Mõistusevastased manöövrid liikluses

Külarahvale kino kui palju. Selle video järgi pidid juba varbad ka vee alla jääma.
Omast käest mäletan, 412-ga oli vaja väiksemagi veeloigu puhul väga ettevaatlik olla – jagaja kohe märg. Seda jagajat sai isegi, vihmase ilma korral, kilekoti sisse pakitud. Õhtul tuli jälle lahti pakkida, muidu tuli kondents sisse ja hommikul sai jälle jagajat – juhtmeid kuivatada... Eks mosseomanikud teavad pikemalt rääkida.
Vasta

(10-02-2022, 14:54 PM)samodelkin Kirjutas:  ...
Omast käest mäletan, 412-ga oli vaja väiksemagi veeloigu puhul väga ettevaatlik olla – jagaja kohe märg. Seda jagajat sai isegi, vihmase ilma korral, kilekoti sisse pakitud. Õhtul tuli jälle lahti pakkida, muidu tuli kondents sisse ja hommikul sai jälle jagajat – juhtmeid kuivatada... Eks mosseomanikud teavad pikemalt rääkida.

Ooo jaa. Eriti, kui mõra kaanes oli.

Aga niiskustõrjespreiga üle, korralikud lääne juhtmed ja enam ei kartnud mosse lompeSmile
Vasta

(10-02-2022, 15:16 PM)v6sa Kirjutas:  
(10-02-2022, 14:54 PM)samodelkin Kirjutas:  ...
Omast käest mäletan, 412-ga oli vaja väiksemagi veeloigu puhul väga ettevaatlik olla – jagaja kohe märg. Seda jagajat sai isegi, vihmase ilma korral, kilekoti sisse pakitud. Õhtul tuli jälle lahti pakkida, muidu tuli kondents sisse ja hommikul sai jälle jagajat – juhtmeid kuivatada... Eks mosseomanikud teavad pikemalt rääkida.

Ooo jaa. Eriti, kui mõra kaanes oli.

Aga niiskustõrjespreiga üle, korralikud lääne juhtmed ja enam ei kartnud mosse lompeSmile
Suuresti oli põhjuseks õhe plekitüki puudumine. Siis oli kohe vesi rattaalt vastu jagajat.
Vasta

(10-02-2022, 14:54 PM)samodelkin Kirjutas:  Külarahvale kino kui palju. Selle video järgi pidid juba varbad ka vee alla jääma.
Omast käest mäletan, 412-ga oli vaja väiksemagi veeloigu puhul väga ettevaatlik olla – jagaja kohe märg. Seda jagajat sai isegi, vihmase ilma korral, kilekoti sisse pakitud. Õhtul tuli jälle lahti pakkida, muidu tuli kondents sisse ja hommikul sai jälle jagajat – juhtmeid kuivatada... Eks mosseomanikud teavad pikemalt rääkida.


No ei tea. Ma noores põlves neli mosset läbi kõrvetanud. Jagaja ja veega küll probleeme ei mäleta.
Sõitis mis mühin.

Aquila captas non muscas.
Vasta

uus OT diskussioon: Mul oli 408 ja sellega polnud jahil probleemi koolmekohast läbi põrutada, jagaja üleval, läksime kolonnis, vene villised jms ees ning siis oli ka ühel legendaarsel jahimehel 412 ja see jäigi keset jõge, kuni köiega kaldale sikutasime ja jagaja ära kuivatas etc etc

P.S. sõitnud/omanud 3 mosset: 402, 408 ja 412 ...
Vasta

Pärnus ületamatud takistused jäässe sulanud aukude näol. Ripsasin kõhualust seal ukerdades, kaks inimest autos. Citroen C3 Aircross Ground clearance unladen 253mm. Kellel madalam, ärge proovige!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kunagi endal ka juhus, et tõmbas kepsu kõveraks veetakistust forsseerides. Kuidagi see vesi läks läbi filtri ja turbo, kuid kõver see keps oli.
Antud videos saaks hulgim jagada Darwini auhindu. Kõigil on millegipärast arusaam, et mida suurem hoog, siis seda parem, kõikse lahedam, kui vesi üle katuse lendab. 9 autot 10´st oleks rahulikult sõites selle asja ületanud probleemideta.
Kunagi vähemalt oli 4x4 foorumis kirjeldatud veetakistusi ja nende läbimist ja tekkivaid laineid ja vee kopsu sattumist vähe pädevamalt.
Vasta

aavu, see koht, millest sa pildi panid, on tõesti kohutav, isegi seal kohati seisma jäänud ja lausa mõelnud, kustkaudu minna. Nüüd olen käinud teiselt poolt sisse, seal on normaalne. Ja Maxima parkla pidavat lausa autojuppe täis olema.
Vasta

Pilti kah hädas moskvalastest:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(14-02-2022, 09:25 AM)Aare R. Kirjutas:  ...
Maxima parkla pidavat lausa autojuppe täis olema.

Alljärgnev ei vabasta kuidagi tee/platsiomanikku hooldamise kohustusest ega vähenda hooldamatusest auklikel platsidel katki läinud autode omanikke. Loodetavasti ka mainitud tseekolm elas maksahaagi järelmiteta üle?

Aga mis on hakanud silma viimastel aastatel - pohhuism! Inimene näeb, et ees on kuumaastik. Ja annab minna, et pilpad lendavad. Ma saan säärasest lähenemisest aru, kui on vaja võtta lühike ränk ja libe tõus, aga mida kuradit paarutada platsil? Usun (just usun , eneseharimislike vestluste kokkuvõttena), et selle taga on kergelt tulnud võõra rahaga hangitud auto kindlustamise nõue, mistõttu lõhkumine ei ole eriti valus. Vähemalt mitte enne, kui jõuab kohale järgmine kaskopakkumine...

Veel hullem: lund lükkava saha ette sõidetakse ja PARGITAKSE! Sa näed, et sahk tuleb üle platsi lumewirnaga ja saha taga on juba ruumi küll, aga Sa pargid oma kaariku ukse ette tühja ritta ainukeseks... No anna aega inimesele tööd teha. Sai ühe säärase naisolevusega suheldud ja uuritud, mille poolest tema aeg on kallim, kui tööd rügava sahamehe oma. Vastuseks oli pikk tiraad, milline  /¤%)(/&&¤¤# ma olen ja kuidas kõik mehed vaid  (%&%¤#¤¤#%¤ tahavad ja üleüldse peaks tema saabumisel seal olema punane vaip (võib ka kollaste ääristeta). Väljast tundus nagu valgusolend, aga tegelikult tursalaeva pootsmani suuwärgiga mõrd.

Omaette kurb teema on see, et sääraseid platse on väga keeruline lükata just selletalviste sadude ajal: palju märga, kleepuvat lund, mille pidevalt ringi sebivad autod kinni sõidavad. Ning kuna lepingus on sätestatud teepinna lõhkumise eest rasvased trahvid (olen ise näinud lepingupõhja, kus 10 cm pikem "selgelt tuvastatav" kriips 4 ha platsi asfaldil lepingu lõppkuupäeval kuskil mais tähendas 5% trahvi lepingu täissummalt), siis lükata julgetakse ainult kummiteradega ja õrna survega. Kõik see  kokku on paratamatult  kiirtee paksu jääkihini, millesse augud sööb just autode põhjast kukkunud soolalumekamakad.

Head lahendust siin ei olegi. Alla kümne tonni kaaluva masina ei tee seal ka tapptera midagi. Hakata neid platse neljakümnetonniste kopplaaduritega üle hööveldama on esiteks kallis ja teiseks - sellise monstrumi jaoks on vaja plats lagedaks teha. Juht lihstalt ei näe ega tunne, et järjekordne linnamaastur käis tagaratta alt läbi. Linttehnikat aga ei luba ilmselt ükski rendileping platsi koristama enne, kui mõni hea jurist pole seal oma autot ära hukanud.

Ehk augud on meie igakevadised kaaslased, esmalt läbi jää ja siis teekatte ja mida kiiremini me õpime neid vältima, seda valutum on igapäevane elu.

Ning iga kord, kui tekkis probleeme, andke sellest häälekalt omaniku/rentniku kontaktile teada!

Näotul ja maotul haldusfirmal võib olla savi autojuhtide meelepaha, aga Selveril või ... ilmselt hakkab natuke paha, kui sissetulevate kurtmiskirjade maht hakkab olema kümnetes tuhandetes.
Vasta

Nagu ütlesin, siis kirjutasin lehte ka artikli ja ei tea, kas asi oli selles või milleski muus, aga üleeile nägin mede tänavas teehöövlit- lasi kammiga üle ja juba see aitab kõvasti!
Jää paksusest rääkides- täna raiusin garaaži eest jääd ära ja see oli kohati 10cm paksune. Kust seda nii palju on tulnud, ei oska täpselt öelda, sest ma olen ikka lund ka üsna põhjalikult lükanud, aga ei oska muud põhjendust tuua kui see praegune talvelaadne toode, kus miinuskraadidega vihmasadu oli vahepeal suht igapäevane.
Vasta

(14-02-2022, 18:48 PM)v6sa Kirjutas:  Veel hullem: lund lükkava saha ette sõidetakse ja PARGITAKSE!... 
Ma lükkaks valli ette.Mingit möla võib ju pärast tulla aga vaevalt,et sahamehega väga midagi juhtub. Meediast läbi käinud,et pole töötajaid.Päris nii ei ole,et krääga pargib ette ja sõimab ka veel kui palud mujale parkida.
Vasta

kaupluste parklaid tuleks puhastada siis,kui pood kinni on! autode vahel sahaga ukerdamine ja õiguste nõudmine on pointless
Vasta

(14-02-2022, 22:17 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kaupluste parklaid tuleks puhastada siis,kui pood kinni on! ...
ja siis tuleb kisa, et kinnisõtkutud lume-jää künkad lõhuvad autot! Õige on lumi kohe saju käigus enne kinnisõitmist ära lükata ja see lumesadu võib väga vabalt juhtuda poe lahtiolekuajal ...
Olge ikka hooldajate vastu heatahtlikud ja veel parem, ärge minge lumesajuga kaubanduskeskustesse, toidupoes käimisest saan veel aru.

P.S.  Ei ole sahamees mitte!
Vasta

(14-02-2022, 22:17 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kaupluste parklaid tuleks puhastada siis,kui pood kinni on! autode vahel sahaga ukerdamine ja õiguste nõudmine on pointless
Naerukoht. Alates kella 23-st, kui kogu lumi on juba kenaks tihedaks massiks kokku sõidetud... Lisaks tuleb veel laveerida nende *** betoonpätside vahel, mida mõned poepidajad on pidanud tarvilikuks üle kogu parkla laiali laotada...
Andke andeks, aga momeelest lükkavad sahamehed lund selleks, et teil ja minul oleks kergem liikuda, mitte mingite oma veidrate ihade rahuldamiseks.
Vasta

Kui keegi segab, takistab v takkatipuks võtab sõna töötegija kohta. Siis võiks nii teha.
Siin küll politsei käsul kuhjati lumi ümber auto, et rahad kätte saada. Trahvid ja auto päästmine kokku 25 000 krooni.
https://www.nrk.no/nordland/ivan-_49_-sp...1.10905355
Vasta

Tule, Ansip, appi ja küsi ema käest padruneid, Dad! Ahjaa, õigus küll, Dad mõistis õigel ajal siit tallad teha...
Aga kuidas teid aidata, prjaniki? Käige jala ja jooge vett, ei, vabandust, kolige kuhugi mõistlikku kohta elama, näiteks Afganistaani, Iraani, Mesopotaamiasse, kus ei ole lund, jääd ega sahamehi!
Pagan, ei pea ju talvel jalgrattaga Kalevi konsumis käima, Jumal on inimesele erinevalt ahvist tagajalad integreerinud ja iga vähegi kobe inimeseloom komberdab vabalt ka mööda veega kaetud liuvälja komsumini õlle (plastpudelis) järele ja tagasi, nema problema!
Isegi kaua läks sel aastal siin foorumis, enne kui järjekordne nutt, hala ja kiun lumelükkamise, lumemittelükkamise ja muude talvemõnude üle lahti läks. Mida te targutate siin, kas sest on mingit kasu või lihtsalt saate südamelt ära kurta (arvestamata sellega, et süütud lugejad (mina) ei saa pärast selle jama lugemist enam rahulikult tuduunele suikuda, vaid muretsevad ja valutavad südant õnnetu Isamaa ja abitute ksf!-de pärast)?
Tulge mõistusele, siia kirjutamine midagi ei aita, kirjutada tuleb sinna , kuhu ksf! mitterekkamees Aare kirjutas!
Kohe - kohe algab kevad, Türi Kalevi tänava Konsum kuulutatakse Eesti Kevadkonsumiks, Murumoor ise hakkab poe taga kundede õllepudeleid avama ja välja valama ning on viimane aeg hakata siin foorumis jälle mutipüüdmise teemat lihvima ja edasi arendama! Ja robotmuruniidukid, ma rõhutan, robotmuruniidukid, mis A-M foorum see on ilma robot...oimaeivõi!  Sad
Vasta

(14-02-2022, 23:28 PM)olevtoom Kirjutas:  
(14-02-2022, 22:17 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kaupluste parklaid tuleks puhastada siis,kui pood kinni on! autode vahel sahaga ukerdamine ja õiguste nõudmine on pointless
Naerukoht. Alates kella 23-st, kui kogu lumi on juba kenaks tihedaks massiks kokku sõidetud... Lisaks tuleb veel laveerida nende *** betoonpätside vahel, mida mõned poepidajad on pidanud tarvilikuks üle kogu parkla laiali laotada...
Andke andeks, aga momeelest lükkavad sahamehed lund selleks, et teil ja minul oleks kergem liikuda, mitte mingite oma veidrate ihade rahuldamiseks.
ma ei teadnudki,et maxima ja selveri parklad on lumesaju korral prioriteediks nr.1  pigem on näha,et sahamehed töötavad ainult 9-17-ni.3 tundi on lõunat,nagu ehtsad kontoritöötajad.
Vasta

Käisin üle 3 aasta talvel lumega Eestis. Muidu pesitsen Norras. See on ikka masendav mida Eestis nimetatakse teehooldeks ja kuidas tellija(KOV) esindaja õigustab töövõtja tegemata tööd tööjõu puudusega.  Ja igasugu kaubanduskeskuste parklate korrashoid näitab ju tegelikult suhtumist oma klienti.  Mina lahendasin olukorra nii, et ostsin korralikud ilmastikukindlad saapad ja tarbisin piisavas koguses alkoholi, et see nädal kuidagi üle elada. Autorooli ei kippunud ja lasin Bolti-meestel omi autosid lõhkuda nii Pärnu kui Tallinna tänavatel.
Sorry kui OT sattus nüüd
Vasta

No mida vingu? Meil sajab ju iga talv lumi maha. Selleks et ka talvel liikuda saaks peab ikka vastav auto olema. Kangesti ajavad naerma sellised moemehed kes oma madalate moodsate vormelitega juba väiksema lumesees rullivad ja hädas on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne