(04-03-2022, 21:07 PM)oltsberg Kirjutas: a) See asjandus ei tööta. Tester ütleb, et mähises on katkestus. Kust uue mähis saab? Tõesti uue, mitte sellise, mis on kellelgi 40 aastat kuuri all seisnud, olgugi et kasutamata? Ok, keegi mähib, aga mis see maksma läheb?
b) Vene foorumitest on jäänud (võibolla ekslik?) mulje, et tegemist on mitte just kõige töökindlama ja tõhusama vidinaga. Ka põgusad isiklikud nägemised/kuulmised kipuvad seda kinnitama (enamasti pole seal juhetki taga).
c) Teema võtmemotiiviks olev pidurdusviis ei sisalda mehaanilisi komponente, mis ajapikku kuluvad. Tehaselahendusel on kettad, mille kohta tekib taas küsimus: kust ja millise raha eest neid saab?
d) 24 V tootmiseks vajalik trafo on jalutama läinud. Võibolla tehti tema kadumise kohta omal ajal miilitsasse avaldus, aga alampolkovnik Kartul ja tema alluvad Kessner ja Vaher ei suutnud seda üles leida.
Seega - nagunii tuleb pidurdamiseks hankida trafo ja miks siis mitte selline, mis oleks suuteline mootorit otse (mõistagi läbi alaldi) pidurdama. Kaaludes kahte varianti ja ka rahakotti, tundub sedamoodi, et elektrodünaamiline variant on mõistlikum ja jätkusuutlikum.
Tere!
Midagi läks valesti, proovin uuesti, puhtalt pahatahtlikusest!
a)mähises on katkestus - see 24 V mähis on üsna jämedast traadist mähitud, seega eriti "katki" ei tohiks minna, üks ots on keres, teine kontaktrõngas, tinaga joodetud, tihti see jootekoht lõpetab töö, asi toimetab õlises keskonnas, õli ronib sinna vahele ja 24 V enam edasi ei suuda ühendust anda. Lihtne traadist pool, lõhu lahti, mähi uuesti, kui vaja ja pane kokku tagasi, kui oled ikka leiutaja, mina ei tea, kuidas seda teha!
b)vene foorumite mainimisega ole praegu ettevaatlikum, aga minu põgusad nägemused ja kogemused ütlevad, et sellised elektromagnetilised muhvid töötavad sadades tuhandetes Nl seadmetes, on töötanud enne ja töötevad ka pärast, seni , kuni enam ei tööta!
c) võib välja lugeda, et Sul on ikka tõsine suurtootmine teoksil, pink huugab pidevalt pool tundi kuus ja kettad muudkui kuluvad? Tee siis ise uued kettad, kui suudad originaalid läbi kulutada, viili välja nagu siin varemalt tegijad on juhendanud või lase välja lõigata, jah, tahavad muidugi selle eest raha...
d)see väike trafo elektromagnetilise muhvi kurjaksajamiseks ei maksa midagi võrreldes mootori el.dünaamiliseks pidurduseks vajaliku trafohinnaga.
Milline pidurduse variant on mõistlikum ja jätkusuutlikum, seda mina ei julge siin ara mehena pakkuda, samuti ei tea ma, kas lgp. teema autor on tõesti leiutaja või hoopis väitlejast kirjanik... aga pakun välja ühe võimaluse, tee mõlemad variandid teoks, katseta ja kasuta neid mingi aja vältel ja anna siis meile ka teada, kumb variant oli parem, odavam ja kokkuvõttes jätkusuutlikum!
Edu leiutamisel!