Mini mopeedi üleviimine särtsuveole
#1

Sai siin abistatud inimest tema soovis viia Mini mopeed bensiiniveolt särtsuveole.

Vana mootori pealt said mõned vajalikud mõõdud võetud

   

Ja uus mootorikinnitus tekitatud ja mootori jaoks täpselt läbi treitud

       

Tagumine ketiratas tekitatud ja ketitähik sobilikuks ja sirgeks treitud

       

Asi prooviks kokku sääditud ja edasiseks koostamiseks ja käigukatsetusteks tellijale antud.

           

Veomootor läks selline

   

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#2

Pealkiri pani mind arvama, et kodanik Issigonise loomingusse taheti elekter sisse ajada, kuid ka seda tööd on kena vaadata.
Vasta
#3

Kas mootorikanduri mitmest sõõrist koosneval kujul on mingi kavalam tagamõte ka peale säästu?

Loodetavasti saame lugeda ka käigukatsetuste tulemustest.
Vasta
#4

Seda etiketti mootoril tuleks ,,disainida,, et 1800w asemel oleks 1000w, siis liigituks asi pisimopeedi klassi, mis ei vaja registreerimist, kindlustust, kiivrit ja juhiluba.
Vasta
#5

Mul oli ka kahtluse iva, et tekib seos kod. Issigonise loominguga aga see tekkis siis kui olin juba teema loomise nuppu surunud.
Kui pealkiri on muudetav siis püüan muuta.

Sõõrid.... no tuli selline tahtmine nii teha. Sedasi sai mootori kinni ja kogu kanduri ruumiliseks.
Sõõrid on 2mm fooliumist. Kas ei sobi?
Praegu on mul teada, et sõidab ja suudab arendada ~55km/h

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#6

(10-04-2022, 21:15 PM)M.R. Kirjutas:  ...
Sõõrid on 2mm fooliumist. Kas ei sobi?
...

Seda näitab aegSmile

Kui ära ei paindu, siis sobib hästi. Kaks distantsiga kihti peaks olema piisav selle "Kahepoolehobuselise" kinnihoidmiseks.

Lihtsalt tekkis vallatu seos Tšeburaškaga...
Vasta
#7

Käis apastraat täna minu juures, kadus nimelt ära mootori veotähiku mutter.
Mutter ise on M8vasak, tuli teha uus. Ja paremat ketti on ka vaja, venitab teist ägedasti.
Kett sai muidugi see mis tol hetkel saada oli, mitte märkimisväärselt kvaliteetne.
Sõitsin ka ise, särtsumootor on oluliselt ägedam kui vana sisepõlemismootor.
Kohalt minek on ikka väga äkiline. Akupakk on bensiinipaagi sees.

       

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#8

Kaugele sõita saab sellise massinaga?
Vasta
#9

Kas selline keti lahendus (ilma pingutita) polegi vahest keti venimise põhjus?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#10

(29-05-2022, 10:48 AM)Walter Kirjutas:  Kas selline keti lahendus (ilma pingutita) polegi vahest keti venimise põhjus?
Kuidas ilma pingutita?
Tagarattaga ju pingutatakse ketti.
Vasta
#11

Pidasin silmas ilma lisapingutusrullita. Kas selle el. mootori veohammasratas on samas kohas kui originaalis? Kiige erinevas asendis on keti pingus ju erinev (mitte palju aga siiski) - kui kiige kinemaatikat ette kujutad siis saab aru.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#12

Kiige kinemaatikat kujutan ette ja saan aru. Veohammakas on samas kohas kus originaalis tulenevalt kiige kinemaatikast.
Esimeses postis ju kirjutasin
"Vana mootori pealt said mõned vajalikud mõõdud võetud"
Kui kaugele saab?
Ei tea kamentaarida, praegu laetakse jutu järgi 2-3 päeva tagant aga palju sõidetakse, on teadmata...
Niisama garaashi nurgas ta igaljuhul ei seisa kuna 5 meetrit odavat ketti, õigemini ketilaadset toodet, on
igatahes otsa saanud. Kulu olevat ~1 kett nädalas.
Tuleva nädal hangin paki korraliku(kallist) ketti.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#13

Kas mootori istutamine kummipukside külge nagu algne mootor oli võiks ehk leevendada ning pikendada kettide eluiga?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#14

Kummipuksid sisepõlemismootori variandis omasid muud eesmärki kui keti säästmine.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#15

Selle keti rikub ära üliväike eesmine hammasratas kombinatsioonis keti pikkuse ja kvaliteediga. Soovitaksin kasutada o-rõngastega tsikliketti ja suurendada mõlemat hammasratast niipalju, kui saab. Ksf. M.R. suudab ilmselt kinnisilmi ja ühe seljataha seotud käega uued hammasrattad teha. Teine variant teha hammasrihma peale.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#16

Ketirataste hamba-arvud ja läbimõõdud on saadud konkreetsete matemaatiliste tehete tulemusel.
Eesmärk oli vältida vaheülekannet ja et oleks võimalik kasutada originaalset ketikaitset.
Tellija poolt toodud tillema ketiratta pistsin tellijale pihku tagasi ja saatsin uue järele. Oli selline sinise esmaspäeva ratas naljahammastega.
Keti tahtsin ka tagasi saata aga tellija arvas, et kui on kord ostetud siis laseme käiku ja kui ei kesta siis ostame parema.
Ka oleks ketiputiigis olnud raske mittekvaliteetsust tõendada. Väike hammmasratas oli silmnähtavalt defektne, see vahetati ära.
Põhiline probleem on hetkel ketis endas, 18 euro eest 5 meetrit normaalset, rääkimata kvaliteetset, ketti ei saa.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#17

Praegu vist ainus lärmakas asi seal ongi kett.
Hammasrihm oleks väga vaikne.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#18

Kett ei tee häält, häält teeb veomootor. Tal on selline omapärane jorin.
Natuke trollibussi meenutab.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#19

Proovime ära sellise keti

   

Kui kestab hooaja on hästi. Kui ei, siis tuleb suuremale ketile üle minna või ülekande
konfiguratsiooni muuta.
Elame-näeme.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#20

Kas mini mopeedil mitte 418 kett pole - no kui on teises mõõdus/konfiga hammakad pandud, siis saan aru...
neid ju igal pool saada ja D.I.D on küll igati asjalik - kestnud mul nõks suuremal loomal (voshod mootor, K58 raam, ees 15h ja taga 40h ~4000km) ja ressurssi veel küllaga e. lõtkud pole veel märkimisväärsed.
DID kett on hinnaga 35...40€ kandis.

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne