Postitused: 1,797
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Uus maamärk on maha pandud.
Aleskela postiotsas on CNG 2.799 kg.
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
03-04-2022, 23:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2022, 12:52 PM ja muutjaks oli
Mahno.)
Ma nüüd sõitsin natuke aega ainult bensiiniga. Sõidustiil sama mis gaasiga. Bensiinikulu (paak on nii väike, et ärge ühe tankimise näitu vaadake) on suur. Nii suur, et vaatamata päris räigele gaasi hinna vahele ei ole gaasiga sõitmine oluliselt kallim.
Kuna bensiiniga saab sõita imevähe, siis jõudis minuni natuke seda elektriautoga sõitmise agooniast ka, kus pidevalt peab tankima ja pidevalt on "paak tühi", Ma ei saa enam üldse aru töökaaslasest, kes omab nii surnud akuga leafi, et tallinn-tartu sõites peab korra laadima ja on sellega veel rahul ka.
Paneme esialgu gaasiga edasi.
Postitused: 1,797
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Ajaloo huvides võiks talletada, 3.499 oli CNG kõige-kõige tipus, nüüd on tupsukarvakese jagu hinda langetatud. Kunagi jälle hea vaadata, et kuidas küll nii odav sai olla.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Mul üks sõber ostis paar aastat tagasi tutika 1.4 liitrise ilma kilovattideta CNG Octavia ja siis oli 100km 3.7€, ei ole jutuks tulnud, palju praegu on.
Teisel sõbral on LPG-ga 285KW MB E500, mille maanteekulu on 10€ ja linnas 13€. Mul omal 169KW bensukas Saab, mis enamjaolt sõidab linnas ja 100km peale tuleb praegu umbes 25€.
Kuna plaanis autot vahetada ja enamjaolt linnasõitude puhul ei pea ma diislit väga mõistlikuks, siis vist pole raske arvata, milline valik mulle neist 4-st kõige ahvatlevam tundub ja seda juba mõnda aega. Mis lõplik otsus tuleb, ei oska ette ennustada, aga suur V8+LPG tundub mõnus, eriti selle rohepöörde taustal. 4-liitrine V8 bensukas on, aga kuna see sõidab vähe, pole selle numbrid olulised.
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Pärnus biometaan ikka 1,85 €/kg (ja Koksveres 1,72)?
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Galaxy 2.0 diisel. 100-le kilomeetrile kulu 11.65 EUR. Boonusena võimalus 7 täiskasvanut vedada.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Teenust pakutakse kahjuks ühe perekonna piires.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,797
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
LPG hind on anomaalne tõesti, hakka või talvel sellega maja kütma. Vahepeal oli kodune vedelgaasipütt aianurgas küllaltki populaarne, siis jälle mitte. Muidugi see pütt võib hetkel seoses lõbusa majandusolukorraga sedavõrd palju maksta, et investeeringu tasuvus jääb kaugele helgesse tulevikku ja mis selleks ajaks hindadega tehakse, ei tea isegi vanajumal mitte.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
rahunege selle gaasihinnaga seltsimehed.pole lihtsalt võimalik,et midagi odavaks jääb.nad pole sinnani veel jõudnud,sest praegu hõõruvad rõõmust käsi elektrihinna üle.
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Soros, süvariik, vabamüürlased ja kes kõik veel...
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,407
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
LNG hind on laias laastus olnud alati pool pensu hinnast minu mäletamist mööda, aga ega mul pole kogu aeg gaasikat olnud kah, et oleks põhjust jälgida.
Postitused: 1,797
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
21-08-2022, 22:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2022, 22:23 PM ja muutjaks oli
alfredo.)
Ehk see veidi takistab, et kütusemüüjatel on biokomponendi vältimiseks tavakütuses(mis ta veel kallimaks teeks) vaja müüa teatud hulga nn.rohelisi kütuseid. CNG hinnaga on nagu on ja kui LPG ka kuhugi kahe euri peale kruttida, siis poleks üldse mingit rohekütuste müüki. Teine pool asjast on vist see, et antud kraam tekib tavakütuste tootmisel ja tuleks nõudluse puudumisel suures mahus ära põletada või kuidagi muul moel hävitada, aga kokkuvõttes lihtsam on vist kopikate eest maha müüa.