Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
kas keegi on reaalselt proovinud peakaameraga filmida.kaamera on statsionaarselt pea küljes,aga inimese silmad liiguvad igas suunas.auto all nt. ei pruugi kaamera midagi näha.pealegi võib kaamera vahepeal oma asendit muuta.kas pärast ülevaatus operatsiooni kontrollitakse filmi kvaliteeti.kui film ei vasta nõuetele,siis ilmselt korratakse protseduuri.
tegelikult on see suur,suur häbi eesti vabariigile!
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(18-02-2022, 10:18 AM)olli Kirjutas: Lähiajaloost meenub see lugu: https://www.err.ee/1608153703/pealtnagij...vardusteni
Tartu tuntuim rondiärikas/härrasmeeste klubi/kaatrirent. Neid autosid on tänavapildis näinud küll kõik tartlased. Näiteks see üllitis.
No aga see näitab et mingi meetod rimakate mahalükkamiseks leitakse ikka, see ei aita kui ausate ülevaatajate elu keerulisemaks tehakse. Välja tuli see probleem ajakirjanduse ning kliendi töö, mitte kaamerate tõttu.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
18-02-2022, 12:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2022, 12:09 PM ja muutjaks oli
muska71.)
Mis kuradi arulageda jõuga tallatakse pidurit??Stendis kontrollitakse toimimist ja kui liikluses sulle mõni ahv ette kargab siis ratsutad ise ka kahe jalaga pedaali peal ja palud jumalat,et saaks nüüd pidama...täpselt üks ja sama tallamine.Kässariga tavaolukorras ei lähe vaja äkilist,aga kui juhtub sõidupiduriga mingi rike,siis kangutad ise ka seda hooba elu eest...Olen kunagi tallinna kesklinnast sõidupidurita koju tulnud,järvel vist kadus ja sõitsin mööda kõrvalteid vaikselt ja kässar oli piuriks.
Poisi gorilla käis veebr ülevaatusel ja kõik korras,enne järgmist näitamist äkki dets minestasid tagumised torud ära.Toikaritel teaddupärast torud kaetud mingi kaitsega,aga just peale kaitse lõppu oli läbi ussitanud....
Postitused: 632
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
Maine:
17
18-02-2022, 12:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2022, 12:35 PM ja muutjaks oli
deus.)
Ma sunniks sellise asja peale ainult autojärelmaks24 sepikutele, kes lubavad ülevaatusega masinaid nui neljaks.
170 kraadi kaamera näitab päris palju tegelt, silmaga korraga ei haaragi nii palju. Sama hästi võiks tegelt öelda ette, et tehke nendest kohtadest autost pildid ja asi vask. Talletus, salvestus jne on minu mälu järgi ikkagi üv punkti enda vastutusel ja rahakotil. Riik peaks vähemalt pakkuma salvestuskohta oma pilves sellisele asjale. Praegune killustatus on IT vaatepunktist suht pekkis asi nii kui nii.
Piduritoru lõhkemise üle virisejatelt peaks üldse load ära võtma. Kui su auto annab alla selle korral seal, siis oleks ta järgmise 1000km juures nii kui nii alla andnud.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Mis ajast kadusid ära diislimeestele ettesöödetavad paberid, kuhu pead allkirja andma auto korrasoleku või vastutuse endale võtmise kohta (ei mäleta enam sõnastust) enne kui diislitesti hakatakse tegema?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 757
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Minu postitused jätkuvalt aurustuvad , isiklik vaen või midagi muud ?
Postitused: 119
Teemad: 7
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
02-03-2022, 15:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2022, 15:19 PM ja muutjaks oli
Econoline.)
Jah, ka mina sain detsembris korduva just mitte põleva udutule eest. Suvel sõideti kärule sisse ja autole pandi uus kärukonks-pistik. Mida seal täpselt tehti-tegemata jäeti, veel ei tea, õues oli liiga külm edasi otsida. Tuli ajutiselt kärupistik lihtsalt tuledest lahti ühendada, masinaks sajandivahetuse passat.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
02-03-2022, 17:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2022, 17:48 PM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
(02-03-2022, 15:16 PM)Econoline Kirjutas: Jah, ka mina sain detsembris korduva just mitte põleva udutule eest. Suvel sõideti kärule sisse ja autole pandi uus kärukonks-pistik. Mida seal täpselt tehti-tegemata jäeti, veel ei tea, õues oli liiga külm edasi otsida. Tuli ajutiselt kärupistik lihtsalt tuledest lahti ühendada, masinaks sajandivahetuse passat.
Kärupistiku pesas on mikrolüliti millest käib auto tagu udutule toide läbi- kui käru järgi panna siis käru pistik lülitab tagu uduka lahti. Et käru vedades ei põleks nii auto kui ka käru udutuli. Kuna aga pesa on aastaid vee ja soola käes siis pole ime kui lüliti enam kontakti ei anna.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 119
Teemad: 7
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Ei hakka vaidlema oksüdeerumise osas, kirjutasin, et kõik uued osad. Pesas mikrolülitit pole, tagatules pistikuga väljavõte ja juhtmed suunduvad kärupistikusse. Ilma soojenedes "lahkamine" näitab. Hetkel on kas "tumm" haagisepistik ja töötav tagumine udukas, või "tumm" udukas ning töötav kärupistik.