Belarus traktorid.

Tsitaat:Ei tahaks uskuda ,et mõni sekund peale neutraal asendisse asetsemist siiber lekib ja siis sulgub täielikult.
Kui pump võtab aegajalt pisut õhku ja need mullid satuvad silindrisse. Silindris (või jagajas) läheb aega kuni mullid kogunevad ühte kohta ja leiavad siis väljapääsu atmosfääri. See koht võiks olla ka kergelt rasvane väljastpoolt. Eriti kui arvestada, et pump olevat varem töötanud vana (setitamata) õliga ja ilma filtriteta. 


Kui muud lahendused ei kõrvalda viga, siis vaataks sedapidi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Hea pakkumine, aga see peaks jälle mõjutama kõiki siibreid suhteliselt võrdselt. Tõsi, laaduriraami tõstesilindrid on üsna pikad ja sinna mahub ka õhku paljuSmile
Vasta

(19-07-2022, 12:57 PM)v6sa Kirjutas:  Hea pakkumine, aga see peaks jälle mõjutama kõiki siibreid suhteliselt võrdselt. Tõsi, laaduriraami tõstesilindrid on üsna pikad ja sinna mahub ka õhku paljuSmile
See võib ainult ühe jagajasektsiooni kulumisviga olla, teistest õhk veel ei leki. Viga ei pea silindris olema, kuigi õhk sinna koguneb, väljub atmosfääri ikka jagajast.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Piirilähedaselt vähe õli süsteemis?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Vahetasin tõste ja kallutuse sektsioonid ümber ja tegi ikka sama trikki.. Pikapeale seistes vajub laadur täiesti alla, sama teeb ka tegelikult haakeraud, kui just lukustit (?) peale ei pane.
Eelmine aasta sai ühel tõstesilindril tihendid vahetatud, no kurjam isegi kui ühe poole omad oleksid perunas ja kui teisel korras, ei toimuks seal ju mingit vajumist.
Vasta

(19-07-2022, 20:55 PM)Xtreme Kirjutas:  Eelmine aasta sai ühel tõstesilindril tihendid vahetatud, no kurjam isegi kui ühe poole omad oleksid perunas ja kui teisel korras, ei toimuks seal ju mingit vajumist.

Kas need mitte paraleelselt ühendatud pole?
Mis takistab vajumist?
Vasta

(19-07-2022, 20:55 PM)Xtreme Kirjutas:  ...
Eelmine aasta sai ühel tõstesilindril tihendid vahetatud, no kurjam isegi kui ühe poole omad oleksid perunas ja kui teisel korras, ei toimuks seal ju mingit vajumist.

Paralleelis on need silindrid ja kui üks lekib, ei saa ka teine hoida, nagu juba eelkirjutaja kahtlustas.

Kui Sul vajub ka tühi haakeraud, siis on jagur lihtsalt peet... Mis juhtub hetkega, kui sealt käib peotäis liiva läbi puhastamata kiirliitest.
Vasta

Ilmselge, kui mingit liigutust ei toimu... On asi selle kahe poldiga kaane all .. silmaga ei pruugi nähagi olla, kuid k"pib ajud läbi...  Tõesti ei igatse enam seda tüüpi jagajat...
Vasta

(19-07-2022, 23:06 PM)I.A Kirjutas:  Ilmselge, kui mingit liigutust ei toimu... On asi selle kahe poldiga kaane all .. silmaga ei pruugi nähagi olla ...

Kuidas surveklapi leke mõjutab suletud siibriga silindrite tagasivajumist vaid ühel sektsioonil?
Vasta

Sul peaks kogemust olema,. et praktikas selle jagaja siibrid ei pea üle minuti midagi kinni...
Vasta

Selle peale ,et silindrid on paralleelselt ma üldse ei mõelnud  Smile Mõistus, mõistus..

Arvestades ,et sektsioone ümber tõstes tegi täpselt sama trikki ja, et silindrid on paralleelselt, siis on igati loogiline ,et konkreetset probleemi tekitab silinder, konkreetselt siis tihend(id) ?

Arvatavasti läheb jagaja niikuinii vahetusse ja sellest lähtuvalt sooviks teada, kas on ka mingit lääne alternatiivi ja mida täpsemalt peaks ümber tegema ,et sobituks russile?
Vasta

Kõik on oma fantaasia vili.. kui palju ujuvaid asendeid on vaja ja ajudega olevus päris kindlasti "originaal" kohta seda ei paigaldaks...
Vasta

Sektsioone 3-4 ,ujuvaid võiks olla 2-3 ja ma eeldan ,et kõigil jagajatel on nö hüdrolukk olemas ,et hoiab neutraal asendis?

Äkki viitsib keegi siia panna konkreetse isendi lingi, mis oleks sobilik mtz 80'le. Ja kui keegi on ümber teinud siis oleks tore ka pilte näha.

Aga põhimõtteliselt kui panna lääne jagur ja tuua ta aramatuuri alt välja, siis ei jää armatuuri alla peale pumba midagi muud?


edit: kas sihuke sobiks? https://www.trabiflex.ee/et/a/jagaja-3-s...asenditega
Vasta

Viidatu on ka kasutatav. Kontrolli, kas III sektsioon on fikseeruv tööasenditesse või kohese tagastusega. Arvesta, et praegusel ajal müüakse modulaarseid jagureid: vastavalt vajadusele komplekteeritakse siibrid ja fiksaatorid/tagastusautomaadid.

Normaalsel jaguril pole mingeid sulgeklappe vaja, siibrid on avades TÄPSELT. Big Grin  Kui süsteemis filtrit ei ole, siis kauaks seda täpsust muidugi pole.

Kuhu iganes jaguri paned, kata tuppaulatuvad voolikud pealt kasvõi kanistriküljega - pihkuv õlijuga võib teha palju kurja.

Mina oma hübriidrussil plaanin istutada tooli kõrvale põrandale ristkangiga neljase jaguri. Saab kangid normaalselt käe alla. 2715 lahendus on ka väga viis (lappa tema viiekümne teema eelmise kevade postitusi, seal on pilte).
Vasta

Polegi varem sellist asja kuulnud, et silindrihülss puru läheb. 
Vasta

(24-07-2022, 20:15 PM)deeremees Kirjutas:  Polegi varem sellist asja kuulnud, et silindrihülss puru läheb. 
Ikka aegajalt lähevad.
Viimasel ajal on rohkem kuulda olnud et Hiina hülsid seda teevad.
Isegi keerasin 2 tk puru koostamisel.
   
Ühel Sadkol tegi seda nalja isegi 2 korda umbes 5000 km vahega ja igakord hävis ka plokk ning väntvõll.
Seal olid plokil hülsi alumised avad umbes 3-5 sajandikku lõtkuga ja kui hülss alt plokile ei toeta murrab ülalt krae maha.
Lõpuks tegin kaliibri ja käisid mehed poode mööda proovimas plokke ning lõpuks said sellise kus hülsid läksid tihedalt sisse ja see sõidab nüüd mitmendat aastat.
Eks seal on veel põhjusi, kuid kõike ei jõua ka lahti kirjutada.
Näiteks paisus ühel mootoril kolb hülssi kinni, kuna jahutusava oli pooleldi kinni.
Vasta

Mul peaaegu sama jagaja pandud, P80-3xA1+K16 80L/min, 4 sektsiooni ja üks ujuvaga. Saab armatuuri aluse puhtaks. Jagajal kange parajalt nii palju küljes kui vaja, alguses sai ka 2-e sektsiooni peale üks joystick pandud aga ei sobinud see.
Ainuke häda et kui tahad kasutada ühe sektsiooni tagant teist jagajat(kartulikombain näiteks), siis nad ei fikseeru avatud asendisse, pidi tegema abivahendi.
Jagajal ise jookseb 5-s aasta ja nüüd natuke vajub alla pika peale, muidu pole häda miskit - väga rahul
Ma ütleks et see ongi mugavuselt nr1. tuuning mis on russile tehtud(õhkiste nr2. ja suur kaabin nr3.)
Üks pilt ka kuidas sai pandud
[Pilt: y4mlF_-kx_X6VVIe5sFiTxglQlhD2OWf5kwGm-W4...pmode=none]
Vasta

Paremale poole istme kõrvale või akukasti kanti sobib jagaja paremini kui originaal koha peale. Tuttaval poola kabiiniga russ ja tema pani akukasti kahesektsioonilise (üks haakerauale teine reservi) ja armatuuri aluse lõi puhtaks ja tegi osb-plaadist raami. Jalgadele tekkis kohe mõnusalt ruumi.
Originaal koha peale saab ka panna, aga minu arust sellel traktoril töötasid kangid nagu põkal - tõstsid haakerauda üles siis lükkasid kangi ka üles.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Kuldi lahendus on hea: tummine raam, mille servadele saab lihtsa plaadiga tekitada pihkumiskaitse. Jagur kah ei töllerda.

Armatuuri all on maru kitsas majandada, kuigi nüüdisaegne jagur on kitsam ja madalam ning sinna tekib ruumi juurde. Ning kangid jäävad endiselt totralt kaugele.

Fikseerumise puudumise saab tagastusautomaadi lisamisega kaotada. Sõltuvalt jagurist võib olla vaja ka uut siibrit. Samas - sobiv abivahend on kindlasti parema hinna-kvaliteedi suhtega, kui jaguri tuunimineSmile

Kangi töösuuna saab ometi omale sobivaks seada lihtsa voolikute ringitõstmisega. Ohutum on alati panna "allalase" (ehk surveta töötamine) ujuvasendi poolele - siis ei tule kogemata üle lükates teravaid elamusi.
Vasta

Ma seda eelviimast pilti vaatan kus jagaja salongis on ja ei kujuta kuidagi ette kui peaks ise sellega töötama...
Ümisev ja sisisev objekt niigi mürarikkas kabiinis ja veel üsna kitsal kohal.
Suutsin paar päeva tagasi küünarnuki ära lüüa vastu käsigaasi kangi, mis on niigi poritiiva peal ja sinna veel jagaja panna...
Pealegi suvel on seal niigi kuum ja kui selline küttekeha lisada ei lähe sellest sugugi jahedamaks.
Lisaks veel voolikute läbiviigud teha milleks kulub päris palju põrandapinda kui asi viisakalt lahendada kus nad läbi kummikorgi väljuvad et müra ja tolm sisse ei tule.
Siis kindlasti varem või hiljem on seal vaja miskit lahti keerata et õli kabiini jookseb.

Kuhu see jutt tüüris oli see, et väljaspool kabiini on päris hulga erinevaid võimalusi kuhu jagajat panna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 41 külali(st)ne