T-40AM suitseb ja jõuetu.
#1

Talve läbi seisis, korra sai lund lükatud. Täna käivitus poolest pöördest, tegi kohe meele heaks. Siis vaatan, ilus helsinine suits korstnast väljas nagu rebasesaba. Ise mõtlen, krt ei mäleta eelmisest aastast, et ta nii palju suitses. Aga käib nagu kenasti.
Hakkan siis 6-7 min pärast sõitma, hakkab puterdama, lonkamama ja aegajalt virutab hooga pahvaka musta suitsu välja.
On kellelgi kogemust?
Rõngad kinni, pihustid kusevad?
Kordamööda pihustitorusi avades 1 ja 4 nagu eriti midagi ei muuda, käib sama kehvasti. 2,3 muudavad veel halvemaks.
Vasta
#2

Mis pump seal üldse peal on?
Vasta
#3

(21-04-2022, 08:02 AM)muska71 Kirjutas:  Mis pump seal üldse peal on?
See kehvem, millel pihustitorud ringiratast paiknevad.
Vasta
#4

Sel juhul pumpa süüdistada ei julgeks.Ega jah pihustid midagi nihu või kohvi.Pihusteid maha kakkuda kah suht kehva sellel,maha saab aga tagasi pannes pidama saada keeruline ilma spets võtmeta.
Vasta
#5

(20-04-2022, 23:27 PM)jumz Kirjutas:  ...
Hakkan siis 6-7 min pärast sõitma, hakkab puterdama, lonkamama ja aegajalt virutab hooga pahvaka musta suitsu välja.
...
Kordamööda pihustitorusi avades 1 ja 4 nagu eriti midagi ei muuda, käib sama kehvasti. 2,3 muudavad veel halvemaks.

EDIT: Esmalt käia läbi kaks postitust allpool olev kuldaväärt nõuande rada!

Ja siis jõuad ikkagi selleni, et : 1. ja 4. pihusti kinni/kusevad/vedru pooleks. 2. ja 3. kuidagi töötavadSmile

Maha, stendi, silindri surved mõõta ühtlasi välistamaks auku kolvis.

Kontrolli igaks petteks, et deko hoovad ikka lõpuni läheks enne lammutamistSmile
Vasta
#6

Sinine,,suits jõudu pole..
Kui kogu aeg sõitis ja nüüd järsku...
Kontrolli kütusefiltrit,
Ei saa peale ...
Vasta
#7

Ärge palun oma nõuannetega nii üle ka reageerige et kohe pihustid maha ja veel pump ka takkaotsa.

Diagnoosimisest siis puust ja punaseks loogiliselt mõeldes.

Kui pihustiga midagi juhtub siis 90% juhtudest jääb lahti ja lahtijäänud pihusti annab küll sinise suitsu kuid see kaob ära kui toru lahti keerata.

Et tühikäigul paar silindrit ei tööta on vene pumbal täiesti tavaline ja isegi pumba remondijuhend ei räägi sõnagi väikeste küttekoguste kontrollist.
Normeeritakse vaid maksimaalset kütusekogust ja käivituspöördeid ning etteande max pöördeid.
Et mõni pumpadega tegeleja vaatab ka 400 pöörde juures sõrmega hammaslatti liigutades väikseid küttekoguseid on väga harv nähtus.

Kui suits on vahelduvalt kord must ja sinine ning mootoril jõudu pole näitab see üheselt probleeme kütuse kättesaamise ja õhu vaheletõmbamisega.
Selliseid mehaanilisi vigu mis gaasi peal hoides suitsu värvi muudavad ning jõu maha võtavad samal ajal on ainult regulaatoril millegi purunemine ja siis ei oleks tühikäigul ka mingit töötamist.

Esimene asi võiks ikkagi olla sellise vea otsingul kütusefiltrist pumbapeasse mineva toru läbipaistvaga asendamine ja jälgimine et õhumulle ei liiguks.
Läheb pumbapeasse õhumull ja algab kõik see sümptomaatika pihta.
Etteandepumba rõhk on ka võimalik ära kaotada aga siis ei lähe ka käsipumbaga pumpamine raskeks.

Tüüpilised probleemide allikad on sel traktoril imipoole tihendid, kummivoolikud ja eriti need vannitoa voolikud kus metallpunutis peal.
Filtripottide tihendid on ka probleem ja varem või hiljem väsib ära mõne kopsiku tihend mis tehtud ennast hävitavast kummist.

Leket on teinekord raske leida ja siis on kaval võtta paagist tulev toru ja hakata sealt suulisel teel imema ning kui on kuulda lekkimise hääli siis leiab ka lekke üles.
Vasta
#8

Pöörispumbal on kuidagimoodi õhk sisse saanud seistes ja selle saab välja kõvasti lihtsamalt , kui käiates lasta lahti filtrist pumba peasse sisenev stuts.. iseasi on see, kus asja tuum peituda võib...
Vasta
#9

Neid nn. dushi voolikuid teras punutises tuleb tõesti karta, ma jamasin ka tükk aega, vahetasin seibe aga lõpuks tuli välja et sellel torul oli pisike nõela suurune ava sees, mis üldsegi algul välja ei paistnud.
Vasta
#10

Minul on sellel aparaadil mitu korda ära ummistunud paagi kraan.
Päris välja ei sure, aga jõudu pole. Musta pole küll siis kordagi visanud.
Vasta
#11

Minul algab iga kevad kõrgsurvepumbast kütuse ja õli segu välja laskmisega ja uue õli panekuga. Kuidagi läheb see tase seal üles ja vastesel juhul hakkavad pöörded kõikuma.
Vasta
#12

Minul kütusetorud asendatud korraliku kummist voolikuga juba ammu ja mingit nussi pole,läbipaistev toru tuleb ainult kasuks.Nii on ja nii jääb,mis sest et siin mõni korralikult vasta molli annab...Ka filter vahetatud lääne analoogi vastu ja taas nussivaba ja jälle lajatatakse molli...Nii mõnigi on privaatselt küsinud kuidas küttesüsteem ümber tehtud lääne vidinatele,juu siis on ikkagi parem see lääne värk.Minul mullu jebis etteandepump(mehaaniline ja uus oli)panin elektrilise ja mured murtud.
Vasta
#13

(21-04-2022, 21:49 PM)2715 Kirjutas:  ...
Läheb pumbapeasse õhumull ja algab kõik see sümptomaatika pihta.
...

Väga nõus kogu kirjutatuga, aga hämaraks jääb, kuidas saab õhumull pöörispeas mõjutada silindreid 2. ja 3., aga mitte silindreid 1. ja 4.  Big Grin
Vasta
#14

(22-04-2022, 08:51 AM)v6sa Kirjutas:  
(21-04-2022, 21:49 PM)2715 Kirjutas:  ...
Läheb pumbapeasse õhumull ja algab kõik see sümptomaatika pihta.
...
Sama siin,selleks alul küsisingi,et mis pump üldse peal on.
Väga nõus kogu kirjutatuga, aga hämaraks jääb, kuidas saab õhumull pöörispeas mõjutada silindreid 2. ja 3., aga mitte silindreid 1. ja 4.  Big Grin
Vasta
#15

Tänud asjalike nõuannete eest! Tundub, et põhjus leitud. Nüüd tuleb tegeleda tagajärgedega.
Filtrist järel ainult peotäts paberisodi. Oletan, et 1 ja 4 pihusti seda jama täis. Nüüd kui masin vähe paremini töötab on näha, et nende väljalaskest jookseb ka põlemata kütus.
Siit järgmine küsimus, kas keegi teab kedagi, kes Rapla või Tallinna kandis pihustitega tegeleb? Otsad ei maksa midagi aga need vist vaja stendis regullida?
Vasta
#16

(22-04-2022, 21:16 PM)jumz Kirjutas:  Tänud asjalike nõuannete eest! Tundub, et põhjus leitud. Nüüd tuleb tegeleda tagajärgedega.
Filtrist järel ainult peotäts paberisodi. Oletan, et 1 ja 4 pihusti seda jama täis. Nüüd kui masin vähe paremini töötab on näha, et nende väljalaskest jookseb ka põlemata kütus.
Siit järgmine küsimus, kas keegi teab kedagi, kes Rapla või Tallinna kandis pihustitega tegeleb? Otsad ei maksa midagi aga need vist vaja stendis regullida?
Loo alevikus võin üle vaadata pihustid.
Vasta
#17

(22-04-2022, 21:16 PM)jumz Kirjutas:  Tänud asjalike nõuannete eest! Tundub, et põhjus leitud. Nüüd tuleb tegeleda tagajärgedega.
Filtrist järel ainult peotäts paberisodi. Oletan, et 1 ja 4 pihusti seda jama täis. Nüüd kui masin vähe paremini töötab on näha, et nende väljalaskest jookseb ka põlemata kütus.
Siit järgmine küsimus, kas keegi teab kedagi, kes Rapla või Tallinna kandis pihustitega tegeleb? Otsad ei maksa midagi aga need vist vaja stendis regullida?
Kui ta enne käis hästi ilma suitsemata siis otsi pole erilist mõtet vahetada vaid võta pihusti lahti ja puhasta ära.
Esiteks siseneva stutsi ärakeeramisel on seal väike sõel mis peaks kinni pidama liivatera ja muud purud.
Teiseks kui pihusti kupli all olevat vedru ei kruti siis pihustiotsad võib julgelt maha keerata ja avad läbi torgata sobiva traadijupiga ning nõela tööpinna ära puhastada.
Ülemist kuplit polegi mõtet maha keerata sest sinna ei saa kuidagi sattuda kütusega midagi mis seal paha teeks.
Põhiline ikkagi pihustiots ja nõel ära puhastada.
Vasta
#18

Kui juba pihusti maas siis soovitaks rõhku ka pisut peale keerata,mootor töötab nii paremini ja ilusama häälega.

Olen ka ise kirjeldatud viisil otsi vahetanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne