Niva karburaator
#21

Peale kõveruse paistab teselt pildil ka vale ujukitasapind
Vasta
#22

Karburaatori kanalite otstes on tinast haavli sarnased plommid. Need tuleks tihendamise mõttes üle koputada ja enamus karburaatoreid on ok saanud.   Andestage kui suudate, kui antud mõte on läbi käinud. Parimat. h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#23

(16-03-2022, 12:34 PM)ahtos Kirjutas:  Peale kõveruse paistab teselt pildil ka vale ujukitasapind
Valed düüsid ka.

Huvitav, et siit pole veel läbi käinud asjaolu, et kõveraid asju on võimalik sirgeks painutada. Poroshini Youtube kanalil, millele enne viitasin, on selle kohta mitu videot.
Vasta
#24

(16-03-2022, 13:46 PM)stretch Kirjutas:  
(16-03-2022, 12:34 PM)ahtos Kirjutas:  Peale kõveruse paistab teselt pildil ka vale ujukitasapind
Valed düüsid ka.

Huvitav, et siit pole veel läbi käinud asjaolu, et kõveraid asju on võimalik sirgeks painutada. Poroshini Youtube kanalil, millele enne viitasin, on selle kohta mitu videot.

Tere

Mulle kirjutati küll prillid välja, aga kus on teisel pildil (või üldse mu piltidel) näha düüsid või ujuk? Smile

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta
#25

(16-03-2022, 12:35 PM)h2rra Kirjutas:  Karburaatori kanalite otstes on tinast haavli sarnased plommid. Need tuleks tihendamise mõttes üle koputada ja enamus karburaatoreid on ok saanud.   Andestage kui suudate, kui antud mõte on läbi käinud. Parimat. h2rra
Sisselaske kollektori all on siuke kõver torukene, läbi mille liige bensiin peaks välja voolama. On juhuseid, kus toru on vigastatud, või imepisikeseks pressitud ots suuremaks tehtud. Sealt ka lisaõhk.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#26

(16-03-2022, 08:18 AM)v6sa Kirjutas:  
(16-03-2022, 00:33 AM)spitfire Kirjutas:  ...

Kõvera karpaga tasub jamada ainult siis kui tõesti uut võtta pole või peab selle eest  neeru andma.

Üldiselt nõus, aga kas saab vaakumilekkega karburaator töötada nii, et rikutud on ainult tühikäik ja muud režiimid mitte?

Saab ja isegi väga hästi saab. On võimalik et "gaasi" vajutades ei lekigi, kuna siis vaakum oluliselt väiksem. Tegelikult ei ole sellel ka vahet, sest õhukogus mis liigub "gaasi andes" läbi karpa on niiiiiii palju suurem võimalikust lekkest, siis päris elus sellest enam aru ei saa ja kõik tundubki okei olevat.

(16-03-2022, 09:49 AM)tõnn Kirjutas:  Kui töötava mootoriga pihustada "brake cleanerit" või külmkäivitus eetrit karburaatori ühenduskohtadele siis on lekked kohe näha. Pöörded tõusevad.

Kui suuremat investeeringut teha ei soovi siis mökerda tihendid ja lekkekohad hermeetikuga üle ja võiks loota, et lekked kaovad.

Kõvera karpa puhul võib leke olla ka karpa sisene, näiteks eri kanalite või düüside/lõõride vahel. Vaata ise, milline ussipesa see tihend on, kui pind on kõver, võib leke olla kus iganes. Kuke aabitsast võib küll abi olla, aga sellest õige kujuga tihendi lõikamine on juba tõsisem ettevõtmine. Mis puutub hermetsidega mökerdamisse karpa puhul, siis leidke kõigepealt selline mida bens ei lahustaks. Seda hermetsi on ilmselt keerulisem leida kui uut karpat. Aga võin ka vihje anda: Hylomar. Kasutatakse ka Nato kopteri padade kokku panekul.
Vasta
#27

(16-03-2022, 13:46 PM)stretch Kirjutas:  
(16-03-2022, 12:34 PM)ahtos Kirjutas:   vale ujukitasapind


kõveraid asju on võimalik sirgeks painutada. Poroshini Youtube kanalil, millele enne viitasin, on selle kohta mitu videot.

Krt, ma ei leidnud seda, pliis pane link, kuidas kõveraid asju sirgeks saab Smile
Vasta
#28

(16-03-2022, 18:33 PM)spitfire Kirjutas:  ...pliis pane link, kuidas kõveraid asju sirgeks saab Smile
Haamriga.
Vasta
#29

Magnetklapi sisu vahetatud, hakkas reguleerimisele alluma. Võtsin ziguli raamatu ette ja sain asja hästi tööle. Haamrit seekord tarvis ei läinud. Aitäh kõigile abi eest! Smile

Küll aga ütles kogu protsessi käigus sidur üles. Mingil põhjusel ei lahuta enam 100%. Käike ka enam töötava mootoriga ei saa vahetatud. Tühikäigul tuleb gaasi natuke peal hoida, et välja ei sureks. Mis võiks sellist asja põhjustada? Vedeliku tase normis, töösilinder visuaalsel inspekteerimisel tip top ja liigub. Lekkeid ei täheldanud.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta
#30

Siduri poolelt äkki mansetid kutud?
Vasta
#31

(04-04-2022, 16:08 PM)muska71 Kirjutas:  Siduri poolelt äkki mansetid kutud?

Mõte õige. Sai vahetatud nii pea kui ka töösilindri mansetid ja nüüd tip top!

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne