30-07-2004, 00:01 AM
Multicare tehakse praegugi,vt ka www.multicar.de
Sillu Kirjutas:Vilniuse linnaliinidel on Ikarus 260/280 kõrval teiseks enamlevinud Karoša bussid ,mida leidub samuti nii \"lühikeses\" kui ka lõõtsaga variandis. Seevastu Leedu väiksemates linnades jäi mitmel pool silma Poola päritolu Autosan busse ,mida kasutatakse sealkandis maaliinidel. Veel nägin mitut LAZ-699 kasutusel ja ka muin LAZe ,samuti jäi silma ka mõni PAZ ning mitu Ikarus 256.
Aspelund Kirjutas:Mul on kusagil negatiiv, kus samasugune vana tüübi Zil-118 seisab ühes Musta mere äärses linnas, küljes silt \"Katsetused\". Tõenäoliselt üks esimestest prototüüpidest. Kui mingi scänner õnnestub hankida, siis õnnestub ehk peagi ka pilti näha.Muuseas,ZIL-118 \"Junost\" on Eestis täiesti olemas,üliheas korras ja EV registris.
Aga Viljandi metsakombinaadil oli üks kolmeteljeline Star, millel ühel hetkel üks tagasild ära võeti ja mis siis kahesena ringi vuras. Veel 90-ndate keskel oli ta Viljandis olemas, nüüd enam ei tea.
Muide, teab keegi mõnd õhkjahutusega Tatra kallurit kusagil (seda vanemat kumerat versiooni, ninaga)?
Asp
valdo Kirjutas:Csepel veokitest... kas nende 8 auguga veljedZil-i muuseumis Moskvas on jällegi ZIL-164A millel all just 4 avaga veljed
on identsed ZIL-164 omadega?
Muide... Tallinnas nägin nädal tagasi, kuidas
ühele ZIL 130 kraanale oli esiteljele
pandud tavaliste 4 auguga velgede asemele 8
auguga 164 veljed. Samas ei ole need
haruldused, nt viimase 2 kuu jooksul olen
neid näinud mitmes [censored] paigas taluhoovides
ja mujal kärude ja muu sellise kola alla
pandult.
Parimat,
Valdo
Regardman Kirjutas:Mõni Otoyol jäi ka silma.
Ühte nägin maršuuttaksona Riias.
stretch Kirjutas:See Nysa on seal seisnud vähemalt sügisest saati ja see peaks Mäepealse tänav olema.
Regardman Kirjutas:Peaks olema küll; vähemalt kuu aega tagasi oli.stretch Kirjutas:See Nysa on seal seisnud vähemalt sügisest saati ja see peaks Mäepealse tänav olema.
On see veel praegugi alles?