19-12-2022, 15:08 PM
Kui pirn läks läbi, sai tatikana pesa šokolaadipaberi fooliumit täis topitud ja põles jälle Kui neid juba mitu tk läbi, siis hakkas ka eredamalt põlema ja allesjäänud kiiremalt läbi minema
(26-12-2022, 18:32 PM)speedsta Kirjutas: Kas immobilaiser peaks blokeerima auto starteri või kütuse pealevoolu? Diisel (2,5 Ford, 2007) masinal selline mure, et otsustas mitte tööle minna ehk korraks võttis tule kolvile ja siis suri välja. Kerib edukalt, aga käivituda ei taha. Mineva aasta suure külmaga sarnane mure, signalisatsioon läks lolliks ja käivituma ei soostunud. Sooja ilma saabumisel mured ununesid ja töötas nii nagu tarvis. Oleks vist mõistlik signalisatsioon eemaldada, aga kas annab immobilaiseriga ka midagi teha, eeldusel et seal on probleem. Sula ilmaga saabub ehk tõehetk.Ma küll ei tea, mis Ford sul on aga minu 2006-2007a masin viskab ekraanile teate kui immo on üles öelnud. Proovi akult + juhe maha ca 15min ja siis uuesti. Vaata mis teeb. Edasi oleks jah pigem mingi anduri viga. Nuka andur asub üleval aga vända andur all ja sinna võib küll igasugu sodi lennata. Immoga reeglina kodus midagi ei tee, tuleb "teadja meeste" poole pöörduda.
(26-12-2022, 21:41 PM)Daff Kirjutas: Soovitage tulekindlat terast. Katlal on kolde ukseava alumisel äärel seespool nurkrauast ekraan mis peab hoidma seina peidus otseste leekide eest. Nüüd aastatega on see vinkel hakanud kõveraks tõmbuma ja üks mõra on kaa sisse tulnud. Mõõtmetelt on ta ca 40cm pikk ja küljed 60x30 ning paksus 4mm.L rauana ei leia sa soovitud asja kusklit, müüakse ainult suure plaadina. Koostiselt on tegemist kroomterasega.
Varuosana seda detaili ei pakuta. Tavalisest vinklist vist pole sinna seda juppi mõtet sisse lõigata. Paari kütmisega sõidab katlast minema?
(27-12-2022, 10:47 AM)wax Kirjutas: Selline vanakooli garaažilukk. Siiani tõrgeteta töötanud, null probleemi. Nüüd ükspäev keerab võti vaid neljandiku ringist, ja siis kiilub kinni, garaaži ust lahti ei saa. Siin pildil näha ka selle lihtne ehitus, ei kujuta ette, mis seal probleem üldse olla saab peale selle et äkki on vargapoisid ust käinud lõksutamas, ja kiil kuidagi õigest asendist nihkesse liikunud, et ei hambu? Mul on lukk vertikaalses asendis, ehk kiil tõuseb üles, lukustab ukse ülevalt. On kellelgi kogemusi, enne kui rellakaga sisse hakkan murdma?Oli kunagi ühel garaažil täpselt sama lukk ning tuttav probleem. Minu mäletamist mööda oli tegu tõenäoliselt lihtsalt mehaanilise kulumisega, et aastast-aastasse tekkis keeramisel järjest raskem koht sisse, millest üle keermiseks pidi lõpuks ust jalaga togima või õlaga nügima ning õigel hetkel raskest kohast üle keerama. Lõppes see sellega, et antud lukk jäi ukse sisse iluasjana kuna luku avamiseks vajalik uksega laamendamine õige nõksu tabamiseks läks lõpuks üle terve mõistuse piiride. Ju oli kunagi määrimata v. õrna kihiga tehase konserveerimisõlis lukk kasutusse võetud või siis tagantjärele tarkusena oleks pidanud ka ise vahepeal määrima. 15 aastat töötas igapäevaselt hästi enne kui jamad hakkasid. Ja tolajal oli ikka reaalne igapäevane kasutus. Isal käis auto iga päeva hommikul gaaraažist välja ja õhtul garaaži. Alles 2000ndate keskpaigas hakati autot igapäevaselt korterimajade vahel õues parklas hoidma.