20-06-2022, 21:01 PM
liiklus pole välja surnud,vaid inimestel hakkasid puhkused.alates septembrist on liiklus ,nagu tavaliselt.
(19-06-2022, 08:02 AM)taxopets Kirjutas:Lihtsalt infoks, et GPS ei arvesta et sa 90 alas sõidad 90,0 (või 70 alas 70,0) - seda kiiruse % mille abil saabumisaega arvutatakse peaks saama (enda vanal garminil olen muutnud) ise muuta igale teegrupile eraldi.(18-06-2022, 22:12 PM)tõnn Kirjutas: Sama asi GPS'i abil. Kui Jõhvist Tallinna sõidan siis GPS annab kohale jõudmise aja.Eks see on nüüd nii ja naa. Oletame, et sõidad seda Jõhvi Tallinna otsa iga päev edasi tagasi. See teeb 10 mintsa päevas ja 50 mintsa töönädalas. Juba natuke on.
Kui lubatud kiiruse asemel sõidan lubatust kiiremini siis võidad ehk 2 või 5 minutit. Selle võidetud ajaga ei tee suurt midagi.
(20-06-2022, 23:00 PM)edvard Kirjutas: Minu tavaline teekond Suurupi - Tallinn ja vastupidi , sel teel üle 70km/h kuskil lubatud pole ja tegelikult kui Rannamõisas Harku teelt raske koormaga veoauto ette jääb , siis sealt vastu mäge Rannamõisa kiriku juurde kus on kiirus lubatud 50 km/h , no ei lähe need veokad üle kuuekümne ,
...
(21-06-2022, 23:05 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Möödasõidu teemal panen veel puid alla.Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatav, seetõttu ei saanud ka valge Audi mõnuga vajutada möödasõidul nagu tavajuht oma autoga tõenäoliselt teeks. Lisaks kuna buss jäi Bolti poolt suurima lubatud kiirusega sõites ette, siis asus juht ka möödasõidule ja edasine ongi juba eelpool kirjeldatud kentsakas ja ohtlik juhtum.
Sündmuskoht eile hilisõhtune Tallinn-Tartu suunaga Tartu valmis neljarealise lõpule järgnev paremkurviga lõik. Ussisoo kant.
Osalised Bolt Drive kirjaga valge audi ja Lux Expressi buss.
...
Enne kurvi võtab audi vastassuuna ritta ja hakkab olematu kiiruste vahega vist möödasõitu sooritama(ega ta ometi arvanud et see pärisuuna teine rada...).
....Buss kaldub paremale ja pidurdab jõuliselt. Audi sisuliselt reastub viimasel hetkel pidurdava bussi ette ja jätkab ülejäänud seltskonnast õige pisut suurema kiirusega sõitu Mäo poole...
(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas: Lisaks kuna buss jäi Bolti poolt suurima lubatud kiirusega sõites ette, siis asus juht ka möödasõidule ja edasine ongi juba eelpool kirjeldatud kentsakas ja ohtlik juhtum.
(22-06-2022, 09:24 AM)CORRADOg60 Kirjutas:Ilmselgelt tegi juht ka valearvestuse möödasõidu ohutuse ja teepikkuse osas. Edasi tõenäoliselt tuli autokoolis pähetaotud õpetus, et ohu korral alati annab möödasõidetav pidurdamisega möödasõitjale vajadusel teed, et kunagi ei saaks juhtuda selline hull asi, et mõlemad kõrvuti pidurdavad.(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas: Lisaks kuna buss jäi Bolti poolt suurima lubatud kiirusega sõites ette, siis asus juht ka möödasõidule ja edasine ongi juba eelpool kirjeldatud kentsakas ja ohtlik juhtum.
Ja mis seletab möödasõidu tegemise koha väga veidrat valikut?
Neljarealisel sai rahulikult bussi taga tiksuda....
Ja peale kurvi tuleb pikk sirge...
(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas: Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatavJärjekordselt inimene mõtleb oma peas mingi asja välja ja serveerib seda kui fakti, järgneb terve hulk järgmisi, kes seda edasi kuulutavad jne. Kedagi ei huvita see ületamine, kuni kaamerasse ei sõida ja auto tervelt tagasi tood. Isiklik kogemus tänavu talvel
(22-06-2022, 15:04 PM)Jesper Kirjutas:(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas: Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatavJärjekordselt inimene mõtleb oma peas mingi asja välja ja serveerib seda kui fakti, järgneb terve hulk järgmisi, kes seda edasi kuulutavad jne. Kedagi ei huvita see ületamine, kuni kaamerasse ei sõida ja auto tervelt tagasi tood. Isiklik kogemus tänavu talvel
(22-06-2022, 17:04 PM)MellMellMell Kirjutas:Kirjeldatud olukorras peaks esmane prioriteet olema ikka liiklusohutuse tagamine ja võimaliku õnnetuse vältimine kasvõi lühiaegse kiiruseületamise hinnaga, mitte näpuga mingites tingimustes järje ajamine. 2014. aastal Saksamaal rendiautoga sõites ma ei taibanud isegi selle peale mõelda, et kusagil on mingid tingimused ja et mis seal kirjas võib olla.(22-06-2022, 15:04 PM)Jesper Kirjutas:(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas: Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatavJärjekordselt inimene mõtleb oma peas mingi asja välja ja serveerib seda kui fakti, järgneb terve hulk järgmisi, kes seda edasi kuulutavad jne. Kedagi ei huvita see ületamine, kuni kaamerasse ei sõida ja auto tervelt tagasi tood. Isiklik kogemus tänavu talvel
Soovitan Bolti kodulehel olevad rendiauto kasutustingimused läbi lugeda.
(22-06-2022, 15:04 PM)Jesper Kirjutas:Bolt Drive tingimustes mustvalgel kirjas, et kiiruspiirangu eiramisel trahv 250 eurot, seda et kuidas rikkumist tuvastatakse pole toodud.(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas: Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatavJärjekordselt inimene mõtleb oma peas mingi asja välja ja serveerib seda kui fakti, järgneb terve hulk järgmisi, kes seda edasi kuulutavad jne. Kedagi ei huvita see ületamine, kuni kaamerasse ei sõida ja auto tervelt tagasi tood. Isiklik kogemus tänavu talvel
(24-06-2022, 13:26 PM)Jesper Kirjutas: Asi polegi niiväga GPS-i tõendusväärtuses, vaid lihtsalt selles, et Bolt pole Europark, nende äriplaan ei ole üles ehitatud trahvide korjamisele. Selle trahvi määramiseks peab juht kuidagi silma jääma, stiilis lehes ilmub artikkel "hullumeelselt kihutanud Bolti rendiauto tegi..." ning siis kontoris võib-olla keegi võtab asja uurida ja sanktsioneerib. Mingi väheke ebaõnnestunud möödasõidu gaasipedaaliga korrigeerimise peale ei liiguta keegi seal kulmugi.Olgu, see pastakast väljaimetud probleem on tegelikult tulnud Bolt enda esindaja poolt nende rendiautode kohta, et autode kiirust hakkavad nad ka ise jälgima ja juhte hoiatama:
Ma sõitsin talvel, kui oma kühvel remonti ootas, poolteist Tallinn-Rakvere otsa pingevabalt 110-120-ga, enne kui märkasin, et märkidele on 110 asemel 90 ilmunud. Vanasti need 110 märgid korjati lihtsalt ära, anoh, eks rikkus ei anna häbeneda ja märgitootja tahab ka elada. Ükskõik mis tasandil automatiseeritud GPS-i järgi trahvitegemise korral oleks see arve ammu kohal olnud. Tingimused olid loomulikult loetud, põhiasi on tankida ja võtmeid mitte taskusse unustada
Niiet teoretiseerige vähem mingite pastakast välja imetud probleemide üle ja kiirendage rahus