uuemate kaubikute kogemused

Kommenteeriks uue transiti kummalist viga. Nimelt kui on kõva tagant tuul ja ukse käest tõmbab ,nii et uks hooga lahti läheb siis painutab hinged nii ära et tuleb teekond fordi esindusse ette võtta. Meil firmas on paaril bussil nii juhtunud.
   Infoauto keretööde meister ütles et see suht tavaline mure millega nende juurde tullakse.
   Muidu on 2015 aasta transit ennast tublilt ülal pidanud ja kilomeetreid on kah üle 120 000 kogunenud.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

(29-01-2018, 00:10 AM)zurik Kirjutas:  Kommenteeriks uue transiti kummalist viga. Nimelt kui on kõva tagant tuul ja ukse käest tõmbab ,nii et uks hooga lahti läheb siis painutab hinged nii ära et tuleb teekond fordi esindusse ette võtta. Meil firmas on paaril bussil nii juhtunud.
   Infoauto keretööde meister ütles et see suht tavaline mure millega nende juurde tullakse.
   Muidu on 2015 aasta transit ennast tublilt ülal pidanud ja kilomeetreid on kah üle 120 000 kogunenud.

kas mingit piirajat või stopperit ei olegi ? kõik ülesanded on hinge peale pandud ?
Vasta

(28-01-2018, 21:00 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(28-01-2018, 19:50 PM)Necro Kirjutas:  Pool aastat olen kärutanud 2017 aasta välja lastud boxeriga. Peaks olema 2.0 konega Es olegi meeles. Lisaks sellele pisikesele litraazile on adblue ka peale visatud. Õnneks seda ei pea tihti tankima. Lihtsalt tühjkas ei tasu lasta, tekib veidi jama. 
Edasi läheb praegu täitsa asjalikult. Kasutame neid hooldebussidena. Momendil pole veel  täislasti õlide näol peale ladunud, aga varsti saab katsetada. Enne seda oli hooldebussiks citroen jumper. 
Kui millegi üle viriseda saab, siis ainult selle üle, et klaasipesupaagi täitmisava on veidra koha peal. Mingi kõri anti ka kaasa, et saad lonti pikendada. Aga kui õiget lehtrit pole, siis jääb kahest käest väheks.

Meil on siin eelmise põlvkonna 2,2-se mootoriga boxerid hooldebussideks. Pooltühjana ja asfaldil polnud mootori suutlikusele väga midagi nagu ette heita.
Tihti vaja meil kuskil metsalangi ääres või heinamaal käia. Pehmemal pinnal ja täismassil(kärust rääkimatta) väga kiidelda ei saanud enam. Madala otsa moment oli olematu, et ilma pöördesse ajamatta kohalt saada siis... Maru kerge oli siis kinni jääda...
 Kas uuemal tõesti momenti ka madala otsa peal olemas?

Aga paar sõna uuemast autost ka ehk siis eelmise aasta esiveolisest Transitist. Käisin ükspäev olude sunnil enda bussi asemel sellega sõidus ja...
No aru ma ei saa. Olin juba unustanud, kuidas mu vanal 2004 aasta Ducatol kõvema külgtuulega uste vahelt vilisema võttis. Uuest peast seda kommet tal väga polnud, aga kuskil 200 tuhat pluss hakkas probleem süvenema.
Ja nüüd siis 30 000 sõitnud Transitil pole väga suurt külgtuult vajagi, et sama effekt tekkiks... Fordi insenerid, mis toimub? 200 tuhande peal viib tuul uksed eest või?
Ja 235 lai rehv, vedel vedrustus ja lumelobjakaga kaetud tee, pluss vastu tulev täiskiirusel veokas oma sõidutuulega teevad kokku väga ebakindla tunde rooli taga...

mul vana ehk eelmine transit ja see küll tuulega ei vilista ukse vahel
aga väände kohast tahtsin natuke kekutada, mul kannatab kohalt startida (tasasel teel) ilma gaasi pedaali puudutamata ja siis ka käiku vahetada kuni kuuendani ilma gaasipedaali puudutamata
samuti kannatab maanteel lasta kuuenda käiguga vabalt 50 alasse ja ka madalamale ning siis tagasi kiirendada ilma käiku vahetamata
SAMAS on koorem üle tonni seljas ehk buss kaalub 3,5 t. Big Grin

ps. üks selline asisema mootoriga buss aga lühema kerega on saadaval siin. http://www.auto24.ee/api/ivpluss/details...a0421446l6
Vasta

(28-01-2018, 21:00 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(28-01-2018, 19:50 PM)Necro Kirjutas:  Pool aastat olen kärutanud 2017 aasta välja lastud boxeriga. Peaks olema 2.0 konega Es olegi meeles. Lisaks sellele pisikesele litraazile on adblue ka peale visatud. Õnneks seda ei pea tihti tankima. Lihtsalt tühjkas ei tasu lasta, tekib veidi jama. 
Edasi läheb praegu täitsa asjalikult. Kasutame neid hooldebussidena. Momendil pole veel  täislasti õlide näol peale ladunud, aga varsti saab katsetada. Enne seda oli hooldebussiks citroen jumper. 
Kui millegi üle viriseda saab, siis ainult selle üle, et klaasipesupaagi täitmisava on veidra koha peal. Mingi kõri anti ka kaasa, et saad lonti pikendada. Aga kui õiget lehtrit pole, siis jääb kahest käest väheks.

Meil on siin eelmise põlvkonna 2,2-se mootoriga boxerid hooldebussideks. Pooltühjana ja asfaldil polnud mootori suutlikusele väga midagi nagu ette heita.
Tihti vaja meil kuskil metsalangi ääres või heinamaal käia. Pehmemal pinnal ja täismassil(kärust rääkimatta) väga kiidelda ei saanud enam. Madala otsa moment oli olematu, et ilma pöördesse ajamatta kohalt saada siis... Maru kerge oli siis kinni jääda...
 Kas uuemal tõesti momenti ka madala otsa peal olemas?

Aga paar sõna uuemast autost ka ehk siis eelmise aasta esiveolisest Transitist. Käisin ükspäev olude sunnil enda bussi asemel sellega sõidus ja...
No aru ma ei saa. Olin juba unustanud, kuidas mu vanal 2004 aasta Ducatol kõvema külgtuulega uste vahelt vilisema võttis. Uuest peast seda kommet tal väga polnud, aga kuskil 200 tuhat pluss hakkas probleem süvenema.
Ja nüüd siis 30 000 sõitnud Transitil pole väga suurt külgtuult vajagi, et sama effekt tekkiks... Fordi insenerid, mis toimub? 200 tuhande peal viib tuul uksed eest või?
Ja 235 lai rehv, vedel vedrustus ja lumelobjakaga kaetud tee, pluss vastu tulev täiskiirusel veokas oma sõidutuulega teevad kokku väga ebakindla tunde rooli taga...
Heh. See pehmemal pinnasel või liiva sisse ära uppumine on nii tavaline teema. 
Eelmine suvi käisin ühel pehmemal heinamaal traktorit abistamas. Enne puurmani viadukti... Nii kui trassilt maha keerasin(põld kohe TAL-TRT mnt ääres), siis buss muutus kuidagi "ujuvaks". Sõitsin traktorini, tegin oma toimetused ära ja kaput. Teepeale sain köie otsas. 
Teine olukord oli kaugel lõunamaal. Kuskil küngaste vahel, kitsas taluhoovis oli vaja suurema treilaga traktor kohale toimetada. Ajasin bussi ninapidi võimalikult kaugele ja siis sain kraapida nagu loom. Tükk aega marutasin, enne kui välja sain. 
Viimane äge seik oli maakodu õue peal. Õdagu tulin sõidust, sussid soojad. Hoovi peal oli mõnus jäine kiht, kuhu bussi rattad sisse sulasid. Hommikul panin suksu käima, lasin soojemaks tiksuda, käik sisse, sidur lahti ja ei tutkit. Korra nõksatas ettepoole ja vsjoo. Es lähe kohe mitte. Lõpuks võtsin ja viskasin liiva pastlate alla ja sain minema. 
Praegune hoiab sooja mõnusalt. Aga vana bussiga oli külmaga pidevalt see probleem, et mootor jahtus trassil sõites maha. Kuuendaga lasid 95-ga, siis temp. seier langes hirmsalt. Sai papitükk radika ette visatud ja anomaalia kadus.

Almost Again
Vasta

Iveco Daily 2014 ja edasi ?
kellel mis kosta on ?
Vasta

(29-01-2018, 09:36 AM)MeelisV Kirjutas:  mul vana ehk eelmine transit ja see küll tuulega ei vilista ukse vahel
aga väände kohast tahtsin natuke kekutada, mul kannatab kohalt startida (tasasel teel) ilma gaasi pedaali puudutamata ja siis ka käiku vahetada kuni kuuendani ilma gaasipedaali puudutamata
samuti kannatab maanteel lasta kuuenda käiguga vabalt 50 alasse ja ka madalamale ning siis tagasi kiirendada ilma käiku vahetamata
SAMAS on koorem üle tonni seljas ehk buss kaalub 3,5 t. Big Grin

ps. üks selline asisema mootoriga buss aga lühema kerega on saadaval siin. http://www.auto24.ee/api/ivpluss/details...a0421446l6

No ise olin ka väga ebameeldivalt šokeeritud selle tuule vilina üle. Kunagine esimene kaubik oli vist 95-nda(võis ka vanem olla) poolmäda Transit. Uste vahel ei olnud üheski situatsioonis vilinat. Siis sain 2004 Ducato, mis kõva tuulega uste vahelt vilistama kippus. Enda viimane tööauto 2011 Jumper, millel seda vilistamise viga seni pole. Vahepeal sai 2014 Transitit proovitud, ei vilistanud.
Ja nüüd, aasta 2017 masin, väidetavalt igatpidi katsetatud ja parendatud, ja juba uuena vähe tugevama külgtuulega vilistab. Ennast lausa huvitab, kas konkreetse isendi viga või ongi nad sellised...

Alla 50-t 6-nda enda Jumper sõita ei suuda.  Ülekandearvud 6-ndaga sellised, et kiirusel 90km/h pisut üle 1500 pöörde mootoril ja tühikäigupööretel pisut üle 50-ne kiiruseks. 
Ise olen ülirahul sellega. Trassil mootori häält kuulda pole, asulast saab võimalusel 6-ndaga kerge 50+ ka läbi sahistada ja kui laisk olla, läheb teisega kohalt ilma pingutuseta.
Vasta

dhl -is sa kärutatud. Mulle meeldis rohkem kui MB sprinter. Pöörderaadius väike nagu sõiduatol (11,... m) Robotkast on nagu "vanaema" vahetab käike ja kuulujärgi korralik "saksa kvaliteet"  (loe: kasulik tootjale) Kütust võttis palju ainult 17l/100 oli enamustel keskmine(kompu). Bahnil võittis 13-13,5 110km/h sõites. Kuudiga siis.
Vasta

MB Citan-i kohta ka keegi midagi ütleb?
Vasta

Isiklik kogemus Citaniga (Kangooga) puudub, kuid just hiljuti kuulsin kogemusi.  Mainiti ise peale jooksvaid pidureid, streikivat elektroonikat, heast peast lahmama hakanud kütust jne. Mingile tõele ei pretendeeri nende külajuttudega.
Vasta

(29-01-2018, 20:33 PM)nootsii Kirjutas:  dhl -is sa kärutatud. Mulle meeldis rohkem kui MB sprinter. Pöörderaadius väike nagu sõiduatol (11,... m) Robotkast on nagu "vanaema" vahetab käike ja kuulujärgi korralik "saksa kvaliteet"  (loe: kasulik tootjale) Kütust võttis palju ainult 17l/100 oli enamustel keskmine(kompu). Bahnil võittis 13-13,5 110km/h sõites. Kuudiga siis.

Mille kohta see käib
Vasta

(29-01-2018, 22:41 PM)MeelisV Kirjutas:  
(29-01-2018, 20:33 PM)nootsii Kirjutas:  dhl -is sa kärutatud. Mulle meeldis rohkem kui MB sprinter. Pöörderaadius väike nagu sõiduatol (11,... m) Robotkast on nagu "vanaema" vahetab käike ja kuulujärgi korralik "saksa kvaliteet"  (loe: kasulik tootjale) Kütust võttis palju ainult 17l/100 oli enamustel keskmine(kompu). Bahnil võittis 13-13,5 110km/h sõites. Kuudiga siis.

Mille kohta see käib

Iveco daily
Vasta

Transit Custom, on kellelgi kogemusi 2012 aastast alates on nad liikunud, vist piisavalt aega, et mõni ksf tuttavaks oleks saanud masinaga?
Huvitab ka kuidas on kogemus täisistmete ja kaherealise vahel, on vaheseinaga masinate tagaiste väga hull pink? Järelturul pole ühtegi automaati, on see liigne eksootika ja ei tasu sinnapoole vaadataki?
Vasta

2011 aasta 3,0 Jumperi kasutuskogemusele tuli 395 000 peal lõpp. Läks uue Ducato 2,3 180 hj sissemaksuks.
Aga Jumper sõitis veel nagu kulda. Roostet peaaegu polnud, õli ei tarbinud, territooriumi ei märgistanud. -20 juures käivitus ega soojenemisraskusi polnud. Kõik töötas veatult.

Saab näha kuidas mantlipärija Ducato ennast ülal peab.
Vasta

(26-02-2019, 13:02 PM)pvr Kirjutas:  Transit Custom, on kellelgi kogemusi 2012 aastast alates on nad liikunud, vist piisavalt aega, et mõni ksf tuttavaks oleks saanud masinaga?
Huvitab ka kuidas on kogemus täisistmete ja kaherealise vahel, on vaheseinaga masinate tagaiste väga hull pink? Järelturul pole ühtegi automaati, on see liigne eksootika ja ei tasu sinnapoole vaadataki?

Kaherealise Customiga 2013-2018 täitsa ok.Tagaistmed normaalsed.Nüüd uuem 2,0 mootoriga,ainuke mure,et ei lähe salong nii hästi soojaks kui vanal 2,2 mootoriga.Esimesega 350000 ja uuega alla aasta ja 50000.Tehniliselt eriti muresid pole olnud.
Vasta

aeg läheb ja küsimus jääb.

Transit Connect 2015 .... 2018
diisel/bensiin

mis mured mis rõõmud ?
on kogemusi ?
Vasta

2017 aasta Renault Trafic 1.6 107kw, oskab keegi midagi hirmsat või head öelda, konkreetselt see auto on huvi all.
Vasta

(12-02-2022, 22:36 PM)Kult Kirjutas:  2017 aasta Renault Trafic 1.6 107kw, oskab keegi midagi hirmsat või head öelda, konkreetselt see auto on huvi all.
Endal pole aga üks sinine on kiviviske kaugusel.
Pealtnäha kannatab esiuste roostetamise all kuna kegi .... on teinud ukse tiivakoopasse avanema ja sinna läheb väga hästi teel olev kraam vahele.
Kes eluaeg mikromootoriga on sõitnud ei pae ehk tähele, kuid 55 kw Transiti pealt sinna istudes tekib küsimus kuhu on vääne jäänud?
Kui pööre üles ajada, siis liigub küll edasi ka aga käiku vahetad 50 peale kiirendades 4 korda.
See strateegia ei tööta et lähened vaikselt ringristmikule ja tahad nina vahele pista.
Ainus tulemus on, et oled keset ristmikku jalus.
Soojaks läheb ka ainult eelsoojendusega ja ilma võib ta olla üks külmem auto linnasõidul.
Tühjalt 110 alates sõidab ka 6 käiguga aga koormaga ja alla selle pole kellelgi kannatust oodata kuna hoog kasvab.
Miski probleem oli ka väntvõlli otsatihendiga et kippus õli maha laskma aga selle lahendas esindus kuidagi ära.
Naisterahvas ise on aga maaler ja autoga väga rahul.
Enne oli tal Transporter ja seal ei teadnud kunagi kas ja kust uksest sisse saab.
Vasta

Tänan vastuse eest, mind võeti kui nooremat inimest kaasa proovisõitu tegema, tühjalt läheb päris nobedalt. Eks ta enamus ajast ongi auto aseaine, vahepeal harva koormat vaja vedada. Läheb ka 74kw Transiti asenduseks. Sai ära ostetud see mis lingil. Kui keegi oskab veel midagi tarka selle kohta öelda, siis olge lahked.
Vasta

(20-03-2021, 21:12 PM)MeelisV Kirjutas:  aeg läheb ja küsimus jääb.

Transit Connect 2015 .... 2018
diisel/bensiin

mis mured mis rõõmud ?
on kogemusi ?

lisan oma kogemuse mis seni kogunenud

Transit Custom
2017
2L, 96kw
manual 6 käiku

Liigub mahedalt, juht tunneb ennast kui sõiduautos, soovitan proovida,

jah ka sellel on pigem pöörde mootor kui väände mootor aga see ei häiri
piirangu alal 30km/h on mõistlik sõita 2. käiguga, 50 alal. 4. käiguga.
6. käik on mõistlik tarvitada peale 90 ehk pigem isegi 100/110 
tühjalt on tagumised vedrud jäigad - aga kaubikul ongi nii.

sellel konkreetsel mudelil on varustust nagu:
püsikiirus, sõidujoonte jälgimine, vihmasensor, tagurduskaamera, parkimisandurid ees ja taga, kütab ise ja lisaks webasto samuti jahutab,
istme soojendus, peegli soojendus, esiklaasi elektriline soojendus, auto start stop, bluetooth ühendus telefoniga, kongis led lambid, peeglid liiguvad korpuses elektriga ja käivad ka kokku lahti elektriga, erinevad juhiabid,  jne. jne.
menüüs saab sisse ja välja lülitada erinevaid lisasid 
alles ükspäev leidsin automaatsete täistulede funktsiooni.

kaubik inimesele siiski.

muresid hetkel rohkem ei olegi kui, et webasto otsustas nüüd talve teises pooles mitte startida. see aga ei häiri hetkel sest soojaks läheb ka ilma selleta.
huvitav avastus oli, et kojamehed on mõlemad varred oma sõltumatu mootori otsas ja ei ole varrastega ühendatud ja auto saab aru kui harjga lund puhastades oled kojamehed vahetusse ajanud selles mõttes et kuna nad käivad keskelt alt üles ja kahele poole laiali siis on algasendis üks allpool ja teine selle peal
kui ajad vahetusse siis paneb nad ise uuesti õigesse järjekorda paika.

istuda on mugav, roolida on mugav, peeglid on OK, vaateväli on hea, 
uksetaskusse mahub vabalt liitrine värska ja isegi mitu, samuti on veel topsihoidja armatuuri ülemises nurgas mõlemal poolel ja ka põlve kõrgusel
viimasesse läheb ka suurem pudel sisse.
laegas armatuuri peal koos 12v pistikuga, panipaik kõrvalistuja istme all avaneb istmepadja liihutamisega kahes osas. 

mina olen rahul
Vasta

Transit siis 2016, oli pikendatud garantiiga ja läbisõit 73000, ostsin 2019 okt. 2.0 ecoblue 96kw
Tänaseks tuvastatud rikked:
ls 110000 - poolassi koos tugilaagriga vahetus, kliimapump 
ls 132000 - pihustid - need eelnevaga siis garantiikorras tehtud tööd.
ls 152000 - kohe peale garantii lõppu turbo - võll pooleks - pidi tüüpviga olema IA mehaaniku andmetel.
täna ls 196000 tekkinud uued vead, mis küll sõitmist ei sega kuid tuleks teha: Adblue küte annab aegajalt vigasid, kütuse rõhk, webastol mingid anomaaliad, vasak peegel ei soojene korralikult, vaakum nöögib - vahest korralik ja vahest kadunud.

Õli vahetan iga 10-12k järelt.

sõita mugav ja jõudu on.

Tuleks vist väljavahetada, rendifirmad soovitasid Renault Masterit - pidi vähem probleeme olema ja 2.3 mootoril jõudu rohkem ka.

Nagu uuemad autud ikka 5a ja jokk - hakkavad vist kõik lagunema - Tarbimise ühiskond ju.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne