21-02-2022, 12:50 PM
Kas ikka on? See ju ikka mõlkide välja tõmbamise vahend, mitte keevitus.
Tegelikult mina subjektiivselt neist niblakatest lausa loobuksin, parajad roostealgatajad. Ega nende asendaminegi lihtne ole, seda enam oma esimest keretööd tegevale huvilisele. Tagantpoolt enam ei keevita, õigete vahedega ja joonde ka veel.
Väljast keevitades kitsa lõikekettaga siluda paha, freesiga samuti nigel. Kui tõepoolest silm ihkab neid plastist muda ja sodikogujaid auto küljes näha, mõtleksin kahepoolse kleeplindindi või sobiva äädikata liimi peale.
Et vahetada nõnda suurt doonordetaili, tuleks ikka usinasti tugevdusdiagonaale sisse keevitada. Kui ikka on kange kihk ka tagavararatta pesa vahetada, vaataksin enne tõsiselt vana taastamise peale. Liialt palju korraga eemaldades võib ikka mõni tugevdustoru vajalikust kohast puudu jääda, pane neid palju tahad. Mõistlik on sel juhul doonorid punktkeevituspuuriga osandada, siduda järk-järgult vanu auke järgides valmiva sõiduki külge.
Tegelikult mina subjektiivselt neist niblakatest lausa loobuksin, parajad roostealgatajad. Ega nende asendaminegi lihtne ole, seda enam oma esimest keretööd tegevale huvilisele. Tagantpoolt enam ei keevita, õigete vahedega ja joonde ka veel.
Väljast keevitades kitsa lõikekettaga siluda paha, freesiga samuti nigel. Kui tõepoolest silm ihkab neid plastist muda ja sodikogujaid auto küljes näha, mõtleksin kahepoolse kleeplindindi või sobiva äädikata liimi peale.
Et vahetada nõnda suurt doonordetaili, tuleks ikka usinasti tugevdusdiagonaale sisse keevitada. Kui ikka on kange kihk ka tagavararatta pesa vahetada, vaataksin enne tõsiselt vana taastamise peale. Liialt palju korraga eemaldades võib ikka mõni tugevdustoru vajalikust kohast puudu jääda, pane neid palju tahad. Mõistlik on sel juhul doonorid punktkeevituspuuriga osandada, siduda järk-järgult vanu auke järgides valmiva sõiduki külge.