Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Tere
Kuna tundub, et T-40 est on saanud uus popp ja noortepärane liikur, mis on igas majapidamises ,siis teen siia sellise teema, et mitte kellegi teise projektiteemat ühekordsete küsimustega risutada. Samas ehk on abiks kellgile kes mingite tehniliste probleemidega maadleb.
Head kirbamist
Zurik
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Tere
Kas kogenumad kaasvõitlejad oskavad öelda. On võimalik, et tavalisel T-40 ei ole elektrisüsteemis kaitsmeid ette nähtud?
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 4,480
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
(20-07-2022, 12:24 PM)zurik Kirjutas: Tere
Kas kogenumad kaasvõitlejad oskavad öelda. On võimalik, et tavalisel T-40 ei ole elektrisüsteemis kaitsmeid ette nähtud?
[i]35 — предохранитель;
http://t40-tractor.ru/shema-jelektroobor...-t-40.html [/i]
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
20-07-2022, 18:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2022, 18:08 PM ja muutjaks oli
zurik.)
Tere
Aitähh aga sealt nähtub, et kaitsmed on vahel,vaadates aga oma traktorit ,siis ei leia ma sealt ühtegi kaitsmepesa ega ka jälge või kohta kus kaitsmed oleksid võinud olla. Sellest ka küsimus. Traktor ise oli vist 80 ndate algusest. T-40 kaitsmed ei ole ju kuhugi nurgataha ära pandud?
Vaadates natuke neid skeeme, siis ei tundu need kõik T-40 omad olema. On keegi kuulnud et T-40 on mootoriga klaasipuhasti või elektriventilaator? Või kesktulede lüliti ? Meenutaks nagu rohkem Gaz i skeemi vms.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 1,345
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
49
20-07-2022, 18:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2022, 18:18 PM ja muutjaks oli
Mahno.)
Ilma kaitsmeteta asja tehas vaevalt et väljastas, aga miks sa arvad, et sinu vanal traktoril veel tehase juhtmestik peal on?
Pealegi see kaitsmete värk ainult segab tööd. Ja nagu teada, on vene tehnika kallal küllalt käinud insenere, kes kõik tööd segava üle õla metsa viskab.
Kõik kaitsmed ei pruugi olla sulavkaitsmeid, vanematel vene aparaatidel tarvitati bimetallkaitsmeid ka, mis ei näe päris harjumuspärased pulgakesed-kahvlikesed välja.
PS toodud skeemil on kaitse asi nr 35 (räägitakse ainsuses). Skeemi järgi pakuks, et tasuks otsida kuskilt kabiini esimesest poolest.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
40 on ainult üks bimetall kaitse. Armatuiri sees vahib vastu valge nupp. Kogu kaitsmemajandus.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Tere
Ok lähen uurin millalgi lähemalt. Mustvalge joonise pealt leidsin, et seal on tõesti ainult üks kaitse. Aga kogu see süsteem tundub kuidagi segane. Eks muidugi ole 40 aastaga sealt igasugu elektrike üle käinud.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Tere
Elektriventilaator oli siis milline ? Asetses kus ?
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 466
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ventilaator minuteada oli pmst tavaline lauaventilaator ehk tiivikuga mootor, mis oli kabiini laes hüdrokangide kohal ja samuti oli seal ka laelamp ning samast kohast läks toide ka kojamehele. Praktikas see ventikas võis näo ära kratsida ja suur enamus on selle ventika välja visanud ja mul on ka juhtmestik ära koristatud ,et toiteall mingeid asju ega juhtmeid poleks.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Seal kabiinis on niigi kitsas et inimenegi sisse mahutada ja sellele propellerile seal küll ruumi pole.
Pealegi ega ta muud tee kui puhub piloodile laealt kuuma õhku näkku ja on ka tõhus vahend kergemate kehavigastuste saamiseks oma teravate metallist labadega.
Selline uus tiivik peaks isegi olema veel kuskil kui uus 40 osteti ja külge teda keegi sinna panema ei hakanud neil asjaoludel.
Tegelikult võeti see kabiin ka maha ära ja tehti varikatus torude peale, kuna kasutati teda enamuses heinateol ja kartulitega asjatamisel ning kumbagi neist vihmaga ei tehtud.
Ajendiks oli, kui sugulane väljudes pea lõhki lõi terava ukseäärega ja skalp pärast kokku tagasi õmmeldi.
Seda kabiini hindaks ikkagi üheks tõhusamaks kolhoosikorra lammutajaks.
Teisel endisel laudatraktoril mis bensiiniga käis oli ta muidugi peal ja seal pandi teravad servad kummivooliku sisse peitu.
Bensiiniga käiv traktor oli muide talvel väikest otsa teha mugav, kuna käivitus iga ilmaga ka vändast.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Minu traktoril õhuringlusega probleeme ei ole,teed mõlemad uksed lahti ja põllul töristades käib õhk kenasti läbi. Muidugi teab mis luksus ei ole aga tööd kannatab teha.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
On sul 40 originaal veljed või juba uuem mudel kus "unifitseeritud" veljed ehk nn russi veljed.
Russi veljedega oli regulli võimalus väiksem ja vist oligi 70cm vao jaoks.
40 originaalidega on regulli võimalus suurem. Saad kilpi tõsta velje sees ringi.
Tehti isegi nii, et nihutati ainult üks pool laiemaks või kitsamaks. Teist poolt ei puututud.
Tollipulk kätte ja mõõtma.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,595
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Lugege tähelepanelikumalt: jutt on kitsastest vahelharimise velgedest, need on kokku keevitatud, seega ainult kolm võimalust laiust seada,neist ükski ei sobi. Kolhoosiajal 40-ga ei mullatud, vähemasti meie kandis mitte.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!