07-02-2022, 11:06 AM
Turskematel on vedu friktsioontaldriku asemel variaatoriga. Mäletan, et ostes vaatasin ja võtsin kõige lahjema sellise. Kuidagi ei äratanud usaldust see friktsioonketas, aga praktikat pole, et maha teha.
74 cm lai, 250 cc B&S mootoriga, siin veidi uuem versioon: https://saed.ee/toode/stiga-snow-flake/
Jõuab (veel ) vabalt lükata ja keerata, tagasikäiku kasutan ainult kuuri ajamiseks, et saaks astmest üles.
Londi viskeava tõstmine trossi ja hoovaga. Pööramine elektriga ja klahviga. Peaks ära modima, kuna on liiga tundlik ja keerab hoolimata tiguajamist liiga kiiresti. Samuti paksude talvekinnastega kipub masina keeramisel tahtmatult klahvi vajutama.
Horisontaalsel siledal kiviparketil pole veel pidamisega probleemi olnud.
220V starter, aga seda harva kasutan, lihtsalt et seismisest rikki ei läheks. Nöörist tõmmates pole probleemi käivitada (see on märksa pikem kui sael või võsakal) ja läheb esimesest laksust, kui bens üles pumbatud ning õhuklapp kinni.
Ehk on veidi abiks valiku tegemisel.
74 cm lai, 250 cc B&S mootoriga, siin veidi uuem versioon: https://saed.ee/toode/stiga-snow-flake/
Jõuab (veel ) vabalt lükata ja keerata, tagasikäiku kasutan ainult kuuri ajamiseks, et saaks astmest üles.
Londi viskeava tõstmine trossi ja hoovaga. Pööramine elektriga ja klahviga. Peaks ära modima, kuna on liiga tundlik ja keerab hoolimata tiguajamist liiga kiiresti. Samuti paksude talvekinnastega kipub masina keeramisel tahtmatult klahvi vajutama.
Horisontaalsel siledal kiviparketil pole veel pidamisega probleemi olnud.
220V starter, aga seda harva kasutan, lihtsalt et seismisest rikki ei läheks. Nöörist tõmmates pole probleemi käivitada (see on märksa pikem kui sael või võsakal) ja läheb esimesest laksust, kui bens üles pumbatud ning õhuklapp kinni.
Ehk on veidi abiks valiku tegemisel.