6bar ei ole kindlasti poolt töösurvetki. Enamasti testitakse r134 süsteemi 20-22 bar rõhuga. Ise olen ca 18-20 bar sisse lasknud.
Kindlasti ei soovita suruõhku, seda eelpool mainitud probleemile (niiskus). See niiskus ei hakka sul asju ummistama (jäätumine töötades) vaid ikka korrosiooni. See rikub ka süsteemis oleva õli (õli imab väga rikkalt niiskust). Niiskuse palanseerimiseks on süsteemis aga kuivati, mida võiks ka mõnikord vahetada, nagu sa vahetad auto mootoris õli ja filtit.
Nagu mainiti siis survestamiseks on lämmastik.
Seda lekkepeatajat ei soovita kuna see rikub ära süsteemi (ummistab ära paisudüüsi, kuivati või rikub pumba) nagu muudki lekkepeatajad.
Värvainest pole kasu kui süsteemi ei saa tööle panna, kuna värvainet ei liigutata ringi (selleks vaja ikka õige külmaine sisse lasta).
Lämmastiku ega muu surugaasiga ei soovita tööle sundida kuna need pole ette nähtud selliseks asjaks, ja võivad pigem kahju teha.
Vabandust kui midagi valesti kirjutasin, aga need on minu nopped elust enesest.
Edit: enamasti on lekkekohaks esimene radikas, tagumise ahju torud (kui paigaldatud) või mõnest avariist tingitud "haltuura remont".