(24-09-2022, 19:06 PM)Naabrivana Kirjutas: Mis arvate kas sellel lingil toodud agregaadist saaks normaalse kompressori teha?
https://www.elektrimasinad.ee/et/teenuse...pressorid/
Üks taoline kompressor aga 2-sil on olemas.
Seda isendit ei tunne aga mul töökojas on umbes 6,5 Kw mootoriga kahesilindrine isend õhku tootmas.
Rõhku suudab teha pisut üle 40 bar enne kui mootoril jaks lõpeb aga reguleeritud on 8 bar peale.
Sellega käivitub igast asendist ka rõhuall ja muidu on hea vaikne asi tänu oma paksule kestale kus kõik on ilusti koos ja seesolev õli jahutab mootorit.
Puudustest võiks mainida kuumenemist üle 30 min järjest käimisel ja õlikulu.
Kuumeneb just silindrikaas ilmselt 100 kraadini sest vesi säriseb peale 45 min käimist aga on ta olude sunnil käinud ka 2 tundi järjest ning kahju pole sellest sündinud.
Teoorias muidugi ei tohiks nii teha, kuna teda on mõeldud külmaaine jahutama ning õli peab ka süsteemis liikuma.
Õli tuleb umbes 100 ml ühe aastaga lisada ning õlipüüdja on võrguga potsik tehtud kust kraanist saab välja lasta.
Õhupaak on 200 liitrit niiet käima läheb teinekord vaid paar korda kuus kui vaid midagi puhuda ja pumbata.
Tahan veel ühe 200l paagi lisada.
Eripärana PEAB tal olema ühenduses seadis mis lubab tal ainult õigetpidi pöörelda, kuna ta õlitus on lahendatud vaid õlitõrjekeermetega võllil mis ajavad kepsudele õli ja tekitavad mähistel õli liikumise.
On ju täiesti kinnine asi ja kuskilt ei näe kumba pidi pöörleb ning valesti pannes on iga minutites, kuna tal pole sees ühtki veerekehadega laagrit.
Tungivalt on soovitav ühendada seesolev bimetallkatkesti et mootorit mitte ära küpsetada.
Ma sain ta muidugi kui ta oli põlenud laos kus elektrikarp oli sulanud ja värv maha põlenud kuid töötab.
Suuna määramiseks võtsin lahti ja tegin ehituse selgeks mispidi käib ja siis vedruga riputasin lakke ja vaatasin kuhupoole käivitusmoment teda liigutab.
Tegu selle kompressori suurema vennaga aga tootja Comef.