Mõistusevastased manöövrid liikluses

(14-11-2022, 17:47 PM)Kult Kirjutas:  (Elu)kutseline auto juht peaks/võiks kõikki neid olukordi ette näha, mitte eessõitval autos tagastanges passida ja teisi süüdistada. 
Elukutselised suudavad ainult seda kirjutada, et mitu tonni nende rekka kaalub mingis olukorras.
Vasta

(29-10-2022, 08:28 AM)aavu Kirjutas:  HELKUR. Kampaaniat vaja, kus küll reinkaremäe peidab end.
Oleks hädasti vaja.  Tipi ringi peal jooksevad millegipärast mustades riietes neegrid pidevalt üle tee.  Täna oleks  ühest üle sõitnud, napilt pääses.  
Ja see pold esimene kord.  Kusjuures neid pole valges ka näha.
Vasta

(14-11-2022, 20:19 PM)iisak Kirjutas:  
(14-11-2022, 17:47 PM)Kult Kirjutas:  (Elu)kutseline auto juht peaks/võiks kõikki neid olukordi ette näha, mitte eessõitval autos tagastanges passida ja teisi süüdistada. 
Elukutselised suudavad ainult seda kirjutada, et mitu tonni nende rekka kaalub mingis olukorras.
Kas ikka suudavad ainult seda? Äkki suudavad ka selle persetäie tonne, (mida on erinevates oludes Eestis olenevalt autost umbes 15 tonnist kuni 100+ tonnini) ohutult ühest kohast teise ka liigutada? Erinevalt neist, kes veokamehi halvustavad ja end neist kõrgemaks peavad. Tobe on see, et kui üritad mingile asjale tähelepanu pöörata, keeratakse teema hoopis teise suunda, paraku halvustavaks ja mõnitavaks.
Vasta

Nonäedsa, kohe jälle tonnid ees ja taga.
Vasta

iisak, ma kirjutasin meelega nii Big Grin

Aga tõnn, vähemalt mind ei ole sinna ritta küll panna, mul on isa soovitus umbes 40 aasta tagant siiani meeles, et jalgratturist tuleb võimalusel lausa teises tee servas mööda minna ning senini olen seda ka järginud- kui ei saa, siis ootan, kuni ohutult saab. Ja see on ka üks põhjus, miks vähemalt mina küll ei riski jalgrattaga maanteel sõita ning vaatan näiteks Via Baltical jalgrattureid hämminguga (mõni on ka kottpimedas olnud seal). Seda lihtsalt teades, millist kontingenti veokarooli pahatihti satub.
Vasta

Tsitaat:Tobe on see, et kui üritad mingile asjale tähelepanu pöörata, keeratakse teema hoopis teise suunda, paraku halvustavaks ja mõnitavaks.
Sellepärast ongi targem vaikida - mõnikord.

Jalgratastest, kohtasin pimedas ratast (kõnniteel, Sõpruse pst), millel ees punane vilkur ja tagaots pime. Kergitasin kulme!!! Tavaliselt on nad üleni pimedad.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Ennist mainiti siin üht ema lapsevankriga, kes kottpimedas liikus- see on asi, mis teeb nende noorte emade mõttemaailma veel eriti arusaamatuks, sest lisaks sellele, et nad ise on "nähtamatud", on julgelt 90% jaoks neist ka muu reaalsus nuhvli tõttu nähtamatu.
Vasta

Tegelikult on see tumedates riietes pimeda ajal helkurita liikumine ka valgustatud teedel / tänavatel ohtlik , pole seda inimest tumeda asfaldi taustal näha , helkur on vajalik . 
 Rein Karemäe omal ajal tegi ikka kõva töö ära liikluskultuuri edendamisel , oma osa oli ka miilitsatel ja heas mõttes .
 Milles on kõva edasiminek on muidugi turvavarustuse / turvavöö / laste turvatoolid kasutamine , saaks helkuri kasutamise massiliseks , oleks kõigil turvalisem .
Vasta

Kui rääkida helkuri vajalikkusest ka asulas, on paljudel jalakäijatel see vastuargument, et tänavavalgustuse taustal ju näeb. Aga ega ikka ei näe küll! Ja ütlus helkuri kui kõige odavama elukindlustuse kohta on täpselt kümnesse.
Vasta

"kileviinerid" välismaal

https://fb.watch/gPporYJJlq/

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

rubriiki jalgrattaga üle sebra
lisame siia talvised teeolud on asi päris enesetapjalik

https://tartu.postimees.ee/7653079/galer...as-ja-auto
Vasta

ja siiani ei mõista ma (ei saa öelda, et kodanikke) mingeid tegelasi kes siis....:

Peatub buss põlluvahelisel teel väljuvad sealt siis kuidas kunagi 1....4  "kuju millede ühine nimateaja on tootmistöölised idast."
ja marsivad siis kõik ühte suunda minema (samasse suunda kuhu buss läks) 
ainult, et kord on üks vasakul pool teeservas ja 3 paremal, 
kord 2vasakul ja 2paremal, kord suudavad kõik paremal olla kord kõik vasakul nagu ehk nagu peata kanad.
mis muidugi kõike "lahedam" siis kõik on riietatud musta kas kolme triibuga või muusse tumedasse, 
kingad (just sobivad kingad dresside juurde) ja tume müts
muidugi helkurit või lampi ei ole.
ja kui peatus oli nn. põldude vaheline siis nii 30m pärast suubub tee "metsa vahele" kuhu nad siis ka suunduvad 
ja oi kui lahe on siis nende kujudega koos seal liigelda kus hetkel mõnusalt pime ja märg aeg kus nähtavusega on nagu on.
Vürtsi lisab see, et bussi pealt tulles ja üle tee minnes on teiselpool kraavi ka kergliiklustee kusjuures valgustatud. 
Kuigi sama bussi pealt tuleb aeg ajalt veel paar kolm kuju kes suudavad minna 20m tagasi 20m üle tee ja siis mööda kergliiklusteed on üks seltskond selles suhtes oskamatu.
eks see 20m tagasi ja 20m üle tee on nii julm kingatalla kulutaja, et... ja kujutad kui keegi "vend" seda näeb et ma olin nõrk ja läksin kõnniteele - häbi 
proovisin mõned korrad suhelda alguses nagu küsides, et miks kõnniteele ei lähe, miks helkurit ei ole, miks kõrvuti valele pool teed kõnnite ....?
siis nagu rohkem nõudes, et kõnnitee on üle kraavi (kuiv kraav kus kunagi vett ei ole ega pole olnud ja tule kah)
vastuseid pole sealt kunagi saanud rohkem kui tsoo, idin...i, ja mõningaid rahvusvahelisi käemärke.

ei taha, et mu kodutee saaks palistatud mingi risti ja küünaldega aga ei oska seda ka kuidagi ära hoida.

aeg ajalt kui politsei käib sellel teel föönitamas olen ka küsinud neilt kas nad tuleksid homikul seda olukorda vaatama siis see pole kuidagi teoks saanud 
päris lubadust pole ka sanud võtakse lihtsalt teadmiseks nagu öeldakse
kestab see jama juba aastaid mõni ja kui algul oli 1...2 siis nüüd juba 4 inimest selle lollusega nakatunud
Vasta

Vaatan eilse puskimise järelmeid   ja ei mõista, kuidas patrull niimoodi kortsu saadud on ühe audinässakaga.

[Pilt: 0f24d360-6da0-11ed-8506-1b140359d5a6.jpg?noup&w=1200]

Oli see juba enne põkkumist külili heitnud?

Säärase kõrgusevahega preparaatide kohtumisel kipub kõrgema nina üles paenduma ja madalam katuse kaotama.

Libe oli trassil eile õhtul küll, teehooldus on meil õite roheliseks hakanud. Samas - kõik teised said sõidetud, ainult kaks oinast ei mahtunud teed jagama.
Vasta

Kuidas seda kommenteerite?
https://sakala.postimees.ee/7657256/pusi...-karuteene

Nii paljukest, kui kogemused näitavad, viskab püsikas end ise koheselt välja, kui mingisugunegi pisimgi kaape- või libisemisäktsion tekib.
Vasta

(27-11-2022, 11:13 AM)Janka Kirjutas:  Kuidas seda kommenteerite?
https://sakala.postimees.ee/7657256/pusi...-karuteene

Nii paljukest, kui kogemused näitavad, viskab püsikas end ise koheselt välja, kui mingisugunegi pisimgi kaape- või libisemisäktsion tekib.
Siin vist pigem mõeldakse juhte, kes aastaajast ja ilmast olenemata panevad spidoka järgi lubatud igas olukorras raudkindla 90-95 km/h peale ja sõidavad. See tegevus ja harjumused võivad olla nii käe sees koos meeletu enesekindlusega, et ei pruugi pähe tullagi, et vahel on vaja ka teeolude tõttu reaalselt ka alla 90 sõita. Püsikas peal seda alles kurvis avastada on muidugi juba hilja.

Sellele enesekindlusele võivad veidral kombel kaasa aidata ka nõuetekohased talverehvid, millega püsid justkui alati kindlalt teel. Libe ja ohtlik võib justkui olla ainult neil, kes suvekate v. kulunud talvekatega liiklusesse talvel ronivad. Reaalsuses on aga ka talvekatega ühelt maalt ikkagi libe ning seda ka kõigile nõuetele vastavate parimate talverehvidega.
Vasta

(27-11-2022, 12:01 PM)mossepower Kirjutas:  
(27-11-2022, 11:13 AM)Janka Kirjutas:  Kuidas seda kommenteerite?
https://sakala.postimees.ee/7657256/pusi...-karuteene

Nii paljukest, kui kogemused näitavad, viskab püsikas end ise koheselt välja, kui mingisugunegi pisimgi kaape- või libisemisäktsion tekib.
Siin vist pigem mõeldakse juhte, kes aastaajast ja ilmast olenemata panevad spidoka järgi lubatud igas olukorras raudkindla 90-95 km/h peale ja sõidavad. See tegevus ja harjumused võivad olla nii käe sees koos meeletu enesekindlusega, et ei pruugi pähe tullagi, et vahel on vaja ka teeolude tõttu reaalselt ka alla 90 sõita. Püsikas peal seda alles kurvis avastada on muidugi juba hilja.

Sellele enesekindlusele võivad veidral kombel kaasa aidata ka nõuetekohased talverehvid, millega püsid justkui alati kindlalt teel. Libe ja ohtlik võib justkui olla ainult neil, kes suvekate v. kulunud talvekatega liiklusesse talvel ronivad. Reaalsuses on aga ka talvekatega ühelt maalt ikkagi libe ning seda ka kõigile nõuetele vastavate parimate talverehvidelega.
 Minumeelest mitte kruiis vaid pigem stabiilsuskontroll võib tekitada petliku kindlustunde, sai kunagi proovitud lamellrehvidega sõita stabiilsus sees vs väljas- stabiilsuskontrolliga tundus nagu pole pidamisega mingeid probleeme. Stabiilsus välja lülitatuna ei tundunud need poolpidused lamellid pooltki nii head. Siis tekkis küll mõte, et mis kiirusi saaks "õndsas teadmatuses" veel korralike naeltega võtta. Kõik on ju stabiilne ja läheb nagu nööri mööda.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Need juhiabid on head ja hoiavad autot talvel väga hästi teel aga omal peab ka mõistust olema. Isegi suvekatega neliveolisega sõidad päris nitševoo aga jällegi tuleb mainida eelmise lause kahte sõna.

Minu arust kõige tähtsam mida sellises olukorras tuleb meeles pidada on fakt, et koos juhiabidega kiirendad ja sõidad normaalselt aga kui on vaja pidama jääda siis millegipärast need targad lisad ei suuda alati tagada kiirendusele võrdväärset aeglustust. 

Piloodi kasutamine sellistes jäistes ja lumistes oludes on minu arvates äärmiselt suitsiidlik tegevus. Koos piloodi ja juhiabidega sõidad jah "nagu suvel" ja tead, et kui tekkib kahtlane olukord siis lülitab piloodi välja.Aga, kui auto lülitab piloodi välja siis on tema jaoks juba midagi valesti. Ja kui nüüd see error jõuab ka juhi teadvusse siis võib olla, ja tavaliselt ongi juba hilja  ning "pikeest" enam autot välja ei too. Ja ongi uhkest maasturist saanud mobiilne metsalangetusüksus.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Audi ju 3,0 ja 250 kW + QUATTRO.
4x4 foorumi tegelasel PAREM külg sees. Kas püüdis "möödasõitu" teinud Audi eest vasakule hoida/keerata?
Vasta

Tsitaat:Nii paljukest, kui kogemused näitavad, viskab püsikas end ise koheselt välja, kui mingisugunegi pisimgi kaape- või libisemisäktsion tekib.
Võibolla on kõige ohtlikum moment püsika iseeneslik väljalülitus. Miks? Sest juht pole valmis selleks. Esivedusel tekib ju kohe esirataste pidurdamine mootoriga aga parem jalg on gaasipedaalist väga kaugel ja ei jõua õigel ajal poole gaasiga mängima - millimeeter juurde, samapalju maha. Tulemus - külg ees kraavi.


PS. Viidatud artiklit pole lugenud põhjusel: ei maksa raha ega vajuta küpsiste lubamist. Sel põhjusel näen vaid ERR lehe uudiseid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Daffiga täpselt sama meelt- talvistes teeoludes on ÄÄRMISELT mittesoovitatav pilooti kasutada! Pigem ma ütleks, et lausa välistatud- ise ei sõida ma lumisel-jäisel teel meetritki piloodiga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne