Hübriidtroll (ja emotsioonihunnikud)
#21

Need elektri- ja gaasi peal liikurid on kapriissed. Neile ämbriga voolu või gaasi teeäärde järele ei too.
HEAD AMPERDAMIST!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#22

Kogu selle pulli juures on üks irooniline fakt.
Istud Jüris pargipingi peal, väike õlmar vatjovka nurka peidetud ja vaatad, et kurat troll sõidab JÜRIS!!! Okei.. siis õhinaga räägid oma sõpradele, et troll sõitis Jüris ja kõik ütlevad, et sõber.. ära joo nii palju ning mitte keegi ei usu sind.
Vasta
#23

Eesti kõige coolilt jaburam vanatehnikaprojekt! Maailmas on igasugu asju Inimesed restaureeerinud ja uuesti üles ehitanud, ka ülisuuri: mõisatest lossideni ja lennukitest suurte laevadeni. Aga et võtan lõõtsaga elektri jõul kontraktliinist saadava energiaga liikuva ühistranspordivahendi, mis on maailma mõistes ikkagi harv ja haruldane transpordiliik-vahend, ja panen selle juhtmevabalt ringi sõitma... Ja siis sõidad lõõtstrolliga sirklisse tankima Wink
Vasta
#24

Järgmine tase oleks tramm panna samamoodi maanteed mööda sõitma..

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#25

(26-05-2022, 11:18 AM)andresp Kirjutas:  Kogu selle pulli juures on üks irooniline fakt.
Istud Jüris pargipingi peal, väike õlmar vatjovka nurka peidetud ja vaatad, et kurat troll sõidab JÜRIS!!! Okei.. siis õhinaga räägid oma sõpradele, et troll sõitis Jüris ja kõik ütlevad, et sõber.. ära joo nii palju ning mitte keegi ei usu sind.

Täna sõber oli oma autoga mul töökojas hoolduses ja jutu käigus räägib, et ta nägi jüris trolli sõitmas kui ma poleks selle teemaga kursis siis oleks küll vaadanud, mida sa tarbinud oled  Big Grin
Vasta
#26

(30-05-2022, 12:40 PM)Walter Kirjutas:  Järgmine tase oleks tramm panna samamoodi maanteed mööda sõitma..


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#27

Ega ca 70 ongi max mis veel kannatab. Üle hakkab kogu elektrivärk kiirelt vananema ja edasi võivad ka erinevad komponendid katki minna ja põlema.
Vasta
#28

Mul on üks väga rumal küsimus aga kuidas sellise Trolliga liikluses osalemine käib?
Vasta
#29

(08-06-2022, 00:08 AM)hobiautod Kirjutas:  Mul on üks väga rumal küsimus aga kuidas sellise Trolliga liikluses osalemine käib?
Arvan,et lihtsalt sõidad...Kindlasti vajalik kindlustus ja ülevaatus.
Vasta
#30

Ei tea täpselt, aga kiire googeldamine annab vastuseks, et oluline pole mitte korpuse vaid mähise temperatuur ja see sõltub isolatsiooni klassist.
https://americas.hammondpowersolutions.c...insulation
Vasta
#31

Paljud elektrimootorid töötavad kusagil 120 kraadi juures veel viisakalt. Aga sealt natuke edasi on juba oht demagnetiseerumiseks, olen seda ühel puhul kohanud.
Vasta
#32

(08-06-2022, 00:08 AM)hobiautod Kirjutas:  Mul on üks väga rumal küsimus aga kuidas sellise Trolliga liikluses osalemine käib?

Mul tekkis ka sama mõte. Silm nagu eespool ei seleta reg.numbrit. Mõtlen siis legaalselt...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#33

(08-06-2022, 18:34 PM)nustu826 Kirjutas:  
(08-06-2022, 00:08 AM)hobiautod Kirjutas:  Mul on üks väga rumal küsimus aga kuidas sellise Trolliga liikluses osalemine käib?

Mul tekkis ka sama mõte. Silm nagu eespool ei seleta reg.numbrit. Mõtlen siis legaalselt...
Kas te Tallinnas olete käinud ja mõnda reg.numbriga trolli näinud? Miks siis külas kohe kõik peab teisiti olema, aru ma ei taipa.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#34

See troll on nii hall ala, et siin mingeid reegleid leida eeldab tohutult juriidiliste materjalide lappamist.
Trolle ei registreerita, aga see on praegu ju pigem elektrimootoriga buss.
Nõuka aeg oli sellised isegi tootmises kus diiselgene vedas elektrimootorit.
Ebaseaduslik ümberehitus minimaalselt.
Kordniku reaktsioon võib olla õlale patsutusest anaalse (finantsi mõttes) noomituseni.
Huvitav mis juhtuks, kui Tallinna kontaktliini sarved pista? Elektrivargus või ka hall ala?
Edit kehtiv liiklusseadus : troll on sõitjate vedamiseks ettenähtud elektrikontaktliiniga ühendatud auto, millel on lisaks juhikohale rohkem kui kaheksa istekohta
Vasta
#35

(08-06-2022, 19:49 PM)raulex Kirjutas:  See troll on nii hall ala, et siin mingeid reegleid leida eeldab tohutult juriidiliste materjalide lappamist.
Trolle ei registreerita, aga see on praegu ju pigem elektrimootoriga buss.
Teekasutustasu peaks nagu maksma, aga see eeldab registreerimisnumbrit: https://teetasu.ee/payment
Vasta
#36

Ka linnas sõidavad vahel trollid ilma sarvedeta.
Ehk siis sarved alla tõmmatud ja ei ole pukseeritav s.t. täitsa ise omal jõul liigub.
Vasta
#37

See mootori ümber olev kast oleks vaja kuidagi paremini hingama saada sest muidu neid asju ära ei jahuta.
Näiteks radikale korralik kest ümber, kuhu ventilaator puhub tuulekojast õhu sisse ja teiselt poolt läheb kanal välja ja soovitavalt kasvõi läbi katuseluugi aga vähemalt ventilaatori tuulekoja pindalaga.
Generaatori poolt aga siseneb õhk ümber generaatori ja liigub ümber mootori ventilaatorisse.
Muul moel seda asja jahedaks ei õnnestu saada.
Järgmine võimalus on juba radikas kasvõi põhjaalla ehitada või miks mitte ka katusele, kus elektrimootor sellest õhku läbi imeb, kuid see oleks poolik lahendus, kuna mootor ja generaator on ikka kuumas kastis mis ventilaatorit vajab.

Sellise viguri liikluses kasutamine on aga trikiga küsimus ning enamvähem reguleerimata, kuna keegi pole tulnud selle peale, et keegi tahaks sellist asja eraviisiliselt tarbida.
Eeldades, et juht omab vastava kategooria juhtimise õigust ja suudab ära tõestada, et tegu on trollibussiga polegi nagu kuskilt kinni hakata.
Kas ja kuidas tema kindlustatud peaks olema ei hakanud väga peenelt uurima.

Igatahes liiklusseaduse § 76  punkt 8 ütleb, et "Trollibussi ja selle haagise registreerib ja nende üle peab arvestust nende omanik."

Edit:soovitan sõita üksi, kuna reisijate veol lisandub palju igasugu nõudeid, mille täitmine võib käia üle inimvõimete.
Vasta
#38

Reisijatega küll, aga näiteks kaubasaatja? Ja kas kuskil on kirjas, mitu neid võib olla?
Vasta
#39

Kuniks asi kontaktliini küljes ei ole, on tegemist hariliku M3 kategooria liigendbussiga ja sellest tulenevalt kuulub Transpordiametis registreerimisele.
Proovisõidud sünnivad hetkel kindlustuseta, nagu näib.
Vasta
#40

Tore, et meil on olemas nii palju teadlikke ja kuulekaid kodanikke. Võiks ju kohe delfisse või postimehele kirjutada.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne