Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mistahes sõiduautol on tagumised kettad nurisünnitis.
kähkusõitmise masinad ja jõhkraid koormaid vedavad isendid on teine teema.
trummel teeb sama töö nurisemata ära ja kordades pikema vahetusvälbaga.
aga no eks jupimüüjad ja lukksepad tahavad ka palka saada.
treimisega oma sama asi. kui paksust piisab, siis loomulikult tasub treida.
aga jupimüüja ja lukksepp teevad valju kisa seepeale.
Postitused: 498
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Kui ta sul 6 kuud õues seisaks, siis peale seda võiksid kettad küll kohe minema visata.
Postitused: 1,600
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
54
Mis krt selle kettaga peaks juhtuma kui ta 6 kuud õues on? Kui ta sul juba nagu ussipuru ja mõrasid jamasid täis,siis peaks ta nii ehk naa välja juba vahetama. Ja klotsid jäävad ka ketta külge kinni piuksuga kui ikka kässar hoolsalt peal on ja auto pikemalt seisab. 3 sel buumeril peale talve lumehanges(proua oli ka viimaselt sõidult tulles kässari peale venitanud),sai klotsid kettalt kätte juppidena ainult. Kettad muidugi ei olnud ka teab mis head enam. Vähemalt sai uus omanik omale vileuute ketaste/klotsidega buumeri
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Ketta ja klotsimaterjali on väga erinevaid. Kunagi omasin audi 80 B4, millel olid Saksast tuues 4 x uued suportid, kettad , klotsid. Paar esimest aastat ei teadnud midagi piduritest, aga siis vahetasin töökohta ja tööl olles auto seisis alati ca 2 nädalat. Selle kahenädalase seismisega jäid esipidurite klotsid ketta külge kinni, lahti tulid väga kõva pauguga. Peale klotside vahetust läks asi paremaks(uus klots, vana ketas), aga päris ära ei kadunud, kolvid,liugurid ja klotsid liikusid vabalt. Hilisemate autodega seda jama ei ole esinenud.
Postitused: 1,595
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Sain lõpuks targaks. Mõtlen ja mõtlen, et miks mõned autod (loe: juhid) teisel hästi pepus sõidavad ja poole sellest ajast piduritulesid põletavad - piduri kettaid puhastavad. Neile vist on juhtunud väga pasast materjalist kettad.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(18-10-2018, 20:26 PM)metsakohin Kirjutas: Sain lõpuks targaks. Mõtlen ja mõtlen, et miks mõned autod (loe: juhid) teisel hästi pepus sõidavad ja poole sellest ajast piduritulesid põletavad - piduri kettaid puhastavad. Neile vist on juhtunud väga pasast materjalist kettad.
Just nii,siis ei pea hiljem treima!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,834
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Romio CNC EST velgede keskavasid ja augu valemeid muudab.
Postitused: 622
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Teemasse:on suurendatud keskava ja muudetud poldi valemit Zimmermanni 395mm kettal.Väidetavalt suuremat malmist ei toodeta.
Postitused: 1,837
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Prooviks korra vana teemat elustada.
Kas pealinnas või lähistel keegi ketaste treimisega veel tegeleb?
Antud juhul on küsimus tavapärasest veidi suurema läbimööduga ketastega, vastavalt siis 340mm ja 345mm. Lihtsama otsinguga leiab virmasid, mis võtavad ette kuni 330milliste võõrutamise rantidest ja muust sellisest. Leidub ka ettevõtmine, mis toimetab üle selle mõõdu, kuid hind läheb juba kosmosesse ära, mille eest saaks mitu päris hea kvaliteediga uut osta. Nii et jah, kui keegi teab kedagi, kes mõistliku raha eest vastava tööga hakkama saab, siis võiks kas siia või privasse teada anda.
Lisainfiks veel sedapalju, et tegu on autole tehasest allapandutega, mis järelturul pakutavatest veidi tummisemad, s.t. kulumisruumi on järgi paari milli jagu ja ei tundu ka kõverad olema, seega oleks kahju lihtsalt kaalule viia. Ideaalis kergelt pind üle, randid maha ja saaks riiulisse oma aega ootama panna, ehk läheb veel kunagi vaja.
Postitused: 4,764
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
24
Mina olen välimise randi relakaga maha lasknud.
Postitused: 3,142
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
Sama siin. Eriti hea on seda teha nii, kui ketas on rummu küljes kinni ja pöörleb relakaga lihvimise ajal. Võtab aega ainult mõne minuti....
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 218
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Kindlasti liigitub see kulibinluse alla aga sügisel sai ka klotsivahetus ette võetud ja vastu vaatasid mitte ilusad randid .Paksust kettal oli ,ketas ise 330 ja kuna kaotada polnud midagi siis sai üks suurem viil ohverdatud ja temast treitera sisuliselt tehtud . Auto käima , käik sisse ja vaikselt sai randid maha lastud ja tunnistan ausalt ,et ka põhipinda sai tsipa silutud. Sai väga hea, kohe hakkas klots korralikult tööle . Kui midagi poleks meeldinud oleks uued kettad kohe tellinud.
Postitused: 622
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
10-06-2025, 19:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2025, 21:39 PM ja muutjaks oli
_rein_.)
Tänane treimine M5 diameeter 400+kaks Tesla ketast