(04-09-2022, 16:25 PM)ZIL 131 Kirjutas: Ja vedukist ei sõltu midagi
Rehvid, rehvirõhud, silla puksid, amordid, roolisüsteem jne
Mõtlen kuni 4250 kg autorongi.
Kuuerattaline v kümnerattaline reka näiteks
Vedukist sõltub see, kas tunned-näed tuiamist või mitte
Või teatab tarkur ekraanilt, et taga toimub midagi kummalist ja et ta võttis midagi sellega ette.
Eks me oleme enamus elus romudega romusid sabas tarinud
Nõus - see võib olla päris kohutav kogemus. W124 läbi tagasilla puksidega ja seal sabas kõver ülekoormatud haagis...ei soovita vaenlasele ka! Omega polnud ka just parim vedur just samadel põhjustel.
Minu kõige "radikaalsem" kooslus on olnud aga selline ja sai see möödapääsmatu 60 kilti ka tehtud. Hirmus oli ja 60km/h oli juba raju andmine... Pilt petab, seisis nuka peal õues, muidu ikka oli konksule 60-70 kilo survet
416AGV passis pole üldse midagi kirjas, regmass on 1650kg ja tühimass 1136kg aga gonkakas oli "kergendatud". Törts tonni peale oli koos juhiga. Haagis oli passis 400 + 1400 kg, Avant 800 kilo ehk 200 kilo vedurist kindlasti raskem. Oleks see haagise kooslus olnud 2 rattaga teel, oleks ma kindlasti kraavis lõpetanud. Pidurid olid ka "olemas" ja miskit kolises ka taga aga... 4 ratast ja iseenda mõistus on need, mis sellistel puhkudel aitab.
PS: just Sõber kirjutas ja Tetis on
3,5 tonni kaaluv purjekas, mis oli siis kiilplokil rahvaauto sabas
Haapsalu ja sõit käis Ungrusse.
Too asjandus 2-teljelise O1 peal, mille ma Gävlest kohale vedasin ja jälle TÄNU haagise ehitusele kannatas sellega 100km/h sõita aga vedur on ka aus. Ahjah, ka see poolakate haagis, kus käib veel suur-kõrge tent ka peal, on just "samadel põhjustel" sellisena soetatud. Aga veetakse...tonn pole küsimus! See ongi
haagise valik ehk kriteerium. Vedur elik Phaeton valiti ka selle järgi
Sattus mõtlev Politseinik olema ja sai aru.
Tsitaat:Harukordne sündmus. Ma tõmbasin Phaetoniga öösel kell 3 oma Tetist. Pollar pidas rauteejaama juures kinni ja vangutas tükk aega pead aga trahvi ei teinudki.