse,edasi sõites miski 10meetri pealt võtab jälle mootoril pöörded maha.õhk süsteemis ? 
seda nii esikühvlit tõstes kui ka sõites.
Justkui ei saaks hüdropump õli paagist kätte ? Mõtteid või ideid ? Mida,kust piiluda ?
Hüdroõli  radika pääl õhutus punn olemas.eraldi miskit tuulutus filtrit nagu ei leidnud. või on see on et paagikorgi avades vaakumis on ?
Vasta

Vastan üldiselt, kuna seda konkreetset masinat ei tunne.
Hüdropaagil peab olema mõlemasuunaline tuulutus ja võib olla lisaks ülerõhuventiil.
Tuulutus võib olla lahendatud sissevalamiskorgina (sissevalamisava meenutab tõepoolest automootori õlikorgi ava) või eraldi tuulutusfiltrina.
Mõlemit varianti saab osta Hydroscandist ja kindlasti sajast kohast veel.
Diagnostimiseks võtta kork üldse ära. Mingi kalts ette, et sodi sisse ei läheks (ja kalts ise muidugi ka) ja proovida.
Kui töötab pääsed korgi vahetusega, kui ei on muud viga. Võimalik, et sealtsamast ebakorrektsest korgist sisse läinud vesi või mustus.
Vasta

(04-02-2022, 15:23 PM)muska71 Kirjutas:  On mingit möginat millega üritada uuesti kinni liimida?
Ma prooviks mingi kahekomponentse epoga. Ma küll selliste asjade peal pole proovinud, aga niipalju, kui mul kokkupuuteid on olnud, siis on päris hea asi. Sul selle asjaga on muidugi see loll asi, et esiteks see nö ühendus kogu aeg kergelt liigub tööd tehes, teiseks jääb ühenduskohale üsna õhuke liimikord ja kolmandaks võiks see alumiiniumtoru sees olev plast vähe pikema toetuspinnaga olla. Aga ma ise prooviks küll kahekomponentset liimi, maksab see ju vaid mõni € ja kohe vanaks ka ei lähe, läheb võibolla mujalgi vaja.
Vasta

Ülemise puksi sain keermest lahti,alumist mitte.Endal peas mõte liikunud sellisel suunal,et toru otsa kuhu liimitud puks lõikan relaga 4 sälku,voolikuklamber peale ja peaks toimima.Tenust pakkuma sellega ei lähe ja omal 2 viilkatust vaja puhastadda ja vast elab üle selle mõne korra kruvi keeramise.Eelmine lumine talv ajasin ise lund,see talv kasvuhoonelt ajas plika maha sellega ja tema käes ära kooleski...seega ülemäärase jõuga pingutamist polnud.
Vasta

Õhukesele alumiiniumtorule poleks vast isegi 4 sälku vaja, kahega jääks vast tugevam ka. Iseenesest võib see tõesti isegi liimimisest parem variant olla. Või isegi liim+klamber?
Vasta

Eelsüüte küünla ja mitte kävitumise kokkuvõte: Sai pandud siis uus küünal, 24v etteandepump, igaks juhuks uus kütuse filter ja läks pärast seda käima poolest pöördest. Mis täpselt viga oli, ei oska öelda, aga nüüd on tänu elektrilisele pumbale võimalik küünal varem soojaks ajada ja see vast aitab kaasa.  Vaja leiutada mingi releesüsteem et pump, solenoid ja küünal töötaks siis kui vaja ainult(eraldi nupp vms.), mitte kogu aeg.
[Pilt: 008726951.jpg]
Vasta

(05-02-2022, 10:32 AM)Aare R. Kirjutas:  Õhukesele alumiiniumtorule poleks vast isegi 4 sälku vaja, kahega jääks vast tugevam ka. Iseenesest võib see tõesti isegi liimimisest parem variant olla. Või isegi liim+klamber?
Sai 4 sälku rauasaega lõigatudklamber peale ja peab küll.Sai täna rasket sula nühitudd latuselt alla.Ega algul regullid pool pikkust kraabid sellega lume maha ja siis max pikkus ja teed uue tiiru ja toimib.Madistamise käigus tuli ka keskmine lahti...ja sai ka see klambri peale ümber tehtud.Sula lume jaoks see nats mannetu,aga saab kuidagi hakkama.
Vasta

Kunagi sattusin ühe huvitava jutulõnga peale kus teemaks olid peale sõda, trofee (lendliisi) motikatega ära putkanud sõdurid, kes peitsid end Kohtla-Järve keemiakombinaadi juures.

Hiljem olevat motikad kuhugi kadunud ja need on veel jätkuvalt kadunud.

Ilmus üks väike infokild ehk ühe mehe mälestus oma isast, kes ostis kunagi H-D tsikli odavalt ja veel odavamalt müüs edasi.

Oleks tore seda juttu uuesti lugeda kuid ei mäleta, oli see unes või ilmsi?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(05-02-2022, 18:41 PM)tõnn Kirjutas:  Kunagi sattusin ühe huvitava jutulõnga peale kus teemaks olid peale sõda, trofee (lendliisi) motikatega ära putkanud sõdurid, kes peitsid end Kohtla-Järve keemiakombinaadi juures.

Hiljem olevat motikad kuhugi kadunud ja need on veel jätkuvalt kadunud.

Ilmus üks väike infokild ehk ühe mehe mälestus oma isast, kes ostis kunagi H-D tsikli odavalt ja veel odavamalt müüs edasi.

Oleks tore seda juttu uuesti lugeda kuid ei mäleta, oli see unes või ilmsi?

Tere!
See oli unenägu! Ilmselt traumajärgne sündroom, põhjustatud sellest
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=13999&page=44
Vasta

(05-02-2022, 18:41 PM)tõnn Kirjutas:  Kunagi sattusin ühe huvitava jutulõnga peale kus teemaks olid peale sõda, trofee (lendliisi) motikatega ära putkanud sõdurid, kes peitsid end Kohtla-Järve keemiakombinaadi juures.

Hiljem olevat motikad kuhugi kadunud ja need on veel jätkuvalt kadunud.

Ilmus üks väike infokild ehk ühe mehe mälestus oma isast, kes ostis kunagi H-D tsikli odavalt ja veel odavamalt müüs edasi.

Oleks tore seda juttu uuesti lugeda kuid ei mäleta, oli see unes või ilmsi?

See lugu on kirjas "Soomepoiss meenutab" raamatus, kahes erinevas osas, ühes vähe põhjalikumalt. Üks neist poistest oli Karl Kuusk (Carlos), kahtlen kas vana ise enam seda lugu jutustada saab, mul oli au kuulda seda otseallikast. Sünniaasta on tal 1918, arvuta ise.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Tänud vastajatele.

Kui kellegil see raamat on käepärast ning vaba aega käpaga segada siis ehk skänniks või pildistaks antud teksti ja riputaks avalikule lugemisele.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Kas osakab keegi pildi järgi öelda mis juhe/klemm midagi teeb, vasakpoolne pistik.
[Pilt: y4mCkwXMONytZIligRF09KM2jrVtzN5oBCOF3ECF...pmode=none]
Vasta

Mida KL - klemmid tähendavad siis: https://titanwolf.org/Network/Articles/A...c9a08f5fa0
Muud asjad loogiliselt võiks olla - termoandur, ventilaator, mass. D+ peaks olema sisendsignaal et mootor töötab.
Ei pretendeeri muidugi absoluutsele tõele...

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Kuidas toimivad digi TV kaardid? Signaal tuleb antennist, läbi õhu, teler ise signaali operaatori poole ei saada, st suhtlus ühepoolne, aga ometigi piisab operaatoril "enter" vajutada kui kaart kinni ja telekal pilt läinud?


Vasta

(09-02-2022, 10:03 AM)Walter Kirjutas:  Mida KL - klemmid tähendavad siis: https://titanwolf.org/Network/Articles/A...c9a08f5fa0
Muud asjad loogiliselt võiks olla - termoandur, ventilaator, mass. D+ peaks olema sisendsignaal et mootor töötab.
Ei pretendeeri muidugi absoluutsele tõele...

Nii näikse olema.

Otsinguga paremaks väljatulemiseks veelkord maakeeli, kuna viidatud allikas pahandab reklaamiblokeerija peale:
KL15 - aku pinge (+12 V), kui "süüde on sees";
KL30 - aku pinge (+12V), kui aku on ühendatud;
KL31 - aku miinusklemmi ühendus;
KL50 - süütelüliti asend "tarvitid sees" (ACC);
KLR - starteri signaal (süütelukust START).
Vasta

(09-02-2022, 10:13 AM)hulgus Kirjutas:  Kuidas toimivad digi TV kaardid? Signaal tuleb antennist, läbi õhu, teler ise signaali operaatori poole ei saada, st suhtlus ühepoolne, aga ometigi piisab operaatoril "enter" vajutada kui kaart kinni ja telekal pilt läinud?

Digilevis on "signaali" moodustavas andmevoos hulga rohkem asju, kui vaid "pilt ja heli". Kaart dekodeerib andmevoo ja selles on ette nähtud teatud osa just sääraseks suhtluseks: tarkvara uuendused, kodeeringumuudatused, kaartide avamine ja sulgemine.

Kaardi endaga ei juhtu midagi, sellel lihtsalt keelatakse dekodeerimine kuni järgmise korralduseni taas dekodeerima asuda.
Vasta

Osadel uuematel digiboksidel on 4G ruuter juba sees lisaks järeleühendatud sateliidi-pannile. Jagavad sulle mobiilset internetti lisaks telepildile samast seadmest. Nendel on siis infovahetus mõlemat pidi olemas. Ilma 4G ruuterita tänapäevastel boksidel ei näe ma ka mingit küsimust kogu selle digitaalse voo hulgas saata aegajalt ühepoolselt igale ruuterile(kaardile) personaalselt arusaadavat koodi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(09-02-2022, 10:13 AM)hulgus Kirjutas:  Kuidas toimivad digi TV kaardid? Signaal tuleb antennist, läbi õhu, teler ise signaali operaatori poole ei saada, st suhtlus ühepoolne, aga ometigi piisab operaatoril "enter" vajutada kui kaart kinni ja telekal pilt läinud?

https://en.wikipedia.org/wiki/Common_Int...Revocation

Lühidalt öeldes, see standard võimaldab operaatoril saata laiali signaali, mille järgi konkreetne seade ise saab aru, et tal pole lubatud enam pilti näidata.
Vasta

(09-02-2022, 10:03 AM)Walter Kirjutas:  Mida KL - klemmid tähendavad

Viimati nägin silti "KL" Jõgeva-Mustvee maanteel tee ääres, nagu tavaline kilomeetripost ainult numbrite asemel oli sildil "KL".
Sobib ka hästi siia rubriiki - mida sellega tähistatakse?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

KL äkki tähendabki klemmi Smile
Ventilaatorit mina küll seal skeemil ei näe. Justkui üks elektromagnetklapp on küll.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne