Küsimused t-25A-1 kohta

(25-06-2022, 10:29 AM)MadR Kirjutas:  
(25-06-2022, 07:47 AM)2715 Kirjutas:  Võllil loksu ka on kui käega kinni võtta ja loksutada?
Tundub väga sellise hooletuse moodi asjana olema, kus lülitusmuhvi hambad on lastud piisavalt koonusesse kuluda et ise välja veab.
Eriti veel kui kang ka fiksaatori taha ei jää veel.

Olen muide seda lülitusmuhvi otsinud naabrimehega ja lõpuks sai kasutatu pandud, kuna poes olid nad nii pehmed et lõika või rauasaega pooleks kohapeal.

Võllil pole kuhugi poole loksu. 
Masinal jõuvõtuvõlliga algusest alates probleemid kui mina ta sain.
Lülitusmuhvi saab vahetada võlli eest ära võttes? Või peab hüdropaagi maha selleks kakkuma?
Minul oli sama jama. Võll loksus kui kurat, aga asi toimetas, kui lükkasin kangi nii kaugele kui läks ja siis fiksaatori taha. Kui otse fiksaatorist mööda lükates sinna fikseerisin siis loopis välja.
Vasta

Kust saab hüdroõli välja lasta? Pildil oleva korgi mutri alt tuli silma järgi ainult paar liitrit, see õli taseme auk? Või on see õige ava ja lihtsalt õli oligi liiga vähe sees?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Sealt lastakse välja.
Vasta

Miks 25 ei käi peale kütuse fitri vahetust rohkem kui 5 min. Sellepärast , et uue kütusefiltri otsa tihendid on nii halvast materjalist, et punduvad ümber pulga ja kütus ei mahu läbi. Vana filtrielement ja töötab jälle. Huvitav kas on olemas lääne analoogi filtrielemendile? Või tuleb tänapäevastele asjadele ümber teha?
Edu
Veiko

MTJ.EE
Vasta

(03-09-2022, 11:38 AM)Veiko Varik Kirjutas:  Miks 25 ei käi peale kütuse fitri vahetust rohkem kui 5 min. Sellepärast , et uue kütusefiltri otsa tihendid on nii halvast materjalist, et punduvad ümber pulga ja kütus ei mahu läbi. Vana filtrielement ja töötab jälle. Huvitav kas on olemas lääne analoogi filtrielemendile? Või tuleb tänapäevastele asjadele ümber teha?
Edu
Veiko
Milleks olla vahekorras?Cav 296 sobib asenduseks hääste.Kui jämefilter ehk settepoti sõel terve siis sobib see ka jämefiltriks,aga iga hooliv põkaomanik paneb läänefiltri,296 ühe potiga on ca 20 ja filtri element eraldi kuskil 2,5 ja elemendiga ostes kaasas ka uued tihendid ja elu on lill...
Vasta

(03-09-2022, 11:38 AM)Veiko Varik Kirjutas:  Miks 25 ei käi peale kütuse fitri vahetust rohkem kui 5 min. Sellepärast , et uue kütusefiltri otsa tihendid on nii halvast materjalist, et punduvad ümber pulga ja kütus ei mahu läbi. 
...

Jõudsid ka kammini...

Asendust ainult elemendile ei ole teada. 296 (või volkari voolikuvahelisele pütile) üleminek hammustab vaid korra.
Vasta

(03-09-2022, 15:06 PM)v6sa Kirjutas:  
(03-09-2022, 11:38 AM)Veiko Varik Kirjutas:  Miks 25 ei käi peale kütuse fitri vahetust rohkem kui 5 min. Sellepärast , et uue kütusefiltri otsa tihendid on nii halvast materjalist, et punduvad ümber pulga ja kütus ei mahu läbi. 
...

Jõudsid ka kammini...

Asendust ainult elemendile ei ole teada. 296 (või volkari voolikuvahelisele pütile) üleminek hammustab vaid korra.
Voolikute vaheline maksab ca 7 rutsi,aga 296 kasuks rääbib see,et viimasel all läbipaistev klaaskopsik millest näed ka mis filtris toimub.Olen mõlemit kasutanud ja edaspidi 296.
Vasta

(03-09-2022, 11:38 AM)Veiko Varik Kirjutas:  Miks 25 ei käi peale kütuse fitri vahetust rohkem kui 5 min. Sellepärast , et uue kütusefiltri otsa tihendid on nii halvast materjalist, et punduvad ümber pulga ja kütus ei mahu läbi. Vana filtrielement ja töötab jälle. Huvitav kas on olemas lääne analoogi filtrielemendile? Või tuleb tänapäevastele asjadele ümber teha?
Edu
Veiko
Oma T16'l oli sama jama. Vahetasin kevadel filtri ära, mingi pool tundi käis ja siis surnud. Toru lahti, pumpan, küte läbi ei käi... Mõtlesin, et mingi solk paagis või miskit aga sai kõik ära vahetatud/puhastatud ja järgmine filter sisse aga siis ikka natuke käib ja siis kooleb maha ja jälle sama jama... Lääne filter oleks ilmselt mõistlik aga kui tahate olla laisk nagu mina, siis minu lahendus probleemile oli selline, et võtsin selle kummi seibi sealt filtri elemendi pealt korraks ära, lõin augurauaga augu natuke suuremaks ja panin tagasi, nüüd on terve suvi murevaba olnud.
Vasta

Konserveerimis tähtaeg veits üle läinud, aga kõlbab vast kasutada?
                                 
Vasta

Kui nõelad seest kätte saad ja roostes pole siis bensiiniga puhtaks ja see nagu väike varandus juba mis kestab erinevalt praegustest otstest.
Vasta

Õlirõhk kõigub kallakutel sõites, nagu oleks õli vähe, aga kõik normis. Kas õlipump  läbi?

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

(18-09-2022, 20:51 PM)Naabrivana Kirjutas:  Õlirõhk kõigub kallakutel sõites, nagu oleks õli vähe, aga kõik normis. Kas õlipump  läbi?
Pump pumpab õli ja reduktsiooniklapp hoiab kindlat survet.
Vasta

Tellija soovil sai ette võetud hüdropaagi võlliava taastamine.
   
Uuel võllil oli tsentrite vahel viskumine umbes 6mm ja mina aru ei saa mis imepingil nad need nuudid on lõiganud ja selle võlli üle treinud aga ära pidi selle parandama.
   
Võlli vaja paagi tsentreerimiseks freespinki.
Mul selline hea pink kus kahe tsentri vahel lihtne asju üles seada.
   
Tahtsin teha 50mm välismõõduga puksidele aga kulunud rohkem ja läks 52mm peale.
   
Isegi faasi tegin nagu peab.
   

Nüüd muidugi kõhklus, et palju tööd tehtud ja ilmselt ka kallid puksid sisse aga see võll...
Võll nimelt nii pehme, et alumiinklotsiga koputades läheb süüdimatult mõlki ja mõõt on ka 0,3mm alla 56mm.
Ostetud muidugi ka kohalikust kvaliteetosade poest ja nüüd mõtlengi, et kui selle võlli sinna sisse ära painutab on kõik see töö asjatu ning tellija õnnetu.
On keegi selle võlli kõveraks saanud või teab kas ta originaalist on kõvem kui see millel HRC mõõtja annab ilmselt alla 12 ühiku kõvaduseks?
Vasta

Puksid ka tehtud ja sai tihe.
Materjal õliga imenduv malm.
   
   
Kui see nüüd ära paindub siis oioioioi seda ropendamist...
Vasta

Venes kulibiinid treivad treipingis selle ava suuremaks ja puksid sisse,juutuubis päris mitu multikat suisa...Võll pehme jah,mul õnnestus ka astaid tagasi apsakas teha.Taga oli kraana ja kraana otsas rippus big bäg kott milles oli mingi kogus mulda ja tagurpidi vist sõitsin aeda ja vist vajus keskel ühte serva ja väänas korralikult võlli ja pärast õnnetust oli üks ais maas ja teine taevas...kraana tuli tagant eemaldada,sest muidu sõita ei saanud enam.Võtsin ühe poole hoova maha ja tõstsin nuudi sellisesse astmesse,et enam vähem ühe kõrguselt ülemised hoovad ja nii tänaseni.Täna muidugi juba teine ja parem kraana/tõstuk taga ja seekord juba keerab hüdro pealt,eelmine oli ilma.  https://www.youtube.com/watch?v=SO8UYxAX8hY , https://www.youtube.com/watch?v=2-ScfzClb1s
Vasta

Võllil veel korra peatudes:
Ma saan aru, et tänapäeval võib igaüks toota kõike mis ei plahvata ega kiirga aga no kui hakata tootma detaili mis käib teise tootja masina külge siis selle detaili kohta peab olema ometi joonis ja tootmise tehnoloogia.
Seal on kindlasti käsitletud ka detaili pinnasiledus ja kõvadus ning need ei vasta kumbki siin ligilähedaseltki originaaltootele.
Järelikult pole ta mitte varuosa sellele masinale vaid selle masina praakosa, mille tootmine on teadlik tarbija petmine.
Isegi mina suutsin leida kataloogist selle võlli kõvaduse mis on HRC 38-45 aga sellel võllil on 12-16!!! Samuti läbimõõt tööpinnal on 46+0-0,05 aga oli 45.7!!!
Ma küll seaduse järgi peast ei ütle, kuid nende teadmistega peaks olema kohustus see kas nõuetele vastava vastu vahetada või raha tagasi maksta.
Vasta

Kui põkatsit enam vähem sihtotstarbeliselt kasutada siis näiteks veneaegse võlli kohta pole kuulnud, et tiiru peale keerab. Küll aga tõsisema töö korral andsid nuudid järele. 
Sama kardaks selle uue pehme võlli juures, et ühel päeval keerab lihtsalt nuudid siledaks või läheb loks nii suureks, et hakkab tööd segama.

Selle loksu puhul vanal ajal tehti lihtne rats. Puuriti paar auku sisse võlli ja õlaku liitekohale ja virutati katanka kuvaldaga sisse. Uskumatult kaua pidas vastu ümara kiilu kohta.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Minu põksil on neelduste kohaselt cccr aegne võll sees.
Vasta

Tõenäoliselt see võll ikka väändub  ja töö läheb nahka. Oleks vaja korralik võll teha või hankida.
Vasta

(23-09-2022, 06:31 AM)Laurimetall Kirjutas:  Tõenäoliselt see võll ikka väändub  ja töö läheb nahka. Oleks vaja korralik võll teha või hankida.
Võll olla juba paindunud tagaratta ülestõstmisel ja nüüd ei saa silindri kõrva enam kätte.
Ei jää midagi üle ja tuleb hakata uut võlli tegema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne