25-03-2021, 19:57 PM
Meil on paari viimase nädala jooksul tulnud kaks uut metsakat ning ühel on number ...GRL ja teisel ...LMB. GRL ehk "tüdrukute" numbreid olen viimasel ajal üsna palju näinud.
(04-08-2021, 21:40 PM)tõnn Kirjutas: Kas on võimalik tellida legaalset numbrimärgi koopiat kusagilt mujalt kui maanteeametist?
(04-08-2021, 23:16 PM)ZIL 131 Kirjutas: Kas rauast (roostesed) Eesti reg. numbreid võib ise uuendada?
Kas nendega saab teh. ülevaatusest läbi?
(05-08-2021, 08:54 AM)v6sa Kirjutas:(04-08-2021, 23:16 PM)ZIL 131 Kirjutas: Kas rauast (roostesed) Eesti reg. numbreid võib ise uuendada?
Kas nendega saab teh. ülevaatusest läbi?
Kui on hästi tehtud, siis kuidas peaks ülevaataja aru saama, kas värv on algne või mitte?
(04-08-2021, 22:09 PM)zazik Kirjutas:Tartus as Tartekplus asukoht Tehase 22 ja Tallinas Vabriku 2, swestal oü.(04-08-2021, 21:40 PM)tõnn Kirjutas: Kas on võimalik tellida legaalset numbrimärgi koopiat kusagilt mujalt kui maanteeametist?
Ei ole.
Ilma euromärgiseta numbreid küll tehakse, aga see on selline legaalsuse piirimail tegevus. Euromärgistega numbritel peavad olema turvaelemendid, nendega plaate toodab vaid üks ettevõte Transpordiameti tellimuste alusel.
Kui praegu on ilma eurotähisteta, siis tasub mujalt uued sebida. Peast kohe ei ütle kes teeb, aga nii Tallinnas kui Tartus peaks olema võimalused olemas.
(06-05-2022, 08:50 AM)Viin Kirjutas: Tere.
Kas keegi kaasfoorumlastest teab, millisest büroost jagatakse hetkel XVX numbreid?
Siim
(06-05-2022, 09:23 AM)zazik Kirjutas:Tänud, nagu paiskõlitus kombinatsioonid üle Eesti laiali.(06-05-2022, 08:50 AM)Viin Kirjutas: Tere.
Kas keegi kaasfoorumlastest teab, millisest büroost jagatakse hetkel XVX numbreid?
Siim
Mine Transpordiameti E-teenindusse, logi sisse, võta sõiduk > Numbrimärgi tellimine > büroos olemasolevatest valitav numbrimärk ja hakka sealt büroosid kammima. Näiteks Pärnus, Haapsalus, Jõgeval ja Jõhvis on XVX olemas, Kärdlas ei ole.
(05-01-2007, 21:18 PM)XTA Kirjutas:vilkar. Kirjutas:Tean audit millel oli v8 4,2 mootor peal ja numbriks oli tal V8. Nüüdseks vist audi juba arvelt maha kantud kuna sai ette paugu.Siia võib veel lisada Mersu numbriga A1, Ford Scorpio nr. I1, BMW Z8 nr. Z8. Eks sääraseid leidu veel.
(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas:(05-01-2007, 21:18 PM)XTA Kirjutas:vilkar. Kirjutas:Tean audit millel oli v8 4,2 mootor peal ja numbriks oli tal V8. Nüüdseks vist audi juba arvelt maha kantud kuna sai ette paugu.Siia võib veel lisada Mersu numbriga A1, Ford Scorpio nr. I1, BMW Z8 nr. Z8. Eks sääraseid leidu veel.
Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?
(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas:Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas:(05-01-2007, 21:18 PM)XTA Kirjutas:vilkar. Kirjutas:Tean audit millel oli v8 4,2 mootor peal ja numbriks oli tal V8. Nüüdseks vist audi juba arvelt maha kantud kuna sai ette paugu.Siia võib veel lisada Mersu numbriga A1, Ford Scorpio nr. I1, BMW Z8 nr. Z8. Eks sääraseid leidu veel.
Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?
I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
(30-08-2022, 20:22 PM)iisak Kirjutas:(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas:Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas: Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?
I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
(30-08-2022, 20:30 PM)zazik Kirjutas:Äkki lähtuks siiski mõnest allikast, mitte ei lahmiks umbes "ma ei tea ja ma ei mäleta" stiilis.(30-08-2022, 20:22 PM)iisak Kirjutas:(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas:Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas: Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?
I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
Numbrit saab hoiule anda piiratud ajaks, ma ei mäleta, kas pool aastat või aasta.
Loomulikult on olemas õhkõrn võimalus, et antud number on hiljuti hoiule pandud, aga väga vähetõenäoline.
(30-08-2022, 20:37 PM)iisak Kirjutas:(30-08-2022, 20:30 PM)zazik Kirjutas:Äkki lähtuks siiski mõnest allikast, mitte ei lahmiks umbes "ma ei tea ja ma ei mäleta" stiilis.(30-08-2022, 20:22 PM)iisak Kirjutas:(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas:Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.(30-08-2022, 13:29 PM)deus Kirjutas: Ega seda i1 omaniku kontakti või asukohta pole võimalik kuskilt välja kaevata?
I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.
Numbrit saab hoiule anda piiratud ajaks, ma ei mäleta, kas pool aastat või aasta.
Loomulikult on olemas õhkõrn võimalus, et antud number on hiljuti hoiule pandud, aga väga vähetõenäoline.
Tänasel päeval jääb numbrid inimese enda kätte, mitte büroosse hoiule.
https://transpordiamet.ee/registreerimis...kasutamine
"Registreerimismärki saab hoiule jätta viieks aastaks. Enne vastava hoiustamistähtaja saabumist teatab Transpordiamet hoiutähtaja lõppemisest registreerimismärgi valdajale kontaktandmetel, mille viimane on Transpordiametile esitanud."
(30-08-2022, 21:06 PM)zazik Kirjutas:Enne minu eelmist postitust ei saanud küll ühestki vastusest välja lugeda, et jutt oleks kuidagi puudutanud enda kätte jätmist "6 või 12 kuu või ei mäleta täpselt" puhul.(30-08-2022, 20:37 PM)iisak Kirjutas:(30-08-2022, 20:30 PM)zazik Kirjutas:Äkki lähtuks siiski mõnest allikast, mitte ei lahmiks umbes "ma ei tea ja ma ei mäleta" stiilis.(30-08-2022, 20:22 PM)iisak Kirjutas:(30-08-2022, 20:01 PM)zazik Kirjutas: I1 ei ole praegu registreeritud. Kuna taustakontroll ei näita üldse midagi, siis järelikult pole olnud registreeritud juba aastaid. Seega number on vaba, köhi ainult riigilõiv (1350€) välja ja ongi olemas.Kui number on hoiul, siis ei näita taustakontroll samuti mitte midagi, selleks ei pea aasta või viis möödas olema.
Numbrit saab hoiule anda piiratud ajaks, ma ei mäleta, kas pool aastat või aasta.
Loomulikult on olemas õhkõrn võimalus, et antud number on hiljuti hoiule pandud, aga väga vähetõenäoline.
Tänasel päeval jääb numbrid inimese enda kätte, mitte büroosse hoiule.
https://transpordiamet.ee/registreerimis...kasutamine
"Registreerimismärki saab hoiule jätta viieks aastaks. Enne vastava hoiustamistähtaja saabumist teatab Transpordiamet hoiutähtaja lõppemisest registreerimismärgi valdajale kontaktandmetel, mille viimane on Transpordiametile esitanud."
Ära haugu!
See on mingi uus poliitika siis neil. 2018 talvel sellist võimalust polnud, tahtsid füüsiliselt numbreid enda kätte ja tähtaeg oli suhteliselt lühike, kas 6 või 12 kuud.
Meeldiv tõdeda, et selles osas on samme mõistlikkuse suunas astutud. Nüüd tahaks veel hirmsasti teada, kas vanatüübilist (ilma euromärkideta) numbrimärki on võimalik hoiule võtta/jätta ja hiljem teisele autole üle kanda. Neli aastat tagasi selline võimalus puudus.