17-11-2022, 15:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2022, 16:47 PM ja muutjaks oli indreksirk.
Muutmise põhjus: Kirjavigade parandused
)
Selle mudeli, aga üldse sarnase esihargiga (näiteks IZ 350) mootorrataste üheks nõrgaks kohaks on esihargi puksid. Esihargi detailid on valatud rauast ning puksid terasest. Enam-väham sama kõvad materjalid mõlemad. Ebapiisava õlituse või ka suure läbisõidu korral kuluvad loksuma. Teadaolevalt remontmõõte ei tehta. Hilisematele sarnase ehitusega esikahvlitele paigaldati juba pronkspukse, mis mootorrratta enda detaile ei kulutanud. Ostad poest tehasemõõdus uue puksi, vahetad ära ning sõidad mõne tunni pärast edasi. Ka sellel rattal oli esiharki tekkinud arvestatav loks. Puksid on mõõdus 15 mm pealt ning sisemõõt 10 mm poldi jaoks. Küla pealt on kuuldud, et uue pika puksi asemel tehakse ka neid kolmes osas ehk ainult uued otsad. Meister laitis selle mõtet maha, kuna koormus poldile jääb nii oluliselt suurem.
Lahenduseks sai 16x3mm toru hankimine, millest sai sobiva läbimõõduga uued puksid treitud. Ka esihargi enda detailid said üle reibitud. Kokku pannes sai tihe ning loks kadus.
Lahenduseks sai 16x3mm toru hankimine, millest sai sobiva läbimõõduga uued puksid treitud. Ka esihargi enda detailid said üle reibitud. Kokku pannes sai tihe ning loks kadus.

Üldiselt on aga ajahammas selle "hõbeda" silindrite pealt maha näksinud...![[Pilt: dkw-nz-silinder.jpg]](https://i.postimg.cc/63x33dmg/dkw-nz-silinder.jpg)
![[Pilt: dkwsport250.jpg]](https://i.postimg.cc/jdHG0yHC/dkwsport250.jpg)

![[Pilt: 20221224-132124.jpg]](https://i.postimg.cc/t4nv1zmG/20221224-132124.jpg)
, aga vakt on selline, et esimesed DKW NZ mudelid tulid ikkagi välja 1938 aasta 4-s kvartalis, kui ma väga ei eksi? 1937 avaldati edasimüüjate jaoks brožüürid (või kuidas me ka siin maarahva keeles neid püüame tõlkida) ja ka 1938 enne NZ mudeli turule paiskamist tuli veel üks reklaamtrükis, ilmselt samade piltidega, kui 1937...