See väike kaigas roolisamba paremas küljes on suunatulede kang.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Seal istme vasakul küljel on mingi kaigas küll, mille juures pigem piduritele viitav kiri. Pneumotorud lähevad sisse aga kangi liigutamisega mingeid hääli ega efekte ei kaasne. Õhusurvet justkui samas näitab.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2022, 09:58 AM ja muutjaks oli Janka.)
Kolmekäiguline sidurita toimiv käsitsi lülitav käigukast. Kolm edasi, kolm tagasi. Pneumaatikat täis kogu see värk kangist kuni käigukastini välja.
Vigu võib olla mitmeid, sest nii see pildil olev kobadik kui ka kasti küljes asetsev mehhanismus on tavalisele linnavurlele liiga keerulise siseehitusega.
Kui leiad mootori otsast sellise asja https://www.truck1.eu/img/Spare_parts_Tr...284108.jpg , siis tegemist sama asjandusega, millega liikusid kunagi ka enamus normaalseid metsamasinaid.
Ja veel täienduseks, et algab kontroll ikkagi õli hulgast käigukastis. Kui on eelnevalt miljon korda seal seljas vähese õliga või üldse kuiva kastiga katsetatud, siis on juhuseid, kus ilma tõsisema remondita see masin enam liikuma ei hakkagi.
Teadupärast pannakse rehvid veljele spets rasvaga,saab ka kodus seep lahustada ja sellega möglada,aga kas ka nt vedelseep sobib?Fairi ilmselgelt ei sobi.Poes müüakse,aga 5kg pütt ja kodus ei kasuta seda elusees ära oma tarbeks.
(11-07-2022, 13:53 PM)muska71 Kirjutas: Teadupärast pannakse rehvid veljele spets rasvaga,saab ka kodus seep lahustada ja sellega möglada,aga kas ka nt vedelseep sobib?Fairi ilmselgelt ei sobi.Poes müüakse,aga 5kg pütt ja kodus ei kasuta seda elusees ära oma tarbeks.
Lisaks ei kannata see 5kg pütt külma. Mul jäi sellest ainult mingi löga alles peale talve jooksul mitmekordset läbikülmumist.
Vedelseep on sageli lihtsalt liiga vedel võrreldes selle "päris" rehviseebiga aga kõlbab kasutada küll. Liigse seebi pesed ära ja ülejäänud kuivab kenasti ära.
Samamoodi saab vedelseebiga liigutada raskeid asju nagu seife jms. mööblit mööda põrandat eriti just seda viimast paari cm.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Mul raideri rehv sai naela,panin paela,aga suht vähe pidas.Siis kiskusin veljelt maha ja sisse korralik lapp ja auk pidas,aga ma tohman ei teanud nendest mögladest midagi ja panin kuivalt kokku ja 3 bar sisse ja mõni min ja tühi...Siis saestuudios uurisin lohvi,sees polnu ja soovitati seepi,vahtisin lolli näoga otsa ja kuulasin jutu ära.Kodus viilutasin pesuseebi viiludeks ja vette likku ja selle mosla sõrmega rehvile,suts veljele peale,trukk sisse ja mure murtud.Oli see liga üsna vedel...Müüja teadis pajjatada,et kui torutöödel sama seebilahus takule peale panna siis seda liidet enam lahti ei pidavat keerama...
Hetkel bussi rehv ka paelaga,aga kah ei pea ja läheb seen sisse.
Kas nüüd RS ehk Flora rohelist seepi saada pole? Ideaalne tubeless rehvile. Ei tee külmumine midagi, ei aja velge rooste, odav. Purgikaanest pintsel läbi,siis ei saja vihm sisse ega kuiva lisatud vesi välja.
Kas keegi teab, kuidas pildil nähtavat liidet uuesti tihedaks saada (või kas meitemaal keegi uusi müütab)?
Kontaktpindu olen proovinud puhastada, kuid endiselt surveall kipub kütust kergelt läbi tilkuma.
Nõuka armees poln'd miskit paremat remondivahendit käepärast kui kalts, siis sai sinna nupsu taha närudest harutatud puuvillast niiti keritud ja jäid nad kõik pidama.
Seda muidugi juhul, kui lekkis toru ja mutri vahelt (mutri tagant).
Kui aga keerme vahelt välja susises või tilkus, pidi avatud silmadega ringi vaatama ehk siis korras, ilma mõrata analoogi leidma.
(17-07-2022, 08:32 AM)ziim Kirjutas: Kas keegi teab, kuidas pildil nähtavat liidet uuesti tihedaks saada (või kas meitemaal keegi uusi müütab)?
Kontaktpindu olen proovinud puhastada, kuid endiselt surveall kipub kütust kergelt läbi tilkuma.
Vask ühendused, sh ka seibid, sai ajutiselt (loe:jäävalt) pidama siniseks kuumutades ja aeglaselt jahtuda lastes. väidetavalt pidada ka teras piisavalt pehmemaks muutuma, et uues asendis pidama jääb.
Toru koonuspind puhtaks ja tinakoppa kasta. Tekinud tinakiht on piisav tihenduseks, kuid üheks korraks, järgmine lahtiühendamine tähendab uut töötlust tavaliselt.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.