31-08-2022, 21:07 PM
Õlid ja filtrid võin esmaspäeval anda, kui niikaua kannatab.
(31-08-2022, 17:41 PM)wagoneer Kirjutas:(31-08-2022, 15:45 PM)v6sa Kirjutas:Katsun nädala vahetusel pihustid maha saada sealt. Siis näeb täpsemalt mis seal on.(31-08-2022, 15:33 PM)wagoneer Kirjutas: Paneks oma probleemi ka kirja. Äkki kellegil on midagi vajalikku.
Sinna minekuks siis üks SantaFe aastast 2002 ja 2.0 crd. Aga pihustite tagasivool meeletu ja üks vist suisa koolnud arvuti järgi. Ehk oleks vaja veel elusaid pihusteid.
...
Kood? Aeromotors pakub, et see võiks olla 0 986 435 147. Aga mis seal tegelikult peal on?
Võib leiduda paar ülevaatuskõlbmatut, kuid veel toimivat füüsiliselt sobivat.
(31-08-2022, 21:07 PM)ivoalaska Kirjutas: Õlid ja filtrid võin esmaspäeval anda, kui niikaua kannatab.Kannatab julgesti. Ma alles nädalavahetusel üritan pihustid kätte saada. Siis veel natuke keevitamist ja roheliseks muundamist.
(31-08-2022, 21:13 PM)v6sa Kirjutas:See on küll hea nipp. Kindlasti proovin selle ära. Ma eriti igapäevaselt ja tänapäevaste mootoritega väga kokku ei puutu. Nii,et katsetan. Puhtaks tegemine on selline elementaarne tegevus(31-08-2022, 17:41 PM)wagoneer Kirjutas:(31-08-2022, 15:45 PM)v6sa Kirjutas:Katsun nädala vahetusel pihustid maha saada sealt. Siis näeb täpsemalt mis seal on.(31-08-2022, 15:33 PM)wagoneer Kirjutas: Paneks oma probleemi ka kirja. Äkki kellegil on midagi vajalikku.
Sinna minekuks siis üks SantaFe aastast 2002 ja 2.0 crd. Aga pihustite tagasivool meeletu ja üks vist suisa koolnud arvuti järgi. Ehk oleks vaja veel elusaid pihusteid.
...
Kood? Aeromotors pakub, et see võiks olla 0 986 435 147. Aga mis seal tegelikult peal on?
Võib leiduda paar ülevaatuskõlbmatut, kuid veel toimivat füüsiliselt sobivat.
Ilmselt oled teadlik, aga nende pulkade lahtisaamiseks tasub enne vägivallatsemasumist proovida mootoriga maha sutsutamist: lased starteriga ringi ja viskab ise välja. Kui juhtub käima minema teiste silindritega, võib kaugele visata... Pane mingi jope või suurem rätik katteks peale.
Nii puhta näoga pulgad tulevad küll enamasti lihtsalt keerates-tõmmates maha. Kompressoriga võiks enne urgitsemahakkamist uru puhtaks lasta ning mingit mõnuainet vahele valada/vurtsutada.
(01-09-2022, 11:19 AM)MeelisV Kirjutas: Mis rehvimõõt ?Unustasin vaadata. Aga järgmine nädal üritan sealt läbi põigata ja vaadata.
(01-09-2022, 11:26 AM)Telc Kirjutas: Kuidas ketivenituspinkidega läheb. Üks lasteratas ja üks toorik/doonor/kaalukandidaat (seisukord teadmata) on saadaval.
Asukoht Mustamäe.
(01-09-2022, 15:08 PM)isandpauk Kirjutas:Mis selleks aitamiseks tegema peab? Mulle võib kirjutada või helistada.(01-09-2022, 11:26 AM)Telc Kirjutas: Kuidas ketivenituspinkidega läheb. Üks lasteratas ja üks toorik/doonor/kaalukandidaat (seisukord teadmata) on saadaval.
Asukoht Mustamäe.
Kondiaurul toimivate masinatega on seis selline, et meil on 5-6 lasteratast olemas ning ka nimekiri justnimelt lasterataste soovijatest. Samuti on meil paarist kohast vanaraud kokku korjamata. Siis on Kia ka veel käsil.... enda igapäevatööst ja oma masinate remondist rääkimata.
Rattad võtame vastu küll - võib 24/7 tuua meie koopasse Põhja-Pealinnas, Nisu 18a. Kui peaksime ise järele tulema, siis kindlasti tuleme aga ei tea täpselt millal. Võimalik, et peale Kia-t.
Samas pole mul midagi selle vastu, kui mõni pealinnas resideeruv ksf. tuleb ja aitab ise kimbu rattaid välja jagada.
(02-09-2022, 12:04 PM)taxopets Kirjutas:(01-09-2022, 15:08 PM)isandpauk Kirjutas: Kondiaurul toimivate masinatega on seis selline, et meil on 5-6 lasteratast olemas ning ka nimekiri justnimelt lasterataste soovijatest. Samuti on meil paarist kohast vanaraud kokku korjamata. Siis on Kia ka veel käsil.... enda igapäevatööst ja oma masinate remondist rääkimata.Mis selleks aitamiseks tegema peab? Mulle võib kirjutada või helistada.
Rattad võtame vastu küll - võib 24/7 tuua meie koopasse Põhja-Pealinnas, Nisu 18a. Kui peaksime ise järele tulema, siis kindlasti tuleme aga ei tea täpselt millal. Võimalik, et peale Kia-t.
Samas pole mul midagi selle vastu, kui mõni pealinnas resideeruv ksf. tuleb ja aitab ise kimbu rattaid välja jagada.
(08-09-2022, 22:28 PM)isandpauk Kirjutas: Kia Sorento tegi peale turbo, õli ja jahutusvedeliku vahetust ning paljusid teisi pisiremonte edukalt esimesed tiirud.Kui eluvaim veel juhtumisi sees, siis võtame lahkesti korrata.
Nüüd jääb üle vaid pidurid/rattad üle vaadata, leida põhjus, miks üks vaakumklapp vibreerima hakkab ja siis rohelisega üle käia.
Ühtlasi täname ksf. DevilDeville, kes toetas projekti sobiva rohelise võõbaga ja tõi selle ise ka kohale.
(10-09-2022, 16:46 PM)isandpauk Kirjutas: Kia sorento remondisaaga jätkub. Nimelt otsustas masin eile foori taga seistes lihtsalt seisma jääda ja enam mitte käivituda. Peale garaazi pukseerimist selgus, et mootor on praktiliselt kinni. Starter jõuab vaevu keerata, võtmega vända otsast keerata ei jõua. Seda sõltumata sellest, kas pihustid on peal või mitte. Pihustiavadest midagi välja ei visanud. Mootoriõli lasin tiba välja ja seal metallijääke ei olnud.Nii igaks juhuks vaata kas generaator liigub. Ei või iial teada.... on ostetud minevikus kokku jooksnud mootoriga auto mis generaatori rihma eemaldamise järel oli matsupill. Lihtsalt generaator oli otsustanud kokku joosta.
Ettepanekud teretulnud.