Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(17-09-2013, 17:00 PM)pannkook Kirjutas: Miskine mögin on ka veel ümber vindi, nii et lupsuga ei taha teine välja tulla.
Kui see mögin on keermeliim ja koht lubab kuuma anda, siis mina annaks kuuma. Muidu saab su tee olema okkaline...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,361
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
See on sellises kohas, kuhu ma kuuma anda ei tahaks kuidagi.
See on üks silindri pead kinnihoidvatest poltidest.
Pea murdus ära.
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
17-09-2013, 18:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2013, 18:27 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Kuuma andmine ei ole tingimata gaasikeevitusega punaseks ajamine. Tihtipeale on suureks abiks fööniga sussutamine, eriti alumiiniumi puhul. Alumiinium paisub terasest rohkem ja laseb poldist lahti

Lokaalseks kuumutamiseks sobib väga hästi mutri otsakeevitamine.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Proovi kuumaga jah. Alles ise jamasin tihvtiga, mis ei tulnud alu. otsakaane seest enne välja, kui natuke kuuma sai tunda.
Almost Again
Postitused: 18
Teemad: 8
Liitus: Mar 2012
Muidugi on küsimus:mis on poldi läbimõõt?Kui see on 3mm seespool ja läbimõõt on näiteks 8mm siis lihtsaim moodus on mig keevitusega kasvatada murdunud polt pikemaks ja vajadusel mutter või polt otsa keevitada,et võtmega välja keerata.Kui on murdunud polt jämedam kui 8mm siis on asi lihtsam.Kui see murdunud osa on kõvasti kinni siis samas keevitamisega see kuumeneb ja kohe kui peale keevitamist on metall veel punane tuleb seda proovida kohe liikuma saada.Sellise meetodiga on neid tuhandeid välja keeratud.Näiteks jaapani autodel on esi tiivad ja muud vidinad enamalt jaolt 6-8mm poltidega kinnitatud,kui on vaja näiteks avarii järgsel remondil vahetada esi tiivad,tuled ja veel üht teist siis 5 aastat vanal autol 30 poldist vähemalt 10 katkevad.Välja puurimine võtaks tohutu aja,keevitusega on asi ime lihtne.
Postitused: 484
Teemad: 55
Liitus: Jan 2002
Maine:
3
Mingitel masinatel oli see konks vastupidi keermega ka!
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kergelt ta sees ei ole. Polt oli juba kõveraks sikutatud ja sai hakatud kangiga sisse keerama kuni käis naks. Ehk siis peaks päris tuugalt seal istuma. Mul ta õigetpidi keermega.
Ise ei tahaks ära lörtsida, pole riistu ja kui hakkama ei saa, mine ikka otsi abi. Siis juba kogemustega tegijal ka raskem. Kõige hullem oleks, kui mingi kõvasulam viguri sisse ära murrab.
Postitused: 435
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
(19-09-2017, 15:51 PM)tõnn Kirjutas: Sellest poest saad tagurpidi keermega puuri osta:
http://www.iuna.lv/et
Kui murdunud polt liigub kergelt, siis saad puurida, kuni puur ta välja keerab.
(19-09-2017, 15:57 PM)volvo Kirjutas: Mingitel masinatel oli see konks vastupidi keermega ka!
Vw T5 on tagurpidi keermega ntx.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 5,869
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Vasakpoolse pöörlemisega puuriga näiteks proovida? Eelnevalt induktsioonkuumutiga töödelda, kui küljelt ligi saab?
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Linnuke siristas aastaid tagasi kasvatavatest elektroodidest. Ehk on keegi kokku puutunud?
Idee selles, et ehitad sinna uue poldipikenduse. Kui murdubki, saad subjekti jälle natuke lühemaks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 169
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
3
Kunagi olid Certanium-il sellised elektroodid. Kevamer Pärnus müüb.
Postitused: 112
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
6
Kui hülssi või vedru ei ole võimalik/ ei taha panna,
puuri auk poldi sisse ja vala ~30%-list lämmastikhapet täis.
Paari päeva pärast on raud kadunud.
Hapet saad minu käest.
Postitused: 1,070
Teemad: 29
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
02-12-2022, 11:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2022, 11:31 AM ja muutjaks oli
ahtos.)
MOS2 on molübdeensulfiid mitte ortofosvor hape.
Postitused: 496
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Pildilt mingit keermejäänust küll ei paista mis takistaks lahtikeeramist ning kui seal poldist ülevalpool keermes midagi on saab selle välja nokkida.
Enne keerama hakkamist tasuks alumiiniumkorpust kuumaks ajada. Alumiinium paisub 2x rohkem, kui teras.