Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Välistab selle, et võllis või silindris kiilub midagi kinni.
Praegu on ilma manomeetrita üsna selge, et üleval jäävad silindrid tõstetsükli geomeetria tõttu lahjaks.
Manomeeter kinnitaks probleemi 100 %.
Püsttõmmitsa lühendamine aitab veidi , aga tõstest ei pruugi ikka kõrguse poolest piisata.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Ma saan asjast nii aru, et need on ikkagi abisilindrid mis aitavad just alguses kõige raskemal hetkel tõsta kui originaalsilindri koma on lõpus väljas ja õlg väike.
Kui koma on juba oma õla saavutanud lõppeb abisilindritel jõilise tõstmisa ala ära.
Abisilinder tõukab üles aga mingi hetk on tal vaja kaarekujuliselt hakata liikuma kabiini poole.
Vot ja siin saabki jõud otsa kuna pole keskmist silindrit mis aitaks õlakul liikuda kaare kujuliselt.
Segane jutt sai vist.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Kellaga pole veel mõõtnud. Keerasin tõmmitsaid lühemaks ja sain maast rohkem lahti.
Ma arvan(nagu siin on juba varem arvatud) et silindrid pole lihtsalt piisavalt võimsad selle nurga alt tõukama. Kas oskab keegi öelda, et kui ma panen sinna jämedamad asemele, kas ülejäänud kaadervärk peab sellele vastu. Ei ole plaanis pöördatru kasutama hakata.
Kuna rippsüsteem natuke toimis, tegin aiamaal künnikatsetuse, selle käigus sain tutika poola "eriterasest"(18g2 steel ) aisa kõveraks.
Postitused: 1,295
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Maksimumtõste, mida sa saavutada saad on see asend, kus silindrite silmad ja tõsteõlaku telg on ühel joonel. Kui sul sellesse asendisse silinder suruda ei jõua, siis teoreetiliselt jämedama silindriga saaks. Kas vastu peab - ei tea.
Kui jõu asemel mõistusega tahta teha, siis peaks silindrite kinnituspunkte muutma hakkama. Alumisi traktori suhtes tahapoole viima näiteks.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Tuleb välja jah et sobivad nad ainult tugisilindriteks, paigaldasin lisaks t40 peasilindri(oli rootorniiduki küljest võtta). Tõstab nagu vaja nüüd.
Väiksem silinder sai paigutatud(ja ka lisa silindrid alles jäetud) ka selle pärast, et tagasilla kaane küljes puudub originaal silindri kinnitus, on mingi plaat keevitatud ja 1 kõrv seal küljes. Tundub natuke kahtlane kas peaks vastu kui oleks anult sealt tõste. Tuletan meelde et tegu on mitte põllumajanduseks loodud traktoriga tehasest, vaid kommunaaltöödeks.
Poola spets ais läks veel kõveramaks, aga tuleb sirgeks teha ja tugevdused peale, saab vast asja.
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tere. Panin täna tähele, et MTZ "tahab ise" liikumise peal esisilla vedu sisse lülitada. Traktor 920.3 ja esisilla lülitus käib kangiga kolme asendiga (väljas, automaatne ja pidev). Välja lülitatud asendis on näha, et kang hüppab vahepeal ja liigub koos kerge "kõrinaga" ülespoole. Ka ise sisse ja välja lülitamine kangist nõuab tavalisest rohkem jõudu ja aega. Automaatne ja pidev režiim samas töötavad iseenesest hästi ja püsivad sees. Arvatavasti siis jaotuskastis mingi probleem/kulumine. Kas keegi on sellise probleemiga kokku puutunud?
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Ühel tuttaval ka MTZ- 920.3. Tal taoline probleem, et tagurpidi sõites hakkab esisild vedama kuigi on väljalülitatud. Mingiaeg pani ta uue vahepuki alla. Vaevalt ,et seal midagi on.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Kõige kindlam vahepuki remont on jäigaks teha see aretis. Saab laagreid ka topelt panna. Või läks kaks tihendit, täpselt ei mäleta. Igatahes aastat kümme kestab muretult. Muidugi piloot peab rahulik olema, nurkülekanded esisillas on järgmine kõige nõrgem lüli. Päris sita ja pilpa lugu ei ole ikka, aga järske lööke ei taha ja rattad võiks sõites maad ka puutuda, siis ei juhtu midagi.