[poolita] Kas ostaksid endale elektriauto?
#1

Peab vist ka omale parda kaamera hankima. 
Eile Maardus Põhjaranna teel rekka rekkas kinni mõlemal suunal  otsustas üks neiu, et 
Tesla kiirendus on piisav sõelumiseks.
Kui jõudsime kolonniga Peterburi teele 110 alasse kulges see Tesla kiirusega 90 KMH.

Nüüd ma saan aru miks siin kirutakse neid akusäästu inimesi.
Vasta
#2

Vahtralehte polnud?
Esimeses või teises reas?
Piirkiirus pole muide kohustuslik, küll tuleb siis paremapoolses reas sõita.
Vasta
#3

Polnud lehte,kolm rida ,teises reas ja kahe rekka vahel. 
St. Üks rekka kolmandas teine esimeses ja Tesla teises. Korralik tropp tekkis .
Vasta
#4

Rohkem mõistusevastaste manöövrite teema, aga näiteks Tartu maantee linnast väljuval suunal läheb tipptunnil kaks -kolm kilomeetrit, enne kui 70/90/110 autojuhid tee sõbralikult jagatud saavad. Elu paratamatus. Ja autosid on seal tropis igat karva kütusega.
Vasta
#5

Selles suhtes on sul õigus, et tartu maantee otsa peal (tipptunnil kuni Jüri ringini) on hulgaliselt kodanikke, kel piirkiiruse konseptsioon ja radade vahetamise mehaanika selgusetuks jäänud on.
Vasta
#6

(21-07-2022, 16:28 PM)raulex Kirjutas:  Rohkem mõistusevastaste manöövrite teema, aga näiteks Tartu maantee linnast väljuval suunal läheb tipptunnil kaks -kolm kilomeetrit, enne kui 70/90/110 autojuhid tee sõbralikult jagatud saavad. Elu paratamatus. Ja autosid on seal tropis igat karva kütusega.
See on probleemiks suvalise ristmiku peal! Gaasipedaal-akseleraator on vaenlane eestlase jaoks. Vanusega peaks ju rahulikumaks muutuma aga... aga sellelt poolelt peab linnas elektriautosid küll kiitma, et need "reageerivad" fooris Rohelisele oluliselt kiiremini kui fossiilkütuselised. Kui on veel manuaaliga ka, siis võib pooltel ristmikel üle kahe auto 100% legaalset ülepääsu juba imeks lugeda ja pääsedes suisa neljanda autona veel üle, otse loteriiüpiletit ostma sõita.
Aga siin võib olla ka seos: maakas ju elektriga sõita ei saa ja IGA tipptund mööda aastaid sõidetud teed orjama minnes on ju "uus "ja mitte üks fooritsükkel maakale meelde ei jää. Rohelise süttides algab alles mõttetöö: "Miks ma siin olen ja kuhu ma üldse lähen?" Samas põline linnlane sõidab elektriautoga ja kõigi linnas asuvate fooritsüklite ning ristmikelt ülejõudmise loogika seos kiirendusega on neil lihstalt emapiimaga veres. Aga siis satub see sama linnlane elektriautoga Peetri foori taha ja ÕUDNE hakkab: kahekordne kiirus! Ta on nagu kass elus esimest korda autoga loomaarstile mune maha lõikama minnes - hirmunud sellest õudusest, mis "meeletul kiirusel" autoaknast mööda vuhiseb Wink Mõistus tõrgub akseleraatorit muljumast...ja kui siis veel "tark auto" teatab - ofkoors on ju möödapääsmatu vajadus sisestada rüpperaal-armatuuri Tallinn-Kose, sest ilma ei oska ju linnlane autoga kuhugi sõita - et "kaasasoleva elektriga saate selliselt "hullates" sõita heal juhul Jürisse", siis on oleks vaja juba paanikatuba ja Päästeametit!
Vasta
#7

(21-07-2022, 16:45 PM)PlyVal64 Kirjutas:  See on probleemiks suvalise ristmiku peal! Gaasipedaal-akseleraator on vaenlane eestlase jaoks. Vanusega peaks ju rahulikumaks muutuma aga... aga sellelt poolelt peab linnas elektriautosid küll kiitma, et need "reageerivad" fooris Rohelisele oluliselt kiiremini kui fossiilkütuselised. Kui on veel manuaaliga ka, siis võib pooltel ristmikel üle kahe auto 100% legaalset ülepääsu juba imeks lugeda ja pääsedes suisa neljanda autona veel üle, otse loteriiüpiletit ostma sõita.

Samas mõnes teises kohas (nt. Vabaduse puiesteel) mõjuvad just need kõvemad akseleraatorimehed pidurina. Päris sageli kohtab selliseid, kes rohelise süttides kiireltkiirelt 65-ni kiirendavad ja siis järgmise foori taga seisma jäävad, sest see pole jõudnud roheliseks minna. Rahulikult kulgedes saaks järgmisest peatumata läbi, aga siis peavad ikka kõik seisma jääma, sest kiirekiire-mees jõudsi foori juurde liiga vara.

Sealsamas Peetris kehtib sama asi. Seal küll polegi vist võimalik päris rohelises laines sõita, kuskil tuleb ikka punane ette.
Vasta
#8

See foori taga munemine on ikka rohkem linna inimeste tekitatud:
1. Neid on tunduvalt rohkem maakatest (loe: mõne arvates seniilsed ja lollakad) ja munemine on ikka pea iga foori taga.
2. Neil on suvel aega küll, puhkus ju.
3. Sõidavad kolme silindriliste abimootoritega.
4. Kui omavadki suuremat liikurit, siis on tavaliselt talvest jäänud kulunud lamellrehvid all. Big Grin

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne