16-03-2022, 12:34 PM
Peale kõveruse paistab teselt pildil ka vale ujukitasapind
(16-03-2022, 13:46 PM)stretch Kirjutas:(16-03-2022, 12:34 PM)ahtos Kirjutas: Peale kõveruse paistab teselt pildil ka vale ujukitasapindValed düüsid ka.
Huvitav, et siit pole veel läbi käinud asjaolu, et kõveraid asju on võimalik sirgeks painutada. Poroshini Youtube kanalil, millele enne viitasin, on selle kohta mitu videot.
(16-03-2022, 12:35 PM)h2rra Kirjutas: Karburaatori kanalite otstes on tinast haavli sarnased plommid. Need tuleks tihendamise mõttes üle koputada ja enamus karburaatoreid on ok saanud. Andestage kui suudate, kui antud mõte on läbi käinud. Parimat. h2rraSisselaske kollektori all on siuke kõver torukene, läbi mille liige bensiin peaks välja voolama. On juhuseid, kus toru on vigastatud, või imepisikeseks pressitud ots suuremaks tehtud. Sealt ka lisaõhk.
(16-03-2022, 08:18 AM)v6sa Kirjutas:(16-03-2022, 00:33 AM)spitfire Kirjutas: ...
Kõvera karpaga tasub jamada ainult siis kui tõesti uut võtta pole või peab selle eest neeru andma.
Üldiselt nõus, aga kas saab vaakumilekkega karburaator töötada nii, et rikutud on ainult tühikäik ja muud režiimid mitte?
(16-03-2022, 09:49 AM)tõnn Kirjutas: Kui töötava mootoriga pihustada "brake cleanerit" või külmkäivitus eetrit karburaatori ühenduskohtadele siis on lekked kohe näha. Pöörded tõusevad.
Kui suuremat investeeringut teha ei soovi siis mökerda tihendid ja lekkekohad hermeetikuga üle ja võiks loota, et lekked kaovad.
(16-03-2022, 18:33 PM)spitfire Kirjutas: ...pliis pane link, kuidas kõveraid asju sirgeks saabHaamriga.