Postitused: 720
Teemad: 73
Liitus: Apr 2005
Maine:
8
Kas immobilaiser peaks blokeerima auto starteri või kütuse pealevoolu? Diisel (2,5 Ford, 2007) masinal selline mure, et otsustas mitte tööle minna ehk korraks võttis tule kolvile ja siis suri välja. Kerib edukalt, aga käivituda ei taha. Mineva aasta suure külmaga sarnane mure, signalisatsioon läks lolliks ja käivituma ei soostunud. Sooja ilma saabumisel mured ununesid ja töötas nii nagu tarvis. Oleks vist mõistlik signalisatsioon eemaldada, aga kas annab immobilaiseriga ka midagi teha, eeldusel et seal on probleem. Sula ilmaga saabub ehk tõehetk.
Postitused: 3,100
Teemad: 36
Liitus: Jan 2012
Maine:
35
Ja kindel et mitte vända ja/või nuka andur ?
Postitused: 475
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(26-12-2022, 18:32 PM)speedsta Kirjutas: Kas immobilaiser peaks blokeerima auto starteri või kütuse pealevoolu? Diisel (2,5 Ford, 2007) masinal selline mure, et otsustas mitte tööle minna ehk korraks võttis tule kolvile ja siis suri välja. Kerib edukalt, aga käivituda ei taha. Mineva aasta suure külmaga sarnane mure, signalisatsioon läks lolliks ja käivituma ei soostunud. Sooja ilma saabumisel mured ununesid ja töötas nii nagu tarvis. Oleks vist mõistlik signalisatsioon eemaldada, aga kas annab immobilaiseriga ka midagi teha, eeldusel et seal on probleem. Sula ilmaga saabub ehk tõehetk.
Ma küll ei tea, mis Ford sul on aga minu 2006-2007a masin viskab ekraanile teate kui immo on üles öelnud. Proovi akult + juhe maha ca 15min ja siis uuesti. Vaata mis teeb. Edasi oleks jah pigem mingi anduri viga. Nuka andur asub üleval aga vända andur all ja sinna võib küll igasugu sodi lennata. Immoga reeglina kodus midagi ei tee, tuleb "teadja meeste" poole pöörduda.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Tavaliselt on nii, et originaalimmo peatab kütuse pealevoolu või siis sädeme, lisasignalisatsioon tavaliselt blokeerib starteri ahela.
Kui korraks käivitub ja siis sureb välja on üldjuhul tehase immos viga, aga see peaks armatuuril hoiatuslambina kuvatama.
Võid proovida igaks petteks teist võtit kui on...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 4,824
Teemad: 71
Liitus: Aug 2009
Maine:
26
Tagasisidet pisut,suvel oli teemaks rehviseep.Muruka rehvi panin veljele tavalisest seebist vedeldatud möglaga ja pidama see ei jäänud ja paar kuud hiljem taas tühi...Siis võtsin poest ostetud ja eestis toodetud mingi vedelseebi,tegin rehvi sellega kokku ja peab tänaseni edukalt.Kuna sügisel sai rehvipingid sebitud siis nüüd olemas ka õige rehviseep.
Postitused: 325
Teemad: 4
Liitus: Jan 2015
Maine:
6
Immo toimimise loogika on suuresti tootjapõhine. Mõnel laseb kedrata, mõnel ei tee piiksugi. Järgmise gen transititel immo vastuvõtja (süüteluku ümber olev rõngas) päris levinud murekoht, esinduses letikaup. Aga kui mälu mind ei peta, siis vähemalt uuematel immo veaga ei kedranud starterit ringi.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Soovitage tulekindlat terast. Katlal on kolde ukseava alumisel äärel seespool nurkrauast ekraan mis peab hoidma seina peidus otseste leekide eest. Nüüd aastatega on see vinkel hakanud kõveraks tõmbuma ja üks mõra on kaa sisse tulnud. Mõõtmetelt on ta ca 40cm pikk ja küljed 60x30 ning paksus 4mm.
Varuosana seda detaili ei pakuta. Tavalisest vinklist vist pole sinna seda juppi mõtet sisse lõigata. Paari kütmisega sõidab katlast minema?
Aquila captas non muscas.
Postitused: 204
Teemad: 8
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
Kuumakindlust (temperatuurid 900 kraadi ringis 24/7 ja 365 päeva) nõudvates kohtades kasutusel 2.4816; 1.4864; 1.4887 ja 1.4841. Viimasele kolmele pigem ei sobi temp. 650-800 kraadi eluea osas. Ühegi kohta neist ei oska soovitada kas ja kust nii väikeseid tükke leiaks.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Lase kodustatud ukrainlasel tuua reaktiivmootori roheline turbiinilabidas, tiibraketis ka tulekindlat materjali. Meil viljakuivati ahju sisekestast, AVM leegihajutist, gerode sisekestast jne.
Postitused: 3,355
Teemad: 22
Liitus: Apr 2012
Maine:
29
Mul KAKS sellist lukku 40 aastat kasutuses, üks neist tõesti igapäev ja mitmeid kordi päevas, st sinna käin tööriistade jms järele pidevalt. See pidevalt avatav-suletav lukk on probleemivaba, muidugi vahel saab brake cleanerit sisse lastud ja siis universaalõli ka mõni sorts. Teine, linnas olev lukk käib raskelt, selle kallal on kunagi mingid masuurikad käinud, olid sodi sisse toppinud jne Kuid kui võti saab õigesse asendisse, siis keerab ikka. Seda pole viimased ca 15 a intensiivselt kasutatud ka.
Mida tahtsin sellega öelda - ma ei panustaks mehhaanilisse kulumisse, ennem on seal sees kas sitta või vägivallaga liiga tehtud.
Postitused: 2,834
Teemad: 116
Liitus: May 2004
Maine:
29
27-12-2022, 15:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2022, 15:41 PM ja muutjaks oli
tõnn.)
Kui keegi oleks sinna midagi toppinud või murdnud siis ei saaks üldse keerata.
Pigem ikka vajumine või kiilumine.
Pead kangiga ust tõstma samal ajal võtit keerates.
Võib olla ka nii, et võti kukkus maha ja väänas mõne pulga kõveraks.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.