(15-02-2022, 09:43 AM)alfredo Kirjutas: Meeelis V kirjutas
Transit Custom
2017
2L, 96kw
manual 6 käiku
...
muresid hetkel rohkem ei olegi kui, et webasto otsustas nüüd talve teises pooles mitte startida. see aga ei häiri hetkel sest soojaks läheb ka ilma selleta.
Kas Fordi webaga polnud mingi selline jama kaasa, et läheb teatud tingimustel ise lukku ja seejärel peab IA-sse seda lahtilukustama minema? Asi oli kuidagi kütuse madala taseme ja käivituskatsete arvuga seoses, kahjuks täpselt ei mäleta enam pärast mitmendat korda proovimast loobub ja "kinni" jääb. Iseenesest väike asi, aga mõttetut jooksmist ja maksmist kui palju.
Võib-olla on uuematel mudelitel see asi juba kasutajasõbralikumalt lahendatud ja minu kraaksaatus polnudki asjakohane, sel juhul vabandused.
see on hea viide.
nii võib olla juhtunud küll.
sest seni töötas webasto ilma probleemideta nii auto enda juhtimisega kui ka puldist juhituna.
ei teinud eelnevalt paha häält ei ventikas ei pump ja ei suitsenud kah.
aga kõike võib juhtuda.
Teisel Transitil (2011) on Eber peal ja seal aeg ajalt sureb juhtmoodul/emaplaat, veepump vms. nimega element.
ehk iga paari aasta tagant tahab spetsialisti kätt saada.
kogemusi jagades.
2011 transit 350L s.t. pikk ja kõrge
mootor 3,2L ja 147 kw s.t. pole just tavaline 2.xL
tagavedu ja 6k. käsikast
24/7 on auto koormatud maksimumi piiril.
Enamasti sõidab lühikesi otsasid linna ja linnalähi piirkonnas seega koormust on nii starterile/mootorile kui
esisillale, sidurile,
kui 2016 aasta lõpus lasin jõudu peale kerata ja selle tõttu kolvi pooleks lasin sai mootorile tehtud remont
pestud, puuritud, uued kolvid/rõngad, pihustid, pumba remont jms.
jõu keerasime maha tagasi ja peale seda muretu elu.
õlid, filtrid, pidurikettad, klotsid, küljeääretuled, paar roosteauku.
muus osas tehniliselt väga kõva ja muretu tükk tehnilisi hädasid ei ole olnud
kui siis vandusest tekivd pisivead, lõdviku vahelt immitsev jahutusvedelik, cooleri lõdviku rebenemine, vananenud akud, kivitäkked klaasil jms.