Postitused: 2,465
	Teemad: 41
	Liitus: Oct 2003
	
Maine: 
31
	 
	
		
		
		
		01-05-2022, 10:53 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2022, 10:57 AM ja muutjaks oli 
mossepower.)
 
	
		See on veel ka õige Saksamaal toodetud põrnikas. Mäletan veel kui esivanem samasuguse 18 aastat tagasi Saksast hobiautoks tõi, siis oli ka väga oluline aspekt, millest põrnika puhul räägiti, et kas on toodetud enne Golf I tootmise algust või pärast. Enne Golf I on ikka õige saksa rahvaauto, aga uuemad on üldjuhul toodetud üldsegi Mehhikos ning võrreldes saksa rauaga vähemväärtuslikud ja vähemihaldusväärsed.
Lisaks on veel meeles selline eripära, et vanasti (ca. 20 aastat tagasi) rääkisid Pärnu kandis meil kõik üldjuhul soomepäraselt VW Kuplast. Põrnikas ja beetle on siia keelde justkui hiljem tulnud.
Igatahes edu masinaga!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
	
	
		Läks eriti igavalt, käima sain ca 15 minutiga... 
Vahetada vaja kõik mansetid ja mõned silindrid. Muidu ok. 
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,250
	Teemad: 204
	Liitus: Jan 2004
	
Maine: 
64
	 
	
	
		Kas sellel ühepostitõstukil on ka mingi kaelakukkumise-vastane turvamehhanism? Küsin mitte mölisemise pärast vaid seetõttu, et oleks endal ka vaja midagi oma samalaadsele tõstukile välja mõelda.
	
	
	
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,826
	Teemad: 71
	Liitus: Aug 2009
	
Maine: 
26
	 
	
	
		Kunagi tisleriks õppisin siis räägiti,et tabureti jalg 5x5 cm ristlõige kannatab 5tonni massi oma pikkuse juures.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
	
		
		
		
		05-08-2022, 12:49 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2022, 12:51 PM ja muutjaks oli 
mlsluik.)
 
	
		Õlimaht silindris on piisavalt suur ja väljapääs niivõrd väike et see annab ca 10 sekundit aega alalt lahkuda...  
Saaks raamile lukustid ka tekitada metalli puuri ja mõne poldi näol, aga ei näe vajadust. Eluga ei pääse siit ilmast keegi. Parem elada kiirelt ja täiega kui pikalt vegeteerides ja mõeldes mis juhtuda võib. 
See vana kahveltõstuk on muidugi kodujuures saanud asendamatuks abimeheks, ei möödu päevagi kui sellega midagi ei laadiks või tõstaks.
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,575
	Teemad: 28
	Liitus: Dec 2002
	
Maine: 
39
	 
	
	
		See elukas vist kangutab 3+ tonni? Põrnikas ei kaalu sellest veeranditki. 
Pigem suurem oht on vast see, et ta kahvlite otsast maha libiseb kui näiteks mõnda kinniroostetanud polti toore jõuga lahti kangutad.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
	
	
		Panin prussid kahvlitele peale libisemise vastu ja ühtlasema tõstejõu jagunemise jaoks.  Tõstab vist ca 5tonni kui tagaraskus küljes oleks, mul see ära võetud sest üle 3 tonni pole olnud veel vaja tõsta. HUMMERI tõstab ka kenasti üles.
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,384
	Teemad: 24
	Liitus: Jul 2009
	
Maine: 
53
	 
	
	
		Kas põrrast sai isu täis, et müüki läks? Mis tal viga? Kere hapu?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
	
	
		Kera täitsa tubli 3+, sõitmist ei sega otseselt midagi.  Järgmine beetle olemas, see jääb üleliigseks.
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB