Hübriidtroll (ja emotsioonihunnikud)
#41

Igal vorstil on kaks otsa.
Üks asi on pisut kodu ümbruses sõita proovida, teine asi on konkreetse seadusliku aluseta linna peale laiama minna.
Varem või hiljem pälvib selline tegevus politsei tähelepanu.
Tõenäoliselt kaasneb sellega trollide-trammide edaspidine müügikeeld eraisikutele ja vanad trollid-trammid lähevad otse hävitamisele.
Vasta
#42

(10-06-2022, 06:50 AM)metsakohin Kirjutas:  Tore, et meil on olemas nii palju teadlikke ja kuulekaid kodanikke. Võiks ju kohe delfisse või postimehele kirjutada.

Kuulekas kodanik loebki seadust ja teeb nii, nagu kästud. Kui kästakse rumalasti, siis ei maksa pahaks panna, kui keelust mööda minnakse. Mis parata, kui ma mõningase osa oma elust olen just regulatsioonide lugemisele ja kirjutamisele kulutanud (seadust kirjutada pole ette tulnud Smile).
Vasta
#43

Ärge trollige trolliomanikku. Las ksf. Raudteehull toimetab oma äranägemise järgi. Pole midagi lihtsamat, kui lasta politseiniku härral endale öelda, mis seaduse mis pügalat sa oled rikkunud. Kui ei leita sobivat pügalat, siis küll see lünga täiteks tehakse. Senikaua saab ju sellega ringi toimetada. Super projekt.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#44

(09-06-2022, 23:46 PM)Timm Kirjutas:  Kuniks asi kontaktliini küljes ei ole, on tegemist hariliku M3 kategooria liigendbussiga ja sellest tulenevalt kuulub Transpordiametis registreerimisele.
Proovisõidud sünnivad hetkel kindlustuseta, nagu näib.

Ei ole, sest ta on jätkuvalt trollibuss, mis kasutab lihtsalt alternatiivtoidet. Transpordiamet trollibusse teadupärast ei registreeri. Ainsana Baltimaades on Leedus trollid riiklikus registris.

Kui näpp nina nokkimiseks on juba nii sügavale aetud, siis mis tarkust selliste juhtude arvustamiseks pritsib? Täpselt analoogne lahendus.

https://youtu.be/oWh39Sgv80U
https://youtu.be/CQfZAt_neQo

Kui seaduslik alus puudub, siis on järelikult lubatud. Võib-olla on siin lihtsalt eestlaslik kadedus mängus, et keegi niivõrd originaalne suutis olla.
Vasta
#45

Jurist ma ei ole, aga liiklusseadus ütleb nii:

  88) troll on sõitjate vedamiseks ettenähtud elektrikontaktliiniga ühendatud auto, millel on lisaks juhikohale rohkem kui kaheksa istekohta;

Kui kaua troll võib sõita näiteks akude või geneka pealt ilma kontaktliinita, ma ei tea. Oletan, et politsei võis rahulduda seletusega, et kontaktliin on peamine või ainus energiaallikas. Kontaktliinist laetavate akude puhul poleks siis vaidluse kohta, geneka korral jällegi on. Aga siin jääme kohe kinni sellesse, mis on seaduse mõistes elektrikontaktliin ja mis õigusakt seda määratleb.

Samuti ei ole tegemist enam trolliga, kui istekohti jääb kaheksa või vähem (mis ta siis on, ma ka ei oska öelda. Kontaktliiniga ühendatud auto?)
Vasta
#46

Veel üks mõte:

Troll on kontaktliiniga ühendatud, aga liin on endal kaasas ja keras kuskil. Keegi pole öelnud, et kontaktliin peab kuskile kinnitatud olema ja seal ka vool peaks sees olema.
Vasta
#47

(12-06-2022, 15:45 PM)Seiklusminister Kirjutas:  Veel üks mõte:

Troll on kontaktliiniga ühendatud, aga liin on endal kaasas ja keras kuskil. Keegi pole öelnud, et kontaktliin peab kuskile kinnitatud olema ja seal ka vool peaks sees olema.

Ja nii need juristid head teenistust saavadki, et igaüks üritab musta rääkida tumehalliks, sest öös on kõik kassid hallid. Samas on vabal maal igaühel õigus arvata ja kui kellelegi ei sobi, siis kohus kaalub. Väga Suure Raha eest.

Eks säärased preparaadid proovinumbreid küsivad. Või suuri ja karwaseid mune ning head jutusoont kordnike ärarääkimiseks.

Edu ja õnne probleemivabaks liikumiseks kiiduväärselt jabura liikurigaSmile
Vasta
#48

(12-06-2022, 15:45 PM)Seiklusminister Kirjutas:  Veel üks mõte:

Troll on kontaktliiniga ühendatud, aga liin on endal kaasas ja keras kuskil. Keegi pole öelnud, et kontaktliin peab kuskile kinnitatud olema ja seal ka vool peaks sees olema.
Kõlab samas stiilis nagu "keegi pole öelnud, et sõiduautos torusid vedades ei võiks neid kokku keevitada" ja kogemata turvapuuriga lõpetada.
Vasta
#49

Vaadake seda küsimust natuke laiemalt.

https://www.tera.ee/elektripaigaldise-kait/

Kas täna vastavatest elektriala ettevõtetest keegi kirjutaks sellisele lahendusele alla, et on ohutu ja võib ekspluatatsiooni anda?
Tehnoülevaatuspunktil vaevalt sellist pädevust on, seega sealtpoolt nad seda teeliiklusesse ei luba suure tõenäosusega.
Ilmselt ka kindlustus seda liikurit ei liikluskindlusta.
Igasugused jutud, et mul on kontaktliin omal kaasas... no ei päde. Diiselgeneraator sõitjate salongis ei ole kontaktliin katuse kohal
Kas tuli see ratasliikur diiselgeneraatoriga tehasest? Ei tulnud, seega omavoliline ümberehitus.
Mingiks üksiktüübikinnituseks Maanteeametis soovin jõudu, seniks aga avalikele teedele sellega asja ei ole.

https://www.transpordiamet.ee/riiklik-uk...i-kinnitus

Oma hoovis või heinamaal kärutagu omanik niipalju kui soovib.
Ma tahaks selles asjas midagi positiivset näha aga ei näe, meenub ainult nali elektriku ja sapööri ameti ühisosast;
Nimelt eksivad mõlema ameti esindajad oma elus ainult kahel korral. Esmalt ameti valikul ja teine kord...

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#50

(12-06-2022, 17:03 PM)M.R. Kirjutas:  Ilmselt ka kindlustus seda liikurit ei liikluskindlusta.

Kas tuli see ratasliikur diiselgeneraatoriga tehasest? Ei tulnud, seega omavoliline ümberehitus.
Omavoliline ümberehitus küll,aga kui korralikult tehtud siis avaldus ark-sse,et mida teha soovid,saad ümberehitus loa,ekspertiis vaatab asja üle ja on lootus üritus legaalseks saada.Kindlustuseks ju vajalik teh pass koos tehniliste andmetega.Tuututan seetõttu,et olen korra ümber ehitanud masinat ja paberid ka korda saanud ja antud teema koogipoolega pisut kursis.
Vasta
#51

Mis krdi foorum see on,kus lampi vastuseid kustutatakse!

Võite kõik minu teemad kustutada,headaega,kommunistid!
Vasta
#52

Minu poolt kustutatud postitused on taastatud. Põhjustest pajatan pikemalt hiljem.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#53

Teema oli küll väga sarnane siin viimasel ajal levinud päheistumistele ja elamisõpetustele, aga ühe pisikese erinevusega - teemaalgatajat see kõik hetkel ei seganud, sest klubi analüüsis võimalikke ringisõitmise tagajärgi. Ta ei öelnud ju kordagi, et olge ometi vait.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#54

Mina ei tea. Mul on küsimused.
Kõigepealt neile, kes julgustavad liiklusesse sukelduma, väites, et juriidiliselt on kõik korras. Kui nüüd juhtub, et mõni ametiisik ikkagi leiab seadusepunkti, mille alusel trahv määrata, kas teie tagantkiitjad olete valmis solidaarselt selle summa maksmises osalema?
Teiseks neile, kes palehigis püüavad tõestada, et tegemist kriminaalse tegevusega. Mis te sellest saate, et kaudselt püüate abistada neid, kelle töö on seaduste järgimise üle valvamine? Ma saan aru, kui korralik kodanik tõstab kära, kui keegi varastab või liigub ringi reaalselt ohtliku vahendiga, aga antud juhul, kas on vaja ideid anda, mille alusel väänata. Mina kardan, et varem või hiljem sellest mingi jama tuleb, aga mida vähem möla, seda hiljem, sest oma peaga nad mõtlevad aeglasemalt.
Vasta
#55

(12-06-2022, 22:48 PM)Marko Kirjutas:  Teema oli küll väga sarnane siin viimasel ajal levinud päheistumistele ja elamisõpetustele, aga ühe pisikese erinevusega - teemaalgatajat see kõik hetkel ei seganud, sest klubi analüüsis võimalikke ringisõitmise tagajärgi. Ta ei öelnud ju kordagi, et olge ometi vait.

Nägi sedamoodi välja küll, kuid see ei seleta teema algataja lühikest süütenööri. Igatahes taastasin tüliõunaks olnud postitused ning analüüs võib jätkuda.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#56

Mina isiklikult olen igasuguste hulluste poolt. Lõõtsaga troll - super. Kuna mul on kuri naine kodus, siis ma ei saaks endale seda lubada. Zil pidi ka liiga suur olema kahjuks.

Ja ma ei tembeldaks kedagi seaduserikkujaks - AGA numbriteta aparaadiga ringi seigeldes võiks olla võimalikele küsimustele vastused olemas. Vastasel korral võib lõpetada registreerimata lõõtsaga diiselbussiga, millel on lihtsalt elektromehaaniline ülekanne ja see on ebamugav ja kulukas tõdemus.
Vasta
#57

(13-06-2022, 09:41 AM)isandpauk Kirjutas:  Igatahes taastasin tüliõunaks olnud postitused ning analüüs võib jätkuda.
Mis arutelust enam juttu saab olla?
Sa tapsid omas mõtlematuses teema! Läks lappama küll see targutamine, nõus, aga sina olid see, kes valesti sekkus seal, kus sekkuma ei oleks üldse pidanud.
Vasta
#58

Et need ninnatõmbamis-herned ka otsa ei saa. Jätaks õige vana hea nõukamentaliteedi ehk tagantjärele süüdistamise ära - postituste taastamine on hakatuseks piisav "sorri, ei tulnud kõige paremini välja"-tõdemus. Teema- ehk trollikaugema kriitika tõstsin siit eile hilisõhtul aga mujale - las jääda siia vaid (trolli)sarvede ristamine.

Ma loodan, et ksf raudteehull võtab emotsiooni lahtudes rahulikult ning jätkab ikka oma ägeda projekti kajastamist. Seadusandlik pool ja selle rakendamine on kahtlemata huvitav, aga mõtlemis- ja vastutusvõimelised inimesed ei vaja seadust päris kõike reguleerima. Me ei ela küll enam kaootilistes üheksakümnendates, aga loodetavasti ei muutu me ka ühiskonnana nii steriilseks, et vaikimisi-seisukohana ei saa ega tohi teha midagi enne, kui on tõestatud, et selle tegemine on võimalik ja lubatud. Või siis et veidi liig kitsastest raamidest ei tohi väljuda, kuna raam on püha.

Inimesed on erinevad, aga mulle pakuks sellise eluka nägemine liikluses positiivset emotsiooni ja mõtteid "ei tea, kuidas ... on tehniliselt lahendatud". Mitte ei tükiks esmalt pähe küsimused, kas on ikka legaalne ja kas ma ei peaks ehk igaks-juhuks kusagile teatama, et legaalsust vajadusel kontrollitaks.

Kassidega seotud ksf-d tekitavad postitades küll sõkalde hunnikuid, aga nende sees leidub tihti ka kenasid terasid. Mõni on justkui hallitanud, ülal olev paistab aga hea. Kuna ise nii ilusasti tarkusetera kasvatada ei oska ja taaskasutus on moes, toon selle tsitaadina välja.

(12-06-2022, 18:13 PM)kassitapp Kirjutas:  Üldiselt, olles ikkagi ka ise mingisugustsorti eestlane ja mõisatallis seaduskuulekaks õpetatud esivanemate järeltulija, arvan ma, et seadusi ja nõudeid tuleb täita, kui on võimalik, siis võib neist mööda hiilida, elektriala isikuna arvan, et antud juhul pole elektriga üldse mingisugust tehnilist probleem, probleem on kõik njuutoni mehaanikas kinni ja kuhu pe rse sa selle masinaga ikka sõidad, hakkad Jürist Tallinna tööle käima vä? 
Kokkuvõtteks, mina ise hulle kardan ja isegi normalsetest katsun eemale hoida, aga antud juhul on igati toimiv aparaat valmistatud, minu lugupidamine ja muidugi ma aru ei saa, milleks seda oli vaja teha, aga välja tuli igal juhul hästi!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#59

(30-05-2022, 22:37 PM)Raudteehull Kirjutas:  
(30-05-2022, 12:40 PM)Walter Kirjutas:  Järgmine tase oleks tramm panna samamoodi maanteed mööda sõitma..
 See su näidatud "maavedur" kaalub trammist ikka rohkem. Raudteesõidukina kaalub vist sadakond tonni. Hakkame eemaldama kola. Mootor kaalub 30 tonni - Postimees kajastas kunagi ühe sellise veduri mootorivahetust ja mainis numbrit. Alusvankrid - kust pagan mul meelde on jäänud, et kumbki kaalub kuskil 20 tonni? Vist ajast, mil mulle meeldis Tartu jaamas neid elukaid lähedalt vaatlemas käia. Võtame mootori ja vankrid ära, niisis 70 tonni läheb maha. Veel kaalu kaob, kui eemaldada liigset kola. Aga ikkagi jääb järgi üle 20 tonni. Ma kahjuks ei tea, kui palju selle asja ümberehitusega kola eemaldati, kas vahetati ka mootor jne. Aga oletame, et nii võidi teha. Nüüd hakkame sellele uusi asju laduma. Kui palju need sillad selle asja all kaaluda võiksid? Pildi järgi oletaks, et julgelt 10 tonni tuleb juurde. Asja otstarbeks oli määratud mobiilne jõujaam - seega peab seal olema genekas. Võimalik, et suurem, kui on su trolli peal. Võibolla tõesti jäeti originaalmootor koos originaalgenekaga? Tuleb välja, et kaalukaotust ei saavutata ja nagu me teame, sel põhjusel see projekt soiku jäi. 

Kuidas saaks sellise asjaga sõita? Paljud sillad teel on liiga madalad või liiga nõrgad. Vähegi porisesse kohta ei lähe. Mõnigi elektriliin annaks katusesse suraka. 

Kunagi ma mõtlesin kah, et oleks raha, siis oleks täitsa pull teha maanteesõiduk vana diiselreisirongi vedurist või Raketa jõelaevast Big Grin 

Muuseas, maakulgureid on tehtud lennukikeredest. Näiteks... https://www.autoevolution.com/news/a-boe...43864.html
Vasta
#60

(17-06-2022, 21:43 PM)hall kass Kirjutas:  
(30-05-2022, 22:37 PM)Raudteehull Kirjutas:  
(30-05-2022, 12:40 PM)Walter Kirjutas:  Järgmine tase oleks tramm panna samamoodi maanteed mööda sõitma..
 See su näidatud "maavedur" kaalub trammist ikka rohkem. Raudteesõidukina kaalub vist sadakond tonni. Hakkame eemaldama kola. Mootor kaalub 30 tonni - Postimees kajastas kunagi ühe sellise veduri mootorivahetust ja mainis numbrit. Alusvankrid - kust pagan mul meelde on jäänud, et kumbki kaalub kuskil 20 tonni? Vist ajast, mil mulle meeldis Tartu jaamas neid elukaid lähedalt vaatlemas käia. Võtame mootori ja vankrid ära, niisis 70 tonni läheb maha. Veel kaalu kaob, kui eemaldada liigset kola. Aga ikkagi jääb järgi üle 20 tonni. Ma kahjuks ei tea, kui palju selle asja ümberehitusega kola eemaldati, kas vahetati ka mootor jne. Aga oletame, et nii võidi teha. Nüüd hakkame sellele uusi asju laduma. Kui palju need sillad selle asja all kaaluda võiksid? Pildi järgi oletaks, et julgelt 10 tonni tuleb juurde. Asja otstarbeks oli määratud mobiilne jõujaam - seega peab seal olema genekas. Võimalik, et suurem, kui on su trolli peal. Võibolla tõesti jäeti originaalmootor koos originaalgenekaga? Tuleb välja, et kaalukaotust ei saavutata ja nagu me teame, sel põhjusel see projekt soiku jäi. 

Kuidas saaks sellise asjaga sõita? Paljud sillad teel on liiga madalad või liiga nõrgad. Vähegi porisesse kohta ei lähe. Mõnigi elektriliin annaks katusesse suraka. 

Kunagi ma mõtlesin kah, et oleks raha, siis oleks täitsa pull teha maanteesõiduk vana diiselreisirongi vedurist või Raketa jõelaevast Big Grin 

Muuseas, maakulgureid on tehtud lennukikeredest. Näiteks... https://www.autoevolution.com/news/a-boe...43864.html

On juba peaaegu, et tehtud.

https://www.reddit.com/r/WeirdWheels/com...on_wheels/

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne