audi 80 kütuseleke
#1

Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.

ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?
Vasta
#2

[attachment=95361 Kirjutas:     Oliver06 pid='544035' dateline='1669630032']Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.

ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?
Vasta
#3

(28-11-2022, 13:07 PM)Oliver06 Kirjutas:  Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.

ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?

Ei saagi hetkel aru, kas vahejupp uue vooliku ja vana voolikukontsu vahel on uue poolt klambriga ja vana poolt ainult sisse topitud? Nii ta vast lekib jah... Kui on soov see metallist kurvi võttev toru alles jätta siis püüaksin vana vooliku sealt pealt kätte saada, nüsiks kuidagi selle klambri sealt lahti ja paneksin uue vooliku uue klambriga sinna peale. Juhul kui see toru veel nii roostestvõetud pole, ei leki ta enam kah.
Vasta
#4

(28-11-2022, 14:39 PM)BchPls Kirjutas:  
(28-11-2022, 13:07 PM)Oliver06 Kirjutas:  Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.

ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?

Ei saagi hetkel aru, kas vahejupp uue vooliku ja vana voolikukontsu vahel on uue poolt klambriga ja vana poolt ainult sisse topitud? Nii ta vast lekib jah... Kui on soov see metallist kurvi võttev toru alles jätta siis püüaksin vana vooliku sealt pealt kätte saada, nüsiks kuidagi selle klambri sealt lahti ja paneksin uue vooliku uue klambriga sinna peale. Juhul kui see toru veel nii roostestvõetud pole, ei leki ta enam kah.
seal oli ka ikka ennem klamber peal jah aga eks ma üritan siis vana vooliku tervenisti kätte saada
Vasta
#5

(28-11-2022, 13:07 PM)Oliver06 Kirjutas:  Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.

ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?
 Kui voolik selle metalltoru juures on veel terve siis ise paneks nö kuuse ehk siis vooliku ülemineku selle ja uue vooliku vahele ning loomulikult klambrid mõlemale vooliku otsale peale.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#6

(28-11-2022, 19:03 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(28-11-2022, 13:07 PM)Oliver06 Kirjutas:  Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.

ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?
 Kui voolik selle metalltoru juures on veel terve siis ise paneks nö kuuse ehk siis vooliku ülemineku selle ja uue vooliku vahele ning loomulikult klambrid mõlemale vooliku otsale peale.
Milleks-toru otsa klambriga voolik ja OK.Nii või teisiti on toru kõige nõrgem lüli.
Vasta
#7

Ja voolik pane heaga nii pikk, kui kahtlase toru asendamiseks vaja.

10 bar bensiinivoolik kestab selle vähese surve kenasti (kestab ka 30 bar, nagu loomkatse ummistunud tagasivooluga MB-l näitas). Kindlus emõttes võid ju topeltklambrid panna.
Vasta
#8

(28-11-2022, 19:03 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(28-11-2022, 13:07 PM)Oliver06 Kirjutas:  Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.

ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?
 Kui voolik selle metalltoru juures on veel terve siis ise paneks nö kuuse ehk siis vooliku ülemineku selle ja uue vooliku vahele ning loomulikult klambrid mõlemale vooliku otsale peale.
niimoodi mul just ta tehtud ongi aga see vana voolik on liiga vilets
Vasta
#9

(28-11-2022, 19:13 PM)vwt2 Kirjutas:  
(28-11-2022, 19:03 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(28-11-2022, 13:07 PM)Oliver06 Kirjutas:  Tere!
probleem audi 80 kütuselekkega.
lekib voolik mis jookseb kütusefiltrist välja, lõikasin vana ja väga mõralise vooliku pooleks panin ühele poole uue vooliku ja ühendasin selle vana voolikuga ära aga lekib ikka. voolikut rohkem ära lõigata ei saa sest Voolik jookseb metall toruks üle.

ise arvan, et kui metalltoruni ära lõigata ja uus voolik peale panna siis hakkab ka lekkima, oskab keegi mingit nõu anda mida edasi teha?
 Kui voolik selle metalltoru juures on veel terve siis ise paneks nö kuuse ehk siis vooliku ülemineku selle ja uue vooliku vahele ning loomulikult klambrid mõlemale vooliku otsale peale.
Milleks-toru otsa klambriga voolik ja OK.Nii või teisiti on toru kõige nõrgem lüli.
kas seda vana voolikut sealt toru ümbert kuidagi ära ka saab VÕi peangi selle otsa torust maha lõikama?
Vasta
#10

(28-11-2022, 19:15 PM)v6sa Kirjutas:  Ja voolik pane heaga nii pikk, kui kahtlase toru asendamiseks vaja.

10 bar bensiinivoolik kestab selle vähese surve kenasti (kestab ka 30 bar, nagu loomkatse ummistunud tagasivooluga MB-l näitas). Kindlus emõttes võid ju topeltklambrid panna.
 Oleneb mootorist (pritsest), 80nel võib seal olla K-jetronicu puhul ka üle 6 bar'i. Monol küll jep alla 1 või "normaalsel" pritsel ca 3 bar.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#11

Ma ei muretseks: loomkatse sai kogemata tehtud KE-Jetiga, mis suri manomeetri järgi maha, kui kütuse rõhk ületas 20 bar. Kütusepump suutis 27 lüüaSmile Tagasivool oli ummistunud... Normaalne töörõhk on 5,7/ max 6,3 ja seda kõike on maintud voolikud talunud seitse aastat ilma mingite märkusteta.

Kui mõistliku vägivallaga maha ei tule, siis jah, toru lühemaks. Sellest ka mu kommentaar, et kui juba lõigata, siis tasub asendada ka kahjustatud torulõik. Põhja all kipuvad need niikuinii roostetama.
Vasta
#12

Ja võti hoia süütelukus! Sotsialismi ajal juhtus varilo kaare ülesvõtmisel elektroodi tagumise otsaga  paaki tonksama. Õnneks võti ees. Sai ümber autorea paak tühjaks sõidetud, tulejutt maad mööda järgi tulemas...Viisnurgaga värav lukus, välja ka ei saanud.
Vasta
#13

Nüüd sai selle lekke ära parandatud aga autol on koguaeg üks probleem olnud, et jõudu pole ja pöördesse ei lähe. Algul oli see suht tühine aga mida aeg edasi seda hullem on ja praegu on nii et kui sõidad siis jõud kaob 2500 plörde peal ära ja kohapeal lapatsit andes ta üle 4000 ri lähe vaid läheb 4000 välja ja hakkab vaikselt kukkuma. 
Mis viga võiks olla?
Ise kahtlustan, et kas ei saa kütsi peale piisavalt või katt umbes.
Vasta
#14

kui kütsi ei saa, siis hakkab puterdama, mitte ei hakka pöördeid piirama
Vasta
#15

Ummistunud katalüsaatoriga auto hakkab susisema. Kontrolliks peab kati lihtsalt lahti keerama korraks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#16

(01-12-2022, 14:02 PM)wax Kirjutas:  kui kütsi ei saa, siis hakkab puterdama, mitte ei hakka pöördeid piirama
Aga see ei või olla , et saab aga mitte piisavalt, et suurematel pööretel end ära toita?
Twgemist 1.8s 66kw monopritsega
Vasta
#17

(01-12-2022, 14:13 PM)Marko Kirjutas:  Ummistunud katalüsaatoriga auto hakkab susisema. Kontrolliks peab kati lihtsalt lahti keerama korraks.
Okei siis kontrollin ära
Vasta
#18

(01-12-2022, 14:02 PM)wax Kirjutas:  kui kütsi ei saa, siis hakkab puterdama, mitte ei hakka pöördeid piirama

Puterdamine võib tekkida ka liiga rohkest kütusest (ja vähesest õhust). Aga siis kas läheb raskelt pöördesse ja mingis vahemikus töötab  isegi enamvähem, või ei lähe üldse pöördesse ja sureb välja. Igaljuhul on siis tunnuseks, et küünlad tahmased.

Praktiline küsimus ka - kas õhufilter on kontrollitud ja selle hädad välistatud? Nii katalüsaatori kui õhufiltri ummistus võivad olla sellised jamad, kus mõju süveneb aegamööda, mitte ei teki järsku. Ja kõrgematel pööretel ei tule piisavalt õhku peale või ei lähe välja.
Vasta
#19

(01-12-2022, 14:42 PM)TeeTL Kirjutas:  
(01-12-2022, 14:02 PM)wax Kirjutas:  kui kütsi ei saa, siis hakkab puterdama, mitte ei hakka pöördeid piirama
Puterdamine võib tekkida ka liiga rohkest kütusest (ja vähesest õhust). Aga siis kas läheb raskelt pöördesse ja mingis vahemikus töötab  isegi enamvähem, või ei lähe üldse pöördesse ja sureb välja. Igaljuhul on siis tunnuseks, et küünlad tahmased.

Praktiline küsimus ka - kas õhufilter on kontrollitud ja selle hädad välistatud? Nii katalüsaatori kui õhufiltri ummistus võivad olla sellised jamad, kus mõju süveneb aegamööda, mitte ei teki järsku. Ja kõrgematel pööretel ei tule piisavalt õhku peale või ei lähe välja.
Õhufilter vahetatud mingi 1500km tagasi ja on puhas aga no võin ka korra korpuse kaane ära võtta ja siis proovida
Vasta
#20

(01-12-2022, 15:20 PM)Oliver06 Kirjutas:  
(01-12-2022, 14:42 PM)TeeTL Kirjutas:  
(01-12-2022, 14:02 PM)wax Kirjutas:  kui kütsi ei saa, siis hakkab puterdama, mitte ei hakka pöördeid piirama
Puterdamine võib tekkida ka liiga rohkest kütusest (ja vähesest õhust). Aga siis kas läheb raskelt pöördesse ja mingis vahemikus töötab  isegi enamvähem, või ei lähe üldse pöördesse ja sureb välja. Igaljuhul on siis tunnuseks, et küünlad tahmased.

Praktiline küsimus ka - kas õhufilter on kontrollitud ja selle hädad välistatud? Nii katalüsaatori kui õhufiltri ummistus võivad olla sellised jamad, kus mõju süveneb aegamööda, mitte ei teki järsku. Ja kõrgematel pööretel ei tule piisavalt õhku peale või ei lähe välja.
Õhufilter vahetatud mingi 1500km tagasi ja on puhas aga no võin ka korra korpuse kaane ära võtta ja siis proovida
Kui mono pritse siis võib viga peituda lambda anduris.Mul isal oli kunagi ka monopritsega audi ja ülevaatusest ei saanud läbi sest pöörded ei tõusnud vajalikul määral.Aitas lamda vahetus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne